Ehehe, öhm... Nem volt netem amikor eszembe jutott hogy update van, szóval sajnálom, de csak most tudtam kitenni :// ez egy kicsit hosszabb, 1300 szó körül van, a szokásos 1000 helyett, remélem ez valamennyire kompenzál TT
...
Kinyitva az ajtót az alfa szembe került egy másik piros szempárral, és a mellette levő, aggodalommal teli tekintetű omegával.
-Gyertek be. - állt félre az útból, beengedve a két ismerőst, akik nem is haboztak.Renjun egyenest az ágyban ücsörgő fiatalabb omegához sietett, míg Jeno megállította Yukhei-t az ajtóban.
A fiatalabb, a kínai csuklójára fogott, és komoly, szinte halálos tekintettel nézett a szemeibe. Ám Yukhei fenttartotta a nyugodt arckifejezését, sőt, még el is vigyorodott halványan.
-Mielőtt még rámugatnál- szólalt meg az idősebb alfa- Nincs dolgom Renjun-nal. Viszont...
-Viszont?! - mordult fel Jeno
-Chenle a választott társam- mondta halkabban Yukhei, a fiatalabb szemei meg elkerekedtek, felvéve egy már nem annyira mérges arckifejezést. Lassan elengedte a kínai csuklóját is, és vett egy nagyobb levegőt.
-Ezesetben sok sikert- szólalt meg lágyabb hanggal, de mégis komolyan.Eközben Renjun egy szoros ölelésbe vonta Chenle-t, elmormogva hogy bármi is történt, minden rendben lesz, és hogy itt van.
-Mesélj. - engedte el az idősebb a másikat, aki csak egy szomorú mosolyt húzva az ajkaira mondta el a pár napja történteket.Csendesen végig hallgatva, elhúzta a száját, mikor meghallotta Jaemin nevét. Valahol örült hogy a béta sikeresen felkeltette Jisung érdeklődését, ám annak nem örült, hogy Chenle emiatt majdnem megfagyott a hidegben. Persze, tudta hogy a fiatalabb kínai csak haza akart menni, de akkoris. Egyedül ebben a nagy fagyban, összetört szívvel nem éppen javasolt egy kicsi omega számára.
Pláne Chenle-nek, hisz ő sose állt meg a saját lábán.
-De nem igazán számít- sóhajtott fel Chenle halkan- Ha Jisung-ot eddigi próbálkozásaimmal se tudtam megnyerni, akkor soha nem is fogom.
-Biztos hogy rendben vagy ezzel? - kérdezte Renjun óvatosan- Mármint Jaemin és Jisung..
-Őszintén? Nem- mosolyodott el a fiatalabb omega szomorúan, és az ujjaival kezdett játszadozni- De nem tehetek mást, gege! - pillantott fel az idősebbre- Jisung őt választotta. Ennyi- fortyogta magában, amivel megmosolyogtatta a másikat.
-Xuxi nem tett semmit veled, ugye? - komolyodott el ekkor egy pillanatra az idősebb kínai. Chenle megrázta a fejét, aztán visszagoldolva a nemrég történt felfedezésükre, elpirult.
-Viszont lenne valami......
-HOGY MICSODA?!
-Injunnie nyugodj meg, nem olyan rossz dolog ez!
-TE NE SZÓLJ BELE JENO! MELLESLEG HOGY A PICSÁBA KÉNE MEGNYUGODNOM?!Az idősebb omega egyenesen sipítozott, de senki se tudta megmondani hogy most ennyire örül, vagy dühös. Talán még ő maga se értette a dolgot, viszont valamiben biztos volt.
Ez nem lesz zökkenőmentes menet!
-Gegeeee, kiszakad a dobhártyám! - duzzogta Chenle, felvéve a már iható hőmérsékletű, de még mindig kellemesen forró teát, belekortyolt, és vidáman nyammogva egy apró mosolyt lövellt Yukhei fele, aki csak vigyorogva megrázta a fejét.
-Nem mintha nekem nem szakadna ki, minden percben mikor sikonyálsz! - hörögte Renjun, majd belehuppant Jeno ölébe, duzzogva fújtatva, amin mindkét alfa megforgatta a szemeit mosolyogva.
-De tényleg nem rossz dolog ez, Ge! Megtaláltam a választott társamat! - mondta Chenle halkan- Még ha ez Xuxi ge is...
-Oh szóval ge? Ennyire jóban lettél vele? Xuxi ge?- forgatta meg a szemeit Renjun
-Geeee! Enyhülj meg egy picit! Mégiscsak ő segített rajtam! Nem lennék ilyen állapotban ha nincs mellettem időben! - biggyesztette le az alsóajkát a fiatalabb
-Oh, pedig azt hittem neked nem kell segítség, és hogy akaratod ellenére segítettem rajtad? - az idősebb alfára pillantva láttak egy a mindenttudó, piszkos görbületet megjelenni az ajkain, és ez Chenle-t az őrületbe kergette. Kis kezét ökölbe szorítva fenyegető kézmozdulatokat küldött a levegőbe, ám ez a látvány még Renjun számára is inkább aranyos volt, mint bármi agresszióra utaló jel.
YOU ARE READING
intoxicating ~ noren
Fantasi"Jeno megmentett egy alfától..." "végre biztonságban van" [...] "ez a fő, hogy biztonságban van..." ............... noren~ omegaverse Melyben Renjun és Jeno szüleik álltal érdekházasságot kötnek, de kapcsolatuk végül sokkal több lesz mint egy érd...