17.

235 23 6
                                    

Oh shI-

Ha aszondom neked majdnem elfelejtettem hogy van egy könyvem ami hetente frissül TT

Csak az előző hetem (főleg a hét vége fele) borzalmas volt, és teljesen kiment a fejemből hogy UPDATE UPDATE UPDATE TIMEEEE

Szóval most hajnal helyett, este, de itt van az új rész, hétfőn <33333

Jó olvasást!!

...

-Fúha, majdnem befagyott a seggem a jegen! - didergett Donghyuck, mikor a párja közelebb húzta magához.

A nagy korcsolyázás közben mindenki lefagyott, szóval beültek egy kávézóba, forrócsokit és kávét inni, meg felmelegedni.

Sajnos Renjun energiája eddig bírta, és bealudt Jeno vállán, amint elhelyezkedtek a kanapészerű ülőkén. Ezt az alfa ugyan nem bánta, de mivel tudta hogy ez lesz, csak megforgatta a szemeit az idősebb omega szuszogását látva.
-Tudod Jeno, nagyon édesek vagytok- mosolyodott el szélesen Jaemin- Nem is gondoltam volna, hogy a hercegem mellett egy másik herceg lesz egy nap.... Tiszta szinglinek érzem magam - kezdett el drámázni a béta, Jisung pedig (aki közte, és Chenle közt ült) megveregette a vállát.
-Hé, nem mintha én nem lennék szingli!
-Neked ott van Chenle te idióta- vigyorodott el egy kicsit szomorúbban a béta, majd látta, hogy a megemlített kínai egy büszke mosollyal bólint egyet.
-Ew- fintorodott el Donghyuck, magára vonva mindenki figyelmét- Milyen undorító toxic kapcsolatban vagy te vele?
-Haechan! - sziszegte halkan Mark, majd bocsánatkérően pillantott Jisung-ék fele- Nemtudja mikor kell befogni a száját, sajnálom

Erre Donghyuck csak felmordult, és a többiek számára láthatatlanul markolta meg Mark egyik combját. Az idősebb élesebben szívta be a levegőt, és óvatosan a párjára pillantott, aki csak halványan vigyorgott a hyungja zavart, piruló arcán.
-Nono- motyogta halkan Renjun, az említett alfa pedig mosolyogva pillantott az omega felé.
-Igen hercegem?
-Shhh! A többiek itt vannak ne hívj így! - nyafogta Renjun, majd felszusszantva ült fel, és körbenézett félig csukott szemekkel- Nagyon sokat aludtam?
-Nem, de pihenned kéne Injun- szólalt meg Donghyuck- Fáradtnak látszol...
-Megvagyok - duzzogta az említett omega, és megtörölte a szemeit.
-Várjatok- szólalt meg Chenle halkan- Hyung, milyen Renjun vagy? Mi a család neved?

A másik omega kiváncsinak nézett ki, ám Renjun nem igen értette mire akar kilyukadni. Minek kell neki a család neve?
-Huang Renjun? Mért érdekel? - ásított egyet, ám látva ahogy Chenle arca felvirul, csak még értetlenebbül nézett rá- Na jó, mi bajod van?
-Gege!! Zhong Chenle, szolgálatodba! - kezdett el szalutálni a fiatalabb, egy kisebb nevetéssel, Renjun pedig ráncolni kezdte a szemöldökeit, ahogy gondokkodott a néven.

Zhong Chenle... Zhong Chenle....

"Baszdki... CHENLE?"

-LELE?! - kerekedtek el Renjun szemei, majd felpattant, és átmászott Jaemin-en és Jisung-on, hogy megölelje a fiatalabbat. - Te tökfej, mióta nem találkoztunk már?! Pedig megígérted hogy ha Koreába jössz összefutunk! - puffogott Renjun, ideiglenesen helyetfoglalva Chenle ölében.

Egy darabig elbeszélgettek így, ami Jaemin és Jisung számára hatalmas felélegzés volt, ugyanis így kettesben lehettek, még ha a többiek ott is voltak mellettük. Ám Jeno-nak már nem tetszett annyira a nagy egymásra találás, és halkan morogni kezdett, ahogy a szeme is fellángolt pirosan.
-Ge, szerintem az az alfa nem bír engem! - biccentett Chenle Jeno fele, Renjun pedig rápillantott az említettre, és automatikusan felállt a fiatalabb öléből, hogy visszamásszon.
-Damn, ennyire birtokló vagy? Chenle csak egy omega- forgatta meg a szemeit Mark, látva a barátja féltékeny ábrázatát.
-Uh... Nemtudom irányítani, automatikusan morogni kezdek ha más karjaiban van- húzta magához Jeno az omegát, aki mosolyogva bújt hozzá

Beszélgetésüket félbevágta a pincér, aki meghozta a rendeléseiket. Szerencsére nem volt sokáig mellettük, csak míg letette, és rájuk mosolygott egyet, így a csevej folytatódhatott.
-Csak ne fuss bele a rut-odba. Nehéz megállni, ha felcsigázod magad- mondta halkabban Mark- Tapasztalat. Nem egyszer történt meg velem és Haechan-nal!
-Fújj, nem érdekelt- nevetett fel Jeno, belekortyolva a forrócsokiba, ami egyébként Renjun-é volt.
-Hé! Nono! - duzzogta halkan Renjun, ám hamar elhallgatott, ugyanis elvéve az alfától az italt, elkezdte iszogatni azt.
-Lassan, még megégeted a szádat! - sziszegte Jeno.
-Ejnye ennyire nyálasnak is ritka látni! - forgatta meg a szemeit Donghyuck, majd végül a három másik fele fordult. - És veletek mi van? Ki van kivel együtt? Mert egyszer azt látom hogy Jisung Jaemin-nel vihorászik, a másik pillanatban pedig Chenle akaszkodik rá.

Chenle küldött egy piszkos pillantást Jaemin fele, akinek egyből lefagyott a mosolya, és zavartan elfordult, a kávéját szürcsölgetve. Jisung ezt észrevéve mérgesen pillantott a kínaira, és felsóhajtva fordította el a tekintetét róla. Chenle pedig ezt végignézve lebiggyesztette az alsóajkát, és Mark-ék fele pillantott
-Ohha- motyogta az idősebb alfa
-Ha jól vettem le, Chenle Jisung-ot szereti, Jisung viszont Jaemin-t? - suttogta Donghyuck a párjának, aki egyet biccentett

Míg a többiek egymással voltak elfoglalva, addig Renjun ismét elbóbiskolt, ám ezúttal nem Jeno-ra dőlve, hanem simán ahogy volt. Majdnem belefejelt az asztalba maga előtt, ezért az alfa inkább magához húzta.
-Ejnye, forrócsoki és egyből visszaalszol! - kuncogott halkan
-Mindig ezt csinálta mikor pre-heat-je volt!

Az ismerős, ám kicsit se szívesen köszöntött hangot meghallva, Jeno felkapta a tekintetét a mellettük álló magas alfára.

Wong Yukhei.

"Még jó hogy Renjun alszik..." gondolta magában Jeno

De az alfa érkezésére nem csak ő figyelt fel, hanem a többiek is. Az alvó omegán kívül mindenki. Chenle meglátva az ismerős arcot elkezdett morogni, ahogy Jeno tette abban a pillanatban ahogy meghallotta az idősebb hangját.
-Hohohó, nem rosszból jöttem! - fintorgott az alfa- Nem bántó szándékból, kivételesen.
-Ahogy feltűnt, nem igazán hiszek neked- sziszegte Jeno, a szemei vér vörös színűvé váltak.
-Ahh még csak nem is tudod hogy ki vagyok. Annak a kicsi kínai omegának hiszek, ő volt Renjun öribarija, de te... Szánalmas, te lennél az alfája? Még csak meg se haraptad! Méterekről érezni az édes illatát- forgatta meg a szemeit hitetlenül
-Xuxi, csak hagyd békén őket! - morogta Chenle- Renjun végre túllépett rajtad. Jeno hyung pedig azért vár a meglelölésével amiért még te tetted anno.

Az idősebb alfa mosolya lefagyott, és az alvó omegára nézett.
-Tudom hogy bánod amiket tettél vele- mondta Chenle- Valamilyen úton módon megjött az eszed, és rájöttél hogy ami történt az nem feltétlenül jó.
-Én csak annyit tudok hogy bántotta Injun-t, jobb ha nem engedem a közelébe- Jeno az alfa hangját használta, ami furcsa módon mélyebb volt még az idősebb alfáénál is, amin Yukhei egyértelműen meglepődött.

Ám a meglepettség nem tartott sokáig.

-... aLfa?!...

Renjun elkezdett nyüszögni.

intoxicating ~ norenWhere stories live. Discover now