O 7 LET POZDĚJI ~ Pohled autorky
Začnu u Lucase. Vztah Sarah a Luka trval necelý rok. Jejich lovestory se ukončilo během období, kdy Sarah toužila mít miminko a pro Lucase to nebylo zrovna uspokojující. Jejich
přátelství však drží do teď a během uplynulých sedmi let měli spolu nespočitatelně úletů. Lucas vystudoval školu a již dva roky žije se svojí přítelkyní nedaleko od Michaela a Madison. Ano, ani jejich přátelský vztah se nezměnil, dokonce se ještě víc upevnil.Madison si postupem času dodělala školy, splnila si sen své právnické kariery a věnuje se ji i nadále.
Michael odmaturoval a maturitní ples si s Lucasem pořádně užili. Po tom všem se Mikey stal tatínkem na plný úvazek. Své děti miluje a oni milují jeho, což Madison v jistých situacích moc netěší, ale přesto jsou spokojená rodinka.
Calum se dal do pořádku a žije si svůj spokojený život asi 15 kilometrů od Lucase a Michaela. Podle posledních informací si založil hudební kapelu.
Ashton si odseděl svůj trest a Madison vyplatil částku za zranení, které ji způsobil. I na něho přišlo rodičovství. Je z něj táta a svému synovi se věnuje jako málokterý otec.
Tak tohle bylo krátke shrnutí toho, co se za posledních sedm let odehrálo skupince lidí, co na začátku žili úplně jiný, dá se říci, neuspořádaný život.
···
Madison
Po dlouhém dni jsem se konečně dostala domu.
"Jsem doma!" Zvolala jsem hned, jak jsem otevřela dveře, ale Michael ani děti se neozvali.
Zabouchla jsem dveře, zula si boty a vydala jsem se do obýváku, kde na mě čekal Michael se skleničkou v ruce "ahoj miláčku..." obejmul mě a podal mi sklenici.
"My něco slavíme?" Zeptala jsem se nejistě, doufajíc, že jsem na nic nezapoměla.
"Před osmi lety, v tomhle datu, jsem tě poprvé políbil."
"By mě zajímalo, jak sis na to vzpoměl..." rejpla jsem si.
"Mám své tajné zdroje." Uculil se.
"A nechceš mi je prozradit?"
"To by už nebylo tajný" políbil mě.
"Kde jsou vůbec děti?"
"Strejda Lucas je pohlídá." Sebral mi skleničku, položil je na stolek a pomalu mě přesunul ke gauči, kde mě začal líbat na krku.
"Počkej, tys je nechal samotný s Lucasem?" Odtrhla jsem se.
"Neboj.
"Bojim." Zamračila jsem se.
"Děti jsou v pohodě a Lucas taky."
"Nejsem z toho moc nadšená. Když nám je vracel naposledy, tak měla Elis zlomenou ruku.""Miláčku on nemohl za to, že spadla z kola."
"Prostě bych je měla raději u sebe." Koukla jsem se Michaelovi do očí.
"Zlato, konečně máme čas jen na sebe. Prostě jen ty a já..." položil mě na gauč a začal mě obdarovávat těmi nejsladšími polibky. On prostě ví, jak na mě.
Rukama jsem se mu omotala kolem krku, Mikey se usmál a svojí rukou zajel pod mé tričko.
"Mám nápad!" Z ničeho nic pronesl a posadil se, já na něj jen nechápavě koukala.
"Co to dneska s tebou je?"
"Jen jsem prostě dostal nápad." Zvedl se a odešel do kuchyně. Věřte, že ty jeho nápady by se občas mohly zapisovat do kronik, tak jistě chápete, jak jsem byla vyplašená.
ČTEŠ
Don't wanna hear it 2
DiversosJe tu další díl DWHI. Dokáží Madison a Michael vzdorovat dalším překážkám, které je čekají? Ne vždy je život pohádkou.