Michael
"Kdo sem dal ty příšerné květiny?!" Slyšim matčim hlas už z dálky.
Dnešním dnem se vše změní. Po dnešku už budem s Madison rodina. Jsem z toho trošku nervózní, ale určitě ne tolik jako moje matka.
"Mami, buď v klidu. Jsou to jen pitomé kytky...." pronesl jsem.
Mamka vykoukla ze dveří. "Michaele, ty ještě nejsi převlečený?!" Pohledem mě málem probodla.
"Už jdu na to..." Raději jsem ji zmizel z dohledu a šel jsem najít Lucase.
***
"Tady je ten náš průserář!" Nica se rozeběhla ke mně.
"Co jsem zase provedl?" Zašklebil jsem se.
"Podívej se, jak vypadáš!"
"Normálně?"
"Za 2 hodiny máš být už na místě a ty se tu v pohodě procházíš v teniskách?!"
"Času dost." Usmál jsem se.
"Clifforde, neser mě!"
"No jo..."
***
"Kam jdeš?!" Zastavuje mě Cal.
"Chci jít za Madie..."
"Nevěstu můžeš vidět až u obřadu!" Chytil mě za kvádro a táhl mě pryč.
"No ták.."
"Ne!"
"Jen jsem ji chtěl říct, že ji miluju."
"Ona to ví, řekneš ji to večer."
"Dneska mě všichni jen buzerujou." Protočil jsem očima.
"Zvykni si na to. Zachvíli tě bude buzerovat jen Madison." Poplácal mě po rameni, já se jen přihloupě usmál.
***
Hudba ohlašjící příchod nevěsty mě donutila otočit se. Pohled na Madison, která s úsměvem na tváři přichází po bílém koberci s mohutnými svatebními šaty, mě málem dostal na kolena. Byla krásná a věřte, že jestli tohle budu někdy někomu vyprávět, tak se slzama v očích.
Mad přikráčela až ke mně "ty brečíš?" Zašeptala.
"Ne." Uculil jsem se.
Po několika minutách jsme se nakonec dostali k větě, na kterou čekáme všichni. (Omlouvám se, ale neznám přesné znění a na netu jsem našla vždy něco jiného :D snad to pochopíte.)
"Pane clifforde, táži se Vás, zda si berete slečnu Daniels dobrovolně a budete ji ctít v dobrém i zlém, dokud vás smrt nerozdělí?"Hluboce jsem se podíval Mad do očí "ano."
"Slečno Daniels, táži se i Vás, zda si berete pana Clifforda dobrovolně a budete ho ctít v dobrém i zlém, dokud vás smrt nerozdělí?"
"Ano." Odpověděla Madison.
Během několika dalších minut jsme si navlékli prsteny a poprvé se políbili jako novomanželé.
Na tohle opravdu nikdy nezapomenu.
Hii :)
Tak tady máte další :) ale buďte v klidu, během několika dalších dnů přidám další (prozradim překvapení, že se jedná o 13+)
Děkuji za votes a komentáře:3 ILY
ČTEŠ
Don't wanna hear it 2
RandomJe tu další díl DWHI. Dokáží Madison a Michael vzdorovat dalším překážkám, které je čekají? Ne vždy je život pohádkou.