Nymfomnka? (13+)

389 51 2
                                    

Pohled autorky

Oba dva si hledí do očí. Jejich lesk nezakreje ani tma, která vládne v pokoji.

"Nebyl to dobrej nápad." Promluví Michael.

"Co nebyl dobrej nápad?"

"Abych tu přespal..." Mike se otočí na bok, zády k Mad.

"Proč myslíš?"

"Ani nevíš, jak mě to ničí..." Mike se otočil zpět.

"Ale co tě ničí?"

"Pocit, že tě nemůžu políbit."

"Tak to udělej, polib mě..." zašeptá Mad, Michael mlčí. "Polib mě" Madison se nahla nad Michaela a políbila ho.

Během chvilky se z jemného polibku stal polibek vášnivý. Jejich láska v tuhle chvíli zažehla v nezastavitelný chtíč, emoce a vášeň.

Mike přesunul své rty na její krk a začal ho obdarovávat intenzivními polibky, které donutily Mad vypustit potichý stén z jejich úst. Nezastavitelný Michael bloudil prsty po rozpáleném těle Madison. V tuhle chvíli všechen stud, nevědomost a strach šel bokem.

"Neměl bych..." Zašeptal Mikey.

"Mlč." Utišila ho Madison polibkem.

Madison

Michael mě pomalu vysvléká z tryčka, pokládá své rty na můj krk a pokračuje dolu. Ochutnává moji kůži na hrudi, břichu až ho nakonec zastaví mé kalhoty.

"Opravdu nevim, jestli je tohle dobrý nápad." Sedá si na kolena.

"Doprdele Michaele! Mysliš, že kdyby mi to vadilo, tak bych tě nechávala?" Rozčílila jsem se trochu.

"Takovou tě neznám..." Zasmál se Michael.

"Mlč sakra." protočila jsem očima a přisála se na Mikeyho rty.

Michael byl strašně nervózní. Jakýkoliv jeho dotek mi přišel strašně hlídaný. Nechápu, čeho se bál, proto bylo na čase, abych si to vzala pod kontrolu já, a tak jsem ho otočila na záda a sedla si na něj obkročmo.

"Ty můžeš pohybovat s nohama?"

"Mám to zakázaný, ale jo." Zasmála jsem se.

"Ještě něco, co nevim?"

"Ty toho ještě nevíš..." poposedla jsem si trošku výše a políbila jsem ho.

Nedovedete si představit, jak moc mě bavilo ho provokovat. Dokonce musim uznat, že jeho neustále tvrdnoucí boule v kalhotách mi dávala najevo, že se mi daří.

Jednou rukou jsem se přidržovala, druhou rukou jsem mu rozepínala kalhoty, což se mi už tak dobře nedařilo.

"Počkej..." Michael polkl a rozepl si ty kalhoty sám. Během chvíle byly kalhoty, jak moje, tak Michaela dole a já na zádech.

Ten hlupáček konečně pochopil, že nemá cenu mě zastavovat. Líbal mě na krku a rukou opatrně zajel pod moje kalhotky, kde jemně dráždil můj vchod, ale přesto nevnikl do mně. Potichu jsem zavzdychala, když přejel přes můj kliptoris. Pak, ale přestal, což mě donutilo k zamračení.

"Neboj, vydrž..." zasmál se a pomalu mi začal sundavat kalhotky. "Dej nohy od sebe..." hned, co jsem ho uposlechla přesunul hlavu dolu a začal mě dráždit jazykem. Pro mě to bylo něco neuvěřitelného. Každý jeho pohyb jazykem mě nutil do hlasitých vzdechů, mysela jsem, že už nic lepšího není. To jsem ještě, ale nečekala, co přijde. Během toho, co mě Mike dráždil jazykem, vnikl do mě dvěma prsty, kterýma začal pohybovat v pravidelné rytmu.

Vzdychala jsem, doslova jsem tam řvala rozkoší. Netrvalo to dlouho a přišla řada na bouřilivý orgasmus, o kterém snad věděli i na druhé straně města.

Michael přestal a vysunul se výš, aby mě políbil. Věděla jsem, že to udělal schválně. Věděla jsem, že mě schválně políbil, abych ochutnala sama sebe. Podle jeho výrazu, který mi poté věnoval, jsem poznala, že mi dává najevo něco jako - chtěla si to sama, máš to, co si zasloužíš. Musela jsem se zasmát.

Mike si lehl vedle mě, což mě trochu naštvalo, a tak jsem opět začala velit já.

"Do svítání času dost." zašeptala jsem mu do ucha a zajela rukou pod boxerky, kde už stejně bylo těsno.

"To se z tebe stala nymfomanka?"

"Třeba jsem ji byla celou dobu." Sundala jsem z něj boxery, chvili ho rukou dráždila a poté si na něj nasedla. Ten hlupáček jen zalapal po dechu a já se začala pohybovat do pomalého rytmu, který jsem zachvíli zrychlila. Po několika minutách začal vzdychat i Michael. Chudák Sarah. Podle všeho se Michael blížil ke konci. Vzdychal hlasitěji, dokonce začal i rychleji přirážet. Bylo to tady. Došla řada i na oba. Naposledy jsem zavzdychala a poté se celá uřícená svalila vedle Mikeyho. Bylo to krásné.

Hi :)
Zvolili jste si to, tam to tu máte. Slabota já vim, ale prostě neni čas :)
Jinak děkuji za votes, komentáře a tak někaj všechno.
ILY

Don't wanna hear it 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat