3.

299 25 8
                                    

-Injunnie, ugyi befújtad magad az illatblokkolóddal? - érzett meg Renjun egy bökést az oldalán, és ha ez nem lett volna elég arra, hogy megugorjon ijedtében, a hang tulajdonosát még egészen eddig nem is látta, szóval az idősebb kiengedett egy kisebb sikkantást.

Ezen persze Jaemin jót szórakozva huppant le a törzshelyéhez, a pulthoz, Renjun-nal szemben.
-A szokásost kérem- kacsintott egyet, Renjun pedig rendezve a légzését, válaszul csak biccentett egyet. Eközben Donghyuck is előkerült, és ahogy meglátta az idősebbet, odasietett hozzá, és a kezébe nyomott egy szalvétát
-Jeno keresett tegnap délután- mondta magyarázatul, és szélesen vigyorogva a kínaira, aki értetlenül pillantott fel Donghyuck-ra.
-Jeno?
-Hogy vagy képtelen emlékezni arra az alfa fiatalemberre, aki múlt szombat délután betévedt hozzánk, és úgy távozott hogy valami nyálas felszedős szöveget küldött neked?! -  forgatta meg a szemeit Donghyuck, és a szalvéta fele biccentett- Tegnap is bent volt délután, és keresett téged, de megmondtam neki hogy te délelőttös vagy. Erre a kezembe nyomta ezt. Nyisd ki.

Renjun egy kínos félmosolyt küldött a kér barátja fele, majd óvatosan kinyitotta a üzenetet.

"Te vagy a szívem kuglőfjának egyetlen mazsolája!

-Jeno"

Renjun majdnem elnevette magát, mivel ha nem lett volna még elég borzalmas egy felszedős dumának, az alfa még félre is írta, viszont a vihogását még eltudta fojtani, a pirulásával ellentétben. Szélesen vigyorogva adta oda Jaemin-nek, aki kiváncsian pattogott a székén egész addig míg nem kapta meg a szalvétát.
-Naa de ez tök aranyos! - kuncogott fel Jaemin, Donghyuck pedig elvette tőle, hogy ő is megnézhesse. Egy kisebbet nevetett, majd bólogatva visszaadta a szalvétát Renjun-nak.
-Ha legközelebb idejön én komolyan--

De még mielőtt Renjun betudta volna fejezni a mondatát, az ajtó nyílt, és az említett alfa belépett a kávézóba; de nem egyedül.

Társaságában volt egy másik alfa, ami Renjun-t remegni kényszerítette, pláne mikor az alfák feléjük pillantottak. A kínai idegesen kapta fel a tekintetét Hyuck-ra, aki csak édesen mosolygott.
-Ne félj tőlük. Az egyik Jeno, a másik pedig a párom. Nem fog bántani téged- kacsintott egy aprót Hyuck- Mellesleg amúgy is te vagy  a mászkálós a mai nap!

Renjun szó szerint oda lett lökve a farkasok elé

A saját barátai álltal ráadásul, mivel hogy még Jaemin se igyekezete megállítani Donghyuck-ot.

Renjun tehát a kis füzetével és tollával az alfák asztalához bukdácsolt, és zavartan szólalt meg.
-Mit hozhatok önöknek?

Jeno felnézett rá egy széles mosollyal, míg a másik alfa csak megforgatta a szemeit, és elmondta mit szeretnének. Renjun szépen sorban felírta, de még ott maradt egy kis ideig az asztal mellett.

Óvatosan lehajolt Jeno-hoz közelebb, és összeszedve minden bátorságát, ezt mondta:
-Édes vagy, de nem szeretem a mazsolát, szóval magadra maradtál! - s ezzel ott is hagyta a hatos asztalt, hevesen zakatoló szívvel.

De Jeno se volt jobb, elkerekedett szemekkel fogott a mellkasára, és Mark-ra pillantott egy apró mosollyal.
-Bele ne szeress- forgatta meg a szemeit ismét Mark- Már megegyeztél a szüleiddel hogy belemész abba a kényeszer kapcsolatba! - emlékeztette az idősebb alfa. Jeno tudta is. Ám nem tudta visszafogni magát.
-Érezted az illatát? Megint nem fújta be magát, olyan édes illata van! - kezdett el a fiatalabb áradozni, Mark pedig csak egy hitetlen mosolyt villantott meg.
-W h i p p e d - köhécselte halkan, ám Jeno nem figyelt rá.

intoxicating ~ norenWhere stories live. Discover now