Miluju tě a nikdy tě milovat nepřestanu.

503 55 3
                                    

Madison - v jídelně

"Jak se jmenuje ta nová holka od vás ze třídy?" Zeptal se Calum, když ji zahlédl u vchodu do jídelny.

"Emily?" Řekl nejistě Luke.

"Ne, jmenuje se Sonny a musíme ji řešit?!" Ohradil se Mikey. Opravdu nechápu, co mu je. Něco mi tají a jede v tom i ta holka.

"Klídek né?" Lucas se zasmál.

"Jdeme?" Raději jsem nechala jídlo, než, aby se tam umlátili vydličkama.

" jo" Mike vstal naštvaně od stolu a nechtěně rozlil pití "kurva"

"Vždyť se nic nestalo" snažila jsem se ho pohladit, ale on uhnul.

"Jinak v pohodě, jo?" Zvedl se Lucas a pomohl Mikeymu uklidit ten bordel.

V autě

Mikey je divnej. Mlčí a jen pozoruje cestu z okénka od auta. Bojim se na něho promluvit.

"Mad?" Konečně Mike promluvil.

"Ano broučku?" Opřela jsem se o něj.

"Promiň" políbil mě na čelo.

"Řekneš mi, co se to s tebou děje?"

"Myslim, že teď na to není vhodná chvíle" otočil svůj pohled na druhou stranu.

"A kdy bude?" Řekla jsem si sama pro sebe, i když jsem moc dobře věděla, že mě Mikey slyšel. Naštěstí mlčel.

"Promiň Lucasi, ale dneska vystoupim u sebe" Michaelnaznačil Lukovi ať zastaví a já měla zase slzy v očích.

Doma

Vyběhla jsem schody do pokoje, bouchla dveřma a sedla si na postel.

Netuším, co je to s tím Michaelem. Celý den je nervózní, tu novou holku neustále pozoruje a když je řeč o ní, ročílí se. Zajímalo by mě, proč mi nic nechce říct. Popravdě by mě zajímalo ještě hodně věcí.

Vzala jsem do ruky notebook a najela na Sonny profil. "Tak se na tebe podíváme..." rozklikla jsem její fotografie. Nic zajímavého tam neměla. Všude samé fotky s našpulenou hubou, sem tam nějaká fotka ve spodnim prádle "bože", ale moment! Úplně dole měla fotografii, kde byl i Mike a líbali se.Rozklikla jsem ji a měla jsem pravdu. Byl to Michael. Měl blond vlasy a žádný piercing, byl celkem sladkej. Miluju tě a nikdy tě milovat nepřestanu. Nad tímhle popiskem jsem musela zašklebit.

Takže Sonny je jeho ex. Musim zjistit, co se mezi nimi stalo.

Druhý den ve škole

Michael

"Promiň, zapoměl jsem učebnici, pohlídáš mi to?" podal jsem Mad sešit a utíkal okamžitě do třídy.

Ve třídě jsem začal hledat učebnici, ale nemohl jsem ji najít,

"Nehledáš tohle?" Do třídy vešla Sonny a držela moji učebnici.

"Jo"

"Co takhle se vykašlat na hodinu a ...." Sonny zavřela dveře od třídy "jít dělat něco, co se ti bude určitě líbit" přiblížila se ke mně.

"Né, díky" vzal jsem ji učebnici z ruky.

"Ale notak..." zašeptala mi do ucha a rukou mi přejela k pásku, který se snažila rozepnout.

"Dej mi pokoj!" Odstrčil jsem ji ruku.

"Můžeme to vrátit všechno zpátky. Ty, já, naše hrátky" kousla mě do ucha a koukla se mi do očí "moc dobře vim, že by se ti to líbilo" Doprdele, proč zrovna teď musim mít těsno tam dole.

"Jsi furt stejný. Holka ti přejede rukou po ptákovi a jseš v háji" zasmála se, jako kdyby vyhrála a pak mě namáčkla na zeď.

"Jako fakt jo?" Ve dveřích se objevil Lucas,

"To neni, tak jak to vypadá" odstrčil jsem Sonny a zapínal si pásek.

"Ze mně debila dělat nemusíš" Lucas na mně mrkl.

"Byl bych rád, kdyby se tohle Madie nedozvěděla" podíval jsem se vážně na Lucase.

"Neboj, ale nečekej, že ti tohle bude furt procházet" Lucas mě poplácal na rameno a pak jsme společně odešli. Byl jsem tak rád, že přišel Lucas. Kdyby nepřišel, nevim, jak by to dopadlo. Teda vim, ale nechci si to připustit.

"Kde si byl takovou dobu?" Madie se začala vyptávat.

"Nemohl jsem tu učebnici najít" snažil jsem se z toho vymluvit.

"Aha" Madison se na mně usmála a dál pokračovala v zápisu z hodiny. Byl jsem tak rád, že mi to prošlo.

Budu si muset dávat pozor, protože, jak znám Sonny, pokusí se o to ještě několikrát.

Hi

Bohužel je to kratší, ale mám slabou baterku :( nemusíte být, ale smutní ;) dnes přidám ještě jednu.
Děkuju za votes a komentáře :) :3
ILY

Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat