Nový začátek

509 50 1
                                    

Michael

S Madison se snažíme začít od úplného začátku. Někdy je to těžké, ale snažíme se nemyslet na minulost a žít budoucností, už jenom kvůli tomu prckovi.

"Bude se jmenovat Elis..." Madison přerušila moje myšlenky a částečně i spánek, protože jsem už usínal.

"Cože?" Zamračil jsem se.

"Že se naše malá bude jmenovat Elis

"A nemyslíš, že bych o tom měl rozhodovat i já?"

"Je to krásný jméno... máš snad jiný návrhy" pootočila hlavu na mně.

"Nepřemýšlel jsem o tom ještě... co třeba Nicol, Bella nebo Caroline? Je přece dalších milion jmen, než je Elis" zasmál jsem se.

"Ale Elis se mi líbí nejvíc."

"Miláčku...myslim, že je ještě brzo na řešení jména" políbil jsem ji na rameno a zabořil hlavu do polštáře.

"Asi jo" položila hlavu na polštář "dobrou"

"Tady je někdo nabručenej!" Zvedl jsem se a sedl si obkročmo na její nohy.

"Nejsem." zasmála se.

"Kecáš!" Nadzvedl jsem se nad ní a dlouze ji polibil.

"Miluju tě" řekla mi potichu do našeho polibku.

"Já tebe taky" políbil jsem ji "myslíš, že nás slyší?" Posadil jsem se vedle.

"Nevim, třeba jo" nadzvedla obočí.

Znova jsem se posadil Madison na nohy, vyhrnul ji tričko a začal si s tim prckem povídat "ahoj, doufám, že neposloucháš naše rozhovory" Madison se začala hlasitě smát.

"A doufám, že zrovna když si tady s Madison vyznávame lásku i jiným způsobem, tak ty spíš... i když pochybuju, mamka je dračice a vždy řve přes celej pokoj"

"Blbečku" Madison si zakryla břicho a začala se smát.

"Co je? Mám pravdu." zazubil jsem se.

"Hlavně, že tatínek je vždy potichu..."

"Jenže to je z lásky k tobě" lehl jsem si vedle Mad.

"Jasně... myslim, že to láskou nebude" posadila se ona na mně.

"Myslet znamená hovno vědět" Chytil jsem ji za zadek.

"Nebuď sprostej!" začala mě líbat na krku. Kdybych mohl, vrněl bych tu spokojeností, jak kočka.

"Budu!"

"Tak si buď, ale né na mně" slezla ze mně a otočila se ke mně zády.

"Fajn...slibuju, že už nikdy nebudu sprostej"

"Dobrou noc Michaele." slyšel jsem její potichy smích

"Dobrou" namáčkl jsem se na ní a rukama zajel pod tričko.

"Michaele?"

"Ano lásko?"

"Řekla jsem dobrou a né, aby si mi osahával kozy"

"Když oni mě volaly"

"Oni už chtěj taky spát"

"Ale já ne"

"Dobrou" vážně mě nechá jít spát nadrženýho? Jak já ji nesnášim a zároveň miluju.

"Dobrou" naposledy jsem ji polibil a šel taky spát.

Druhý den ráno

Sakra, kolik je? Sáhl jsem pod polštář pro mobil. 12:56. Cože?!

Posadil jsem se a hledal Madison.

"Madison?" Kde, zase je?

Sešel jsem schody, ale v celém domě jsem byl jen já. To mě tu jako nechala... vešel jsem do kuchyně, kde byl vzkaz.

Mikey. Jeli jsme nakoupit a ještě k doktorovi. Nešlo tě vzbudit, takže předpokládám, že až přijedem... stále budeš spát :D

Ps. Snídani máš na stole xx

Koukl jsem se na stůl a vážně tam byla snídaně. Do ruky jsem si vzal rohlik, co tam byl a šel zpátky do pokoje.

Lehl jsem si zpátky do postele, rozhodnut ještě na chvilinku usnout. Jenže moje plány přerušila smsa od Lucase.

Michaele potřebuju s tebou mluvit! Prosím přjď!

Nevim, co se děje, ale věděl jsem, že je to důležité. Na kus papíru jsem napsal Mad vzkaz a rychle šel za Lucasem.

Hi :)
Po delší době tu zase máte novou (ano, je kratší) část! :)
Stále dokola děkuju za votes a komentáře, ale já prostě musim! Takže děkuju :3
ILY


Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat