Gyerekek bárkit is megijesztettem az április elsejei cuccal, nagyon sajnálom TT hétfőn kéne kiraknom, de kirakom most, mert rosszul érzem magam :c
...
-Inju~nniee, oh bazdmeg?! Nemtudtam hogy Mr. Alfa is itt lesz!!- Jaemin mosolya átment egy kissé ideges arckifejezésbe, ahogy összetalálkozott a két ismerős alakkal.
Renjun és Jeno éppen a plázában sétálgattak, mivel az utóbbi kapott egy telefonhívást a szüleitől, hogy valakitől át kelle vennie egy dokumentumot azon a helyen, mikor összefutottak a bétával, aki látszólag elég jó hangulatban volt.
-Nem zavar sok vizet-vont vállat Renjun- Mizu? Történt valami? Nem flörtölsz velem, és egyetlen perverz kijelentés se hagyta még el a szádat.
-Őszintén, ki merne flörtölni úgy, hogy az az alfa mögötted ilyen intenzíven figyel? - sziszegte a béta, az omega pedig hátrafordult, de csak Jeno mosolyós arcát látta.
-Most bezzeg mutatja a jófiút, eyyyy! - rázta a fejét hitetlenül Jaemin, amin a kínai kissé türelmetlenül felmordult.
-Csak mond mi bajod te féleszű!
-Ez fájt- biggyesztette le az alsóajkát a béta, ám ezúttal belekezdett a mesélésbe.Alig telt el egy tíz perc az alfa telefonja ismét megcsörrent, megzavarva a két barát beszélgetését. Jeno az egyik kezét az omega csípőjére csúsztatta, az állát pedig a vállára rakta, ahogy válaszolt a hívásra. Renjun arca egy halvány pink színt vett fel, amit Jaemin egy idegesítő mosollyal vett észre, és a szemöldökét kezdte mozgatni fel-le.
-Mmn. Megyek- Jeno bontotta a vonalat, majd egy kis sóhajjal egyenesedett ki, kissé duzzogósan megszólalva- Itt kell hagyjalak titeket egy kicsit. Megjött a dokumentum, és most mondták el merre találom. Igyekszem vissza- Renjun biccentett egyet, ám az alfa nem engedte el. - Maradj itt. Ne mozdulj innen rendben, hercegem?Az omega elsuttogott egy "igen"-t, és ezzel Jeno el is ment, kettesben hagyva őt Jaemin-nel.
-Ugye ez nem... Erőszak miatt van?- kérdezte aggódóan a béta, végigmérve az omega remegő énjét.
-Mih? - kérdezte Renjun kissé zavartan
-Nem erőszakolt rád semmit, ugye? - kérdezte halkan Jaemin, közelebb lépve az idősebbhez.
-Nem... Nem dehogy! - rázta meg a fejét- Csak használta azt a becenevet amitől mindig zavarba jövök- tette az egyik mancsát a szívére, ami nem akarta abbahagyni azt az őrült kalapálást. Ezt hallva és látva Jaemin megnyugodott, és folytatta a mesélést az ő esetéről.Renjun türelmesen végig hallgatta, és csak akkor szólalt meg, mikor a béta végzett.
-Szóval lássuk jól értem-e. Van egy fiatalabb alfa, aki neked nagyon tetszik, ezért minden kis "show" - ján ott vagy. De ennek az alfának már van egy idegesítő kínai omegája. Aki csak úgy néz ki mintha együtt lenne vele, de nem biztos? - fintorgott Renjun. Jaemin biccentett
-Én pedig se megkérdezni nem akarom, se közéjük lépni, ugyanis Jisung olyan boldognak néz ki mellette! - duzzogta a béta.
-Oh te flörtbomba- rázta meg a fejét Renjun- Egyszerűen tedd amihez értesz. Flörtölj vele. Ha nem tetszik neki, és~vagy együtt van azzal az omegával, úgyis le fog állítani. És akkor kitudod magad menteni annyival hogy "jaj hát én mindenkivel flörtölök". Ennyi az egész- kuncogott halkan az omega, ám látva a barátja még mindig ideges tekintetét, meglágyult a szíve, és az arcára tette a két kezét, megnyomorgatva a bőrét, ami végre megmosolyogtatta Jaemin-t.Ám nem sokáig, ugyanis Renjun hirtelen a bétához lett húzva. Nagyon közel.
Renjun karjai Jaemin nyakában voltak, az arca, a mellkasától pár centire lehetett, és már épp megakart szólalni, mikor meghallott valamit.
-Kit rejtegetsz a karjaidban kölyök? - az éles hang... Bárhonnan felismerte volna.Taeyong.
De mit keres itt? Neki már van párja, ráadásul az Jaemin unokatesója, Jaehyun.
-Valaki omegáját- morogta Jaemin- Mit keresel itt? Szagot fogtál? - sziszegte halkan
-Nem kell annyira védened, csak egy társralelt alfa vagyok, nem akarok rosszat. De tény, hogy az omegának rettentő erős szaga van! - egy mélyebb kajac hangzott el az idősebb torkából- Oh komolyan! Nem léphetnénk tovább? Már milliószor bocsánatot kértem, és tudtad hogy nem voltam a megfelelő tudatban!
-Nem tökmindegy?! Nem bízok meg benned újra! Menj el hyung, nem akarok alfa kaja lenni, mikor visszaér...
-Kiér vissza? - hallottak egy mély morgást, Renjun pedig felpillantott Jaemin-re, és a béta el is engedte, had menjen Jeno-hoz.Jeno ugyanúgy, védő szándékkal vonta a karjaiba az idősebbet, egy tüzes tekintetet lőve az alfának. Fél kezében fogta a dokumentumot, amit az omega lassan elvett tőle, hogy megfogja helyette. Csak ezen, egy apró mosolyra húzódtak az ajkai, de utána visszavette a komoly tekintetét.
-Mint mondtam, Jaemin-hez jöttem, nem az omegához. Nem ismerem semelyikőtöket, csak őt. - morogta az idősebb alfa- Szóval nyugi, oké? Te meg- fordult a bétához- Hallgass végig rendben?Jaemin vett egy nagy levegőt, és kifújva azt, Renjun fele pillantott.
-Taeyong hyunggal megyek. Ki kell beszélnem ezt a dolgot vele.
-Biztos megleszel egyedül? - kérdezte Renjun halkabban, válaszul pedig csak egy biccentést kapott- Akkor rendben....
-Nono, már a kocsinál vagyunk, nem kell ennyire magadhoz szorítanod! - motyogta az omega, és az alfa végülis elengedte, de megvárta, míg beszáll,és bezárta neki az ajtót. Csak ezután ment a másik oldalra, hogy beüljön a vezetőülésbe.- Igazán lenyugodhatnál...- Jeno már épp leakarta cseszni, hogy ő csak megakarja védeni, mikor meglátta Renjun tekintetét. A fiatalabb nem idegességből mondta amit mondott, hanem azért, mert aggódott Jeno-ért.
A szemeiből más érzelem nem volt leolvasható, csak a szín tiszta aggodalom. Ez pedig mosolygásra késztette az alfát.
-Nem kell aggódnod értem. Nem fog elborulni az agyam, míg nem érnek egy ujjal se hozzád. Merre menjünk, hercegem? - mosolygott, jól tudva hogy a becenév zavarbahozza az idősebbet.
-Ha-haza...Renjun elfordult zavarában majdnem hogy elsuttogva válaszát, de amint meghallotta a fiatalabb nevetését, duzzogva visszanézett rá.
-Nem vicces! - duzzogta, ám ezzel csak még jobb kedvre derítette a másikat
-Nem is nevettem! - kuncogott halkan Jeno, igyekezve hihető meglepettséget színlelni, ám sikertelen volt a próbálkozása.
-Mi az hogy nem most is nevetsz!! - morogta Renjun, összeszűkítve a szemeit, és összefonva a karjait a mellkasa előtt. De Jeno szemeiben nem hogy félelmetesnek nézett volna ki, hanem inkább egy duzzogó bébi törpének, aki azért viselkedett úgy ahogy, mert elvették a nyalókáját.
-De hát! - kuncogott tehát tovább jókedvűen az alfa, ami az omegát nagyon feldühítette.
-Kiszállok a kocsiból! - kezdett fenyegetőzni, Renjun amire már Jeno is egy kicsit idegesebben reagált, de hamar visszavette a vigyorgós maszkját.
-Csak rajta! Úgyse mersz- nyújtotta ki a nyelvét, ami nagy nagy hiba volt.Renjun kapva kapott az alkalmon hogy bekussoltassa és zavarbahozza a fiatalabbat.... Még ha ez őt is zavarbahozza.
És a kettő újra összefort egy csókban, ami egy idő után egy szenvedélyes csókcsatává alakult át.
YOU ARE READING
intoxicating ~ noren
Fantasy"Jeno megmentett egy alfától..." "végre biztonságban van" [...] "ez a fő, hogy biztonságban van..." ............... noren~ omegaverse Melyben Renjun és Jeno szüleik álltal érdekházasságot kötnek, de kapcsolatuk végül sokkal több lesz mint egy érd...