Sonny Bauer

531 55 2
                                    

Michael

Probudil jsem se a nechápal jsem, kde to jsem. Až po delší době jsem si uvědomil, že jsem usnul u Madie.

Sáhl jsem do kapsy a vyndal mobil, abych zjistil kolik je. 3:24. Za tři hodiny bych měl vstávat do školy.

Zabořil jsem hlavu do polštáře a pravou rukou jsem si přimáčkl k sobě Mad. Ten polštář voněl po ní. Madison sebou hnula a jak jsem byl namáčklý na ní, přirazila se víc na mně a já začínal mít těsno v kalhotech. Sakra, Michaele klid. Snažil jsem se trochu odsunout, ale nebylo kam. Věřte, že tohle zažít nechcete.

"Michaele?" Madison se probudila.

"Spi" pohladil jsem ji na vlasech.

"Nechci" protáhla se a otřela se o mně ještě víc. Tohle ať mi nedělám prosím. Zhluboka jsem se nadechl a pak jsem zaslechl, jak se Mad směje.

"Čemu se směješ?"

"Tady je někdo nadrženej" pootočila hlavu na mně.

"Ty?" Zazubil jsem se.

"No, já myslim, že to je někdo jinej" prohnula se a já věděl, že to byla provokace.

"Přestaň" kousl jsem ji do ramene.

"Au! A co když nepřestanu?" Namáčkla se na mně.

"Tak tě budu muset znásilnit!" otočil jsem se na záda a ona mě začala líbat na krku. Slastí jsem zasyčel, když mě do něj kousla,

Dveře od pokoje se pootevřeli

"Nechci vás rušit, ale lidi ve vedleším pokoji chtějí spát!" Nebylo vidět, kdo to byl, ale podle hlasu jsme poznali Sarah.

Madie se začala smát a já taky.

"Jdem spát" Madison nás přikryla dekou, já zklamaný si opřel hlavu o její rameno.

"Dobrou" začala mi hrabat rukou ve vlasech.

"Dobrou" zachumlal jsem se do deky a snažil se aspoň na chvílku ještě usnout.

Ve škole

Madison

"Ále slečna Daniels k nám zavítala" v kanceláři mě zaregistrovala školní ekonomka.

"Dobrý den, je tady pan ředitel?" Zeptala jsem se s úsměvem, ale uvnitř jsem chtěla brečet.

"Ano, běžte za nim, je u sebe"

U ředitele

"Dobrý den, mohu?"

"Ano, předpokládam, že mi nesete ty podepsané papíry" ukázal mi ať se posadim.

"Ano" posadila jsem se a položila mu je na stůl.

"Podle toho, co tady máte napsané, odcházíte už příští týden. Je to tak?"

"Ano" nejraději bych utekla,

"Dobře, byla jste skvělá žákyně" ředitel mi potřásl rukou a já raději odešla.

Ve třídě

"Kam si zase zmizela?" Michael mi uvolnil místo, abych si sedla.

"Byla jsem u ředitele"

"Proč?" Mikey mě chytil za ruku.

"Odcházím se školy" No, super. Už zase bulim.

"Broučku, to bude dobrý" utřel mi slzy.

"Ale..."

"Ale co? Mezi náma to nic nezmění" opřel se o mně čelem.

"Co, když jo" zašeptala jsem.

"To nedovolim" políbil mě.

Nejhorší je to, že mu nevěřim. Nevěřim nikomu. Miluju ho a nechci ho ztratit.

Začalo zvonit

Do třídy vešla učitelka a.. a nová žákyně. Kdo to sakra je?

"To si dělaj prdel" zašeptal Michael.

"Co se stalo?"

"Vysvětlim ti to jindy." Ztichl a neustále pozoroval tu novou holku.

"Takže třído, tohle je vaše nová spolužačka Sonny Bauer" učitel se usmíval od ucha k uchu, Michael byl duchem jinde a já opět nechápala.

"Mikey? Co se děje."

"Nic." Byl nepříjemný.

Co mu zase je? Kdo je ta holka? A co má společného Mikem?

Hi!

Máte tu další část :) myslim, že se máte na, co těšit :)
Jinak jste úplně boží a děkuju za votes a komenáře.
ILY

Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat