We're family

389 42 6
                                    

Michael

"Tak to do sebe už kopni!" Pobízí mě Lucas.

"Lucasi, víš kolik už jsem toho vypil?!"

"Dneska je velkej den a ty chceš zůstat střízlivej? To si děláš snad srandu?"

"Jenže já si Madison nevzal jen proto, abych se tady vožral." Ušklíbl jsem se.

"Michaele, tak si dej alespoň ještě jednoho panáka..."

"Posledního?"

"Třeba jo." Usmál se Luke a společně jsme do sebe hodili dalšího panáka.

"Neviděl si Madison?" Zeptal jsem se.

"Myslim, že šla někam s tou tvojí sestřičkou a se Sarah."

"Když jsme u toho...co je mezi tebou a Sarah?"

Lucas znejistěl "nic."

"Ale..." zamračil jsem se.

"Nic, prostě kamarádi."

"Ty ji pícháš?!"

Lucas se na mě nejistě podíval a pak do sebe kopl dalšího panáka "já ji asi miluju."

"Cože slyšim dobře?! Luke Hemmings, největší děvkař na škole se zamiloval?!" Zasmál jsem se.

"Asi už to tak bude."

"To snad není ani možný..." poplácal jsem ho po rameni.

"Drž hubu, ty jseš taky v prdeli. Od teď žádný bokovky..."

"Jsme v prdeli oba." Zasmáli jsme se a nalili si dalšího panáka.

"Tady jseš!" Přiběhla usměvavá Madison, převlečená do černých koktejlových šatů.

"Ahoj zlato." Políbil jsem ji.

"Broučku, ty už jseš opilej?"

"Za všechno může Lucas." Uculil jsem se.

"Jasně." Madison se zašklebila a za ruku mě zvedla ze židle.

"A kam jdeme?" Zeptal jsem se.

Mad se nahnula blíž ke mně "do ráje..." zašeptala mi.

"Tak tam půjdu s tebou rád..." mávl jsem Lucasovi na rozloučení a nechal se Madison táhnout pryč.

Během chvilky jsme se objevili u zachodů, kde jsme i zastavili.

"A co tady?" Nechápavě jsme si prohlédl dveře, na kterých bylo napsáno WC.

"Vždy jsem to chtěla zkusit." Madison otevřela dveře a vtáhla mě do první kabinky, co potkala.

"Miluju ty tvoje nápady." Zamkl jsem kabinku. Opatrně jsme ji namáčkl na stěnu, položil své rty na její krk a rukou jsem ji po stehně zajel pod šaty, kde jsem ji začal dráždit přes kalhotky. Madison jen potichu zasténala. Během chviliky jsem cítil, jak pomalinku vlhne, a tak jsem na nic nečekal a svými prsty si dobyl cestu až do ní.
Čím intenzivněji jsem do ní přirážel, tím hluběji mi zarážela její nehty do ramen.

"Už budu." Zašeptala, ale její uspokojení stále nenacházelo konce, zatímco moje boule v kalhotách málem praskla.

Madison

Už cítím, že se blížím do cíle. Vzdychám přes celou kabinku a je mi úplně jedno, jestli mě někdo slyší.

"Vydrž." Michael si začal rozepínat kalhoty, sundal mi kalhotky, vysadil si mě na sebe.

Svýma rukama jsem se mu omotala kolem krku a začala jsem být připravena na úžasnou vlnu orgasmu, která se každou chvíli dostaví.

"Miluju tě..." zavzdychal mi Mike do ucha.

"Já tebe." Procedila jsem mezi zuby a následně jsem se dostala do euforie.

Michael ještě chvíli přirážel až to přišlo i na něj. Bude to znít divně, ale miluju pohled na něj, když se udělá.

***

"Kde jste byli?" Zpozorovala nás Sarah.

"Ehm...byl-"

"Projít se." Skočil mi do řeči Mike.

"Kam?" Prohlédla si nás zamračeně sestra.

"Sarah, vážně musíš vědět všechno?" Protočila jsem očima.

"Tak nějak si nemůžu zvyknout na to, že už nejsi malá holka."

"Ale notak..." obejmula jsem ji.

"Tady vás mám..." v místnosti se objevil opilý Lucas.

"Ty vypadáš..." pronesla jsem.

"Krásně." Dodala sestra, já na ní jen nechápavě koukala.

"Asi by jsme vám měli něco říct..." ten opilej hlupáček přišel až k nám a chytil mojí sestru kolem pasu.

"Nic neřikejte, všechno víme." Umlčel ho Michael.

"Cože?!" Vyhrkla moje sestřička.

"Michaele, teď jsme všichni rodina." Lucas poplácal Mikeyho na rameni.

Jen se na to podívejte. Na začátku jsem byla plachá holka, co byla terčem urážek z každé strany, bála jsem se mezi lidi a slovo láska jsem znala jen z knih. Ale teď je vše jinak. Mám milujícího manžela, úžasnou dceru, krásnou sestru a můžu říct, že i za Lucase jsem ráda. Prostě mám vše, co jsem kdy měla mít. Ano, mrzí mě, že se toho moje maminka nedožila, ale věřim, že i ona by byla na mě hrdá. A za tohle všechno děkuji Michaelovi.

Zdravím vás zlatíčka moje! Strašně moc vám děkuji za votes a komentáře, které jste mi celou dobu zanechávali. Bohužel, tohle je předposlední díl. Snad jste byli po celou dobu spokojení. ILY

Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat