Ha valaki nem tudja miről is van szó, de olvasni akarja a sztorit ^^
Felhívás: ez az én abo rendszerem, ez lehet teljesen más. Olvass utána jobban, ha valamit nem értesz, (kérdezhetsz tőlem is, de mások jobban elmagyarázzák)
2021/12/22
SZÓVAL:
A/b/o: alfa, béta omega
Alfa: agresszívabb, irányítóbb fél, többnyire férfi. Erősebb testfelépítése, illata van. Igazából a hierarchia csúcsa.
Béta: semleges. Nem nagyon zavar vizet (ebben a könyvben csak sima vérfarkasok)
Omega: a legalsóbbrendű a három közül. Gyengébb, törékeny felépítésű, kellemes illatú. Álltalában nőnemű. Kell egy alfa nekik (vagy egy béta, de azt most hagyjuk) hogy biztonságban legyenek, mert konkrétan prédának számítanak ha nem tartoznak egy alfához sem.
Heat(tüzelés másnéven): heat idején termékeny az omega. 4-7 nap egy periódus, és hónaponta vagy évente egyszer van. A heat elviselhetőbbé tevése érdekében van egy tabletta is, de az nem mindig hat, vagy ha hat is, nem biztos hogy teljesen. Illetve ha az egyed túladagolja magát az nincs jó hatással rá.
Knot (csomó?) : ezt nagyon nehezen tudom elmagyarázni, de röviden annyit jelent, hogy összekapcsolja a párt egy ideig miután az alfa klimaxolt. Egy idő után eltűnik, és kihúzódhat az omegából, de fájdalom árán erővel is ki lehet oldani.
Szerk: annyi a lényeg hogy ennek köszönhetően klimax után nem folyik ki semmi az omegából így biztos megtermékenyül
slick: uhm.. Egy anyag ami heat idején szivárog az omegából, ezzel síkosabbá téve az utat.
Rut: egy időszak amikor a dominánsabb (általában férfi) személy bármit megtenne hogy megtermékenyítse a párját.
(itt) Három hónaponta van rut-juk álltalában.Illatok: Az omegák, béták és alfák különleges illatokkal rendelkeznek, az omegáknak édes, cukros illatuk van( gyümölcsök, vanilia stb), a bétáknak semleges (eső, méz), vagy nyugtató, az alfáknak pedig erőteljes (pl tüzifa). Az omegák illata heat-kor erősebb, hogy magához vonzza az alfákat.
Illat blokkolók: Illatot blokkolni is lehet különböző illatblokkolókkal (nálam ez valami dezodor vagy parfümbe van beültetve, hogy ne fogjon senki gyanút) de ha túl sokszor használják, akkor el is veszhet az illatuk
°°°>
Többnyire alfa-omega párok szoktak lenni, de béta-alfa, és béta-omega is előfordul.
Marking (jelölés): Az alfa megjelöli az omegát egy harapással (nyakon álltalában de máshol is lehet), hogy megmutassa az övé az adott omega. Ezzel érezhető lesz az omegán az alfa szaga is.
Terhesség: A béták nem tudnak alfákat megtermékenyíteni, az omegák pedig nem tudnak megtermékenyíteni senkit. Viszont az omegák nemtől függetlenül tudnak gyereket szülni, többet is egyszerre.
.
.
.
.
.
.
.
.
vPár nem túl fontos információ:
Szem színek: ezek majdnem bármikor előjöhetnek (legalábbis az én sztorimban lol)
Alfák: piros
Béták: zöld, vagy kék
Omega: sárgaKarmok: igen vannak karmok, de az én sztorimban nincsenek fülek, vagy farkak, max ha farkas alakban vannak. A karmokról csak annyi a fontos, hogy az alfáknak a legélesebb, és az omegáknak a legtompábbak, de az omega is tud ruhát tépni vele, vagy széttörni egy vastag faágat.
A karmok akkor jönnek elő, ha mérgesek, vagy megakarnak támadni valakit, de akkoris előjöhetnek, mikor valaki kielégíti őket ;)
FIGYELEM! Ez csak egy alap ismertető, nem minden van így, és mivel ez a fandom elég nyúlánk, sok minden van benne. Érdemes ilyesmit olvasni másoktól is :)
YOU ARE READING
intoxicating ~ noren
Fantasy"Jeno megmentett egy alfától..." "végre biztonságban van" [...] "ez a fő, hogy biztonságban van..." ............... noren~ omegaverse Melyben Renjun és Jeno szüleik álltal érdekházasságot kötnek, de kapcsolatuk végül sokkal több lesz mint egy érd...