A milovala ona tebe?

434 53 3
                                    

*pohled autorky*

Michael stojí necelý metr před pokojem, ve kterém leží jeho láska. Chce tam vstoupit, ale bojí se.
Dívka, kterou miluje, si na něj nevzpomíná. Je pro ní cizí. Nervózně chytá za kliku a rozmýšlí se, zda ty dveře otevřít nebo ne. Co když si už nikdy nevzpomene?

Opatrně otevírá dveřa. Madison vyplašeně kouká na člověka, který se snaží vejít. Když se ve dveřích objeví Michael, neví, jak se má zachovat, v lepším případě alespoň tvářit.

"Ahoj" pozdraví ji třesoucí se Mike.

"Ahoj"

"Můžu?"

"Asi jo..." Madison se koukne Mikeovi hluboko do očí a najednou ucítí pocit bezpečí. Cítí, že s touhle osobou ji je dobře, ale bojí se tomu uvěřit. Ten stejný pohled donutí Michaela ronit slzy. Svůj pohled přesune ke stropu a poptáhne.

"Ty brečíš?"

"Možná trochu" jeho koutky se nepatrně nadzvedly.

Klepání

Oba dva se koukli ke dveřím, ze kterých se vynořil Lucas. Madison se vyděsila. Pokud má s ním nějaké vzpomínky, tak jen ty špatné.

"Slyšel jsem, že se nám tady už někdo probral" s úsměvem Lucas pokračoval dál až k Michaelovi.

"Michaele, co tu chce?!" Zeptala se Mad se strachem.

"Přišel se na tebe podívat, to si nepamatuješ ani jeho?"

"Luke Hemmings. Bohužel si ho pamatuju." Madison odvratila znechucený pohled. Lucas tam jen nechápavě stál.

"Teď už je to všechno jinak"

"Jak jako jinak?"

"Lucas je... jak to říct... tvůj kamarád"

"On?!" Mad nadzvedla nechápavě obočí.

"Jo." Přesvědčil ji o tom Mike.

"Může mi někdo sakra vysvětlit, co všechno ještě nevim?!" Trochu se rozčílila.

"Celkem hodně" po dlouhé době se Mikey zasmál.

"Takže... ty jsi údajně můj kluk se kterým máme dceru a ty jseš... můj kamarád... ještě něco, co bych měla vědět?!"

"Jo a taky jsme se líbali" vyhrkl Lucas. Michael mu dal ránu do ramene.

"Au. Je to pravda!" Obhajoval se Luke.

"Ale to už je dávno!" Uklidňoval Michael Mad, která jen nechápavě mrkala.

"Teď mi jen potvrďte, že jsem spala s tim jeho kamarádem a můžu se jít zabít." Madison zkameněla, když oba dva mlčeli. "A dost kurva!" Vyhrkla.

"Myslim, že dojdu pro něco k jídlu" nabídl se Lucas pro uvolnění atmosféry.

"Jo dobrej nápad, půjdu s tebou" snažil se utéct i Michael.

"Né ty zůstaneš tady a vše mi vysvětlíš!" Ujistila ho o opaku Madison.

"Fajn" polkl. Luke se mu trochu vysmál a pak odešel.

"Všechno ti vysvětlim až ti bude dobře"

"Prosim, mluv."

"Nevim, kde začít..." vymlouvá se Michael.

"Třeba tím, že se posadíš vedle mě" usmála se Madison. Mike se posadil.

"Jak jsme se poznali?" Zeptala se s vážným pohledem.

"Ve škole..."

"Nepamatuju si tě ze žádnýho ročníku"

"Byl jsem nový a jediné volné místo bylo u té nejkrásnější holky na světě" usmál se Michael.

" a dál?"

"Ta holka byla tichá a nechtěla se mnou mluvit..."

"Proč?"

"Možná se bála."

"Promlivila nakonec?"

"Ne. Celou dobu se mi stranila. Pak se jsem se jednou dozvěděl, že ji chce někdo ublížit a stal jsem se jejím strážným andělem..."

"A ochránil si ji?"

"Tak moc jsem chtěl, ale už bylo pozdě."

"Ublížili ji hodně?"

"Bohužel. Dlouhou dobu jsem si vyčítal, že jsem ji nedokázal ochránit. Po tom, co ji ublížili jsem se od ní nehnul a pak jsem poznal, že ji miluju."

"A milovala ona tebe?"

"Doufám, že jo. Náš první polibek byl ten nejsladší polibek na světě. Nikdy na něj nezapomenu." Mikey měl znova slzy na krajíčku.

"Budeš prosím stále mým strážným andělem?" Chytila Madison Michaela za ruku.

"Navždy." Michael ji políbil na čelo.

"Tak jsem zpátky!" Vtrhl do pokoje Lucas s pizzou.

"Nevim, jestli tohle Madison může" podíval se Michael na Mad a stoupl si.

"Stejně nemám hlad." Usmála se.

"Za to já jo" Vrhl se Michael na tu pizzu.

Hellooooo!
Next!
Snad jste spokojený :3 :D
Děkuju za votes a komentáře ^^ ILY

Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat