Madison
Pořád nemůžu uvěřit tomu, že za necelý měsíc ponesu jméno Madison Clifford. Všechno se odehrálo, tak rychle až jsem z toho zmatená.
"Ty šaty ti moc sluší" Michaela mamka mě vyrušila z myšlenek. Právě ona je ta, která mi pomáhá při výběru svatebních šatů. Už mám na sobě asi sedmé šaty, ale její názor zní vždy stejně, vůbec mi to neulehčuje.
"Ano, jsou krásné." Usmála jsem se a prohlédla se v zrcadle.
"A co teprve tyhle?" Vylezla z uličky a v ruce držela překrásné svatební šaty. Byly dlouhé, bílé, doslova princeznovské.
"Jsou nádherné..." prohlédla jsem si je, ale hned mi spadl úsměv.
"Copak? Nelíbí se ti?" Divila se Mikeyho mamka.
"Blázníte? Ty šaty jsou překrásné, ale..."
"Ale co?"
"Na ty bych v životě ani nenašetřila." V jednom okamžiku jsem se smutně posadila na křeslo a hned si opět stoupla, když jsem si uvědomila, že mám na sobě šaty.
"Drahoušku, svatební den má být ten nejkrásnější den ze všech a pokud se ti tyhle šaty líbí, berem je!" Pohladila mě na tváři, vrazila mi ty šaty do ruky a otočila mě směr kabinky.
"Já n-"
"Ticho a koukej si je vyzkoušet!" Zatáhla mi závěs a na mě bylo, abych si je poslušně oblékla.
***
"Jsem doma!" Pozdravila jsem všechny, ale nikdo se neozval, v celém domě bylo ticho. "Haló?" Znova jsem se ozvala, ale zase nic a tak jsem se vydala dál. Zarazila jsem se hned, co jsem vešla do obýváku. Elis seděla na zemi a hrála si, mezitím, co si Michael spokojeně spal na gauči.
"Co se to tady dělo?" Vzala jsem toho prcka do ruky a rozhlédla kvůli obrovskému bordelu, co byl kolem.
"Jé a-ahoj Mad. Ty už jseš doma?" Mike se rychle zvedl.
"Ty si spal a malou si nechal bez dozoru?!"
"J-já... nespal."
"Alespoň nelži." Zamračila jsem se, ale uvnitř jsem se smála.
"Promiň, bylo to všechno tak rychlé." Podrbal se na hlavě.
"Ať už se to neopakuje a ten bordel koukej uklidit." Políbila jsem ho na nos a šla odnést Elis do postýlky.
"Kdy jim to řeknem?" Zaslechla jsem Lucase z pokoje, kde bydlí Sarah, když jsem šla zpět. Nenápadně jsem nahlédla škvyrkou ve dveří a opravdu to byl on. Držel sestru kolem pasu a vypadali jako nejzamilovanější pár na světě.
"Nevim, jak by to pochopila Madison." Sarah sklopila pohled.
"Už to tajíme měsíc a nechci to tajit nadále." Luke políbil Sarah, já tam jen nechápavě postávala a pozorovala je.
"Co tu děláš?" Vylekal mě přicházející Michael.
"Ticho! Myslim, že Lucas chodí s moji sestrou." Ušlíbla jsem se.
"Nemyslim si."
"V tom případě, proč se v tom pokoji muchlujou?!"
"Cože?" Zasmál se Mike a podíval se také tou dirkou.
"Taky to nechápeš?"
"Já jim to neberu..." Mike se uculil a poté mě namáčkl proti zdi.
"Miluju tě." Zašeptala jsem a pak ho dlouze políbila.
"Já tebe víc." vysadil si mě do pasu a poté mě odnesl až do pokoje, kde mě položil na postel. Lehl si nademně a svými polibky začal obdarovávat můj krk. On ví, jak na mně.
"Už se nemůžu dočkat, až tě budu mít jen pro sebe."
"A teď nemáš?"
"Víš, jak to myslim."
"Nevim."
"Tady je furt někdo..."
"No a?"
"Taky mám potřeby."
"Ty dveře se dají zavřít..."
"Hmm.. ale tak.. prostě to neni ono" polibil mě a sedl si vedle mě.
"Miluju tě."
"Já tebe taky."
Hi:)
Něco kratšího, ale přece. To, že je brzo konec, to víte, ale ještě Vás pár věcí čeká, takže to nevzdávejte a vydržte až do konce. Děkuju za votes a komentáře. ILY <3
ČTEŠ
Don't wanna hear it 2
RandomJe tu další díl DWHI. Dokáží Madison a Michael vzdorovat dalším překážkám, které je čekají? Ne vždy je život pohádkou.