Brek

479 52 6
                                    

Michael

O 2 dny později

Ležim na posteli, koukám do stropu, slzy nechávám volně stékat po tváři. Už jsou to dva dny, co Madison zmizela. Nejsou po ní žádné stopy, nikdo ji neviděl, nezvedá telefonáty, neodpovídá na zprávy. Jsem tak bezmocný, tak zranitelný. Dal bych všechno za to, aby byla v pořádku.

"Michaele..." do mého pokoje vešel Lucas. Já se na něj ani nepodíval, neustále jsem koukal do stropu.

"Michaele, to bude v pohodě" znova se na mě pokusil promluvit.

"Nic nebude v pohodě! Kurva, dejte mi všichni pokoj!" Posadil jsem se.

" Policie dělá, co může... oni ji najdou" uklidňoval mě Luke.

"Zmiz..."

"Cože?!"

"Řikam zmiz!" Rozeřval jsem se na něj.

"Jen jsem se ti snažil pomoc..." Řekl Lucas zklamaně a odešel.

"Kur-va!" Stoupl jsem si chytil jsem do ruky skleničku, která ležela na nočnim stolku a hodil ji proti zdi. Střepy se rozletely do všech světových stran, já stále stál na místě a doufal, že to všechno neni pravda.

Mobil

Okamžitě jsem se rozeběhl k telefonu a zvedl to.

"Haló"

"Michaele!" Byla to Madie,

"Lásko, kde jsi?!"

"Nemůžu ti to říct" slyšel jsem její brek, což mě dostalo na kolena "chci ti jen říct, že se o nás nemusíš bát a pamatuj si, že tě miluju a vždy jsem milovala"

"Já tebe taky, lásko neboj nikdo ti neublíží"

"Zboh-" Hovor byl ukončen.

"Madie né! Haló! Né, prosím ne." Propadl jsem v histerický pláč.

"Mami!" Vyběhl jsem z pokoje za mamkou,

"Co se děje broučku?"

"Ona. Madie, ozvala se!" vrhl jsem se ji do náruče, kde jsem zase propadl v pláč.

"A co řikala?" Pevně mě objala.

"Nemůže mi říct, kde je, ale v bezpečí neni." vyvlékl jsem se z náručí.

"Zavolám policii" navrhla mamka, já ji to jen odkýval, nemohl jsem nic jiného dělat.

O 2 hodiny později

Policie nic nevyřešila. Jediné, co mi řekli, bylo to, že je naživu. Nevim, co mám dělat, jsem bezmocný.

Zvonek u dveří

"Michaele?" Ozvla se mamka.

"Už jdu.." jako tělo bez duše jsem sešel schody od svého pokoje a vydal se ke dveřim, kde stála i mamka.

"Máš tu návštěvu..." mamka uhla a já spatřil Sonny.

"Kurva, nelez mi na oči..." snažil jsem se zavřít dveře, pak mě ale Sonny zastavila.

"Možná vim, kde je Mad."

Hii :)
Tak tu máte i další část tohoto příběhu. Chápu, je to nic moc, ale snaha byla :)

#NEW neni moc času na psaní, takže to uděle takhle... až u tohoto příběhu bude 20 votes a 5 komentářů, tak přidám další část. Omlouvám se, ale jinak to nejde :)

ILY jste best!

Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat