-Jisungie, nem érzem jól magam- morogta Jaemin, az említetthez totyogva, majd hátulról átölelte- Baszdki de jó illatod van...
-Köszönöm? - mosolyodott el halványan az alfa, majd megfordult a másik karjaiban, és a kezeibe fogta annak arcát. Jaemin fáradtnak nézett ki, az nem vitás. - Hol fáj, hm?
-A pocakom. Éhes vagyok- mosolyodott el idegesítően, Jisung pedig megforgatta a szemeit az idősebb dramatikusságán.
-Rendben miszter, mindjárt kész van a vacsora! Ch, Én pedig még azt hittem hogy nagy a baj!- morogta hitetlenül Jisung, a béta pedig válaszul csak egy apró puszit nyomott a másik ajkaira.-Olyan vagy néha!
-Mmm.
-De nem csak éhes, fáradt is vagy, ahogy látom? Mi van veled, túl sok az egyetem? - fordult vissza az alfa az ételhez, majd lezárta a tüzet, és félrehúzta onnan.
-Nem igazán, szerintem csak nyom a hideg időjárás... Múltkor már egész szép volt, és sütött a nap, most meg megint olyan hideg lett mint Karácsonykor- mormogta a béta, elővéve két tányért, poharakat, és evőeszközöket, hogy megterítsen, míg Jisung a kajával ügyködik.
-Meg ne fázz, hivatalosak vagyunk egy esküvőre!
-Igenis kapitány! - vigyorodott el fáradtan a béta, leülve az egyik székre.
-Nem hallottam- kuncogott fel az alfa
-Igenis kapitáány! - szólalt meg hangosabban Jaemin, és majdnem elnevette magát, mikor Jisung elkezdte énekelgetni a spongyabob főcímdalát, kezében a kajával amit kettejüknek kotyvasztott.Miután kicsit lenyugodtak, és elkezdtek enni, Jisung ismét megszólalt.
-Ha sok az egyetem, akkor csak bukj ki- motyogta halkan az alfa, nem felnézve Jaemin-re- Mármint, mit akarsz csinálni amihez annyira kell egy egyetem?
-Doktorit csinálok Jisungie. Ahhoz igenis kell az egyetem, és tényleg orvos akarok lenni... Mármint állatorvos, de az is az orvosin van. - sóhajtott fel a béta
-... én csak.. Fáradtnak látszol, és aggódom érted- motyogta a fiatalabb, az arcán egy jól látható pírral, amit Jaemin meglátva nem tudta befogni a száját.
-Awwwww Jisungieee! - kezdett el nyávogni az idősebb, ami valahogy átfordult arra, hogy meghatódásban potyogni kezdtek a könnyei, ezzel a frászt hozva Jisung-ra.
-T-te meg miért sírsz?!
-Ne-hem tudo-ho-hom! - takarta el az arcát Jaemin szipogva, és még ő maga se tudta eldönteni, hogy sír vagy nevet-e."Valami fura van vele.."
Jisung mindenesetre ezt nem említette meg a bétának, nehogy az jobban elkezdjen sírni vagy valami.
...
-Ééés nézzenek oda ki volt olyan fáradt, hogy bealudt egy szál törölközőben az ágyon? - sóhajtott fel, a fejét hitetlenül rázva az alfa, jót mosolyogva Jaemin pozícióján. De csak addig kuncogott, míg rá nem jött, hogy a végén még tényleg meg fog fázni az idősebb, így gyorsan odafordult a szekrényhez, és kivett valami nagy pólót, meg egy alsógatyát. A pólót még épp ahogy sikeresen felszenvedte a párjára, de az alsógatyával már meggyűltek a bajai, ugyanis az alvó fiú minden egyes érintésre, valami véletlenszerű rúgással, vagy ahhoz hasonló mozdulattal reagált. A másik pedig az volt, hogy nagyon szexuális hangokat adott ki közben.
-Hyung, ahj! - duzzogta az alfa, és erősen lefogta a béta lábait, majd annak füléhez hajolt. - Így! Maradsz!
Ezt meghallva Jaemin nyüszített egyet, de Jisung sikeresen feltudta adni az alsógatyáját, amin jót mosolygott magában, és ismét egy hitetlen fejrázás után szólalt meg.
-Jófiú~~- ezzel együtt pedig adott egy puszit az idősebb homlokára, és rendesen elfektette az ágyon, még be is takargatta, mielőtt elment volna ő is átöltözni, hogy csatlakozhasson a másikhoz az ágyba.
-Mmm alfa~
-Jaemin?
-Gyere ide! - Jaemin egyértelműen álmában beszélt, ugyanis a szemei csukva voltak, de azt érzékelte, hogy a fiatalabb nem mozdul - Gyere ide alfa!! - kezdett duzzogni az idősebb, Jisung pedig miután gyorsan felkapta magára a pizsoma pólóját, teljesítette is az alvó kérését. - Mhm- mosolyodott el Jaemin, közel bújva a fiatalabbhoz, belefúrva az arcát mélyen Jisung mellkasába, és nagyot szippantott belőle.
-Tetszik az illatom hm?- nem mintha Jisung nem tudta volna ezt, de mégis megkérdezte, mert jólesett az egójának.
-Én is akarom- motyogta halkan Jaemin, Jisung pedig nyomott egy puszit a hajába
-Ha majd tényleg nagyon akarod, beszélhetünk arról hogy megjelöllek. De nem most. Most alszik.
-Nem félek...béta és omega biztonságban van veled- mosolyogta Jaemin.
-Ennek örülök.... Várj, omega? - kerekedtek el az alfa szemei, de Jaemin erre a kérdésre már nem válaszolt, ugyanis mélyebb álomba merült."Omega?"
"Lehetséges hogy nem halucináltam, és tényleg felemás szemei voltak aznap?"
"De hogy lehetséges ez??"
Jisung rettentően össze volt zavarodva az új információ hallatán, ugyanis kicsit sem értette a dolgot. De egyet akkoris tudott.
Bárhogy is lesz, ez a közte és Jaemin közti kapcsolatra kicsit se lesz negatív hatással.
...
-Mhm Jisungie~
-Hmm....? Remélem olyan hajnali négy van, és azért kezdesz el nyavajogni, hogy ne tudjak aludni- sóhajtott fel az alfa, lassan kinyitva a szemeit. Jaemin, mint mindig, nem volt ébren, csak félálomban, de kivételesen nem hajnalban keltette fel a párját. A béta nagyon úgy látszott mint aki fázik, így Jisung közel húzta magához. Az idősebb hozzá dörgölőzött, és egyet szusszantott halványan mosolyogva, amin az alfa csak megforgatta a szemeit. - Álomszuszék, igazán fel kéne felkünk! Lassan tíz óra, ha nem figyelsz elkésel az óráidról- kezdett apró puszikat nyomkodni a béta arcára, és lejebb a nyakára, amit Jaemin örömmel hagyott is neki.
-Nemakarok bemenni- sóhajtott fel fáradtan Jaemin, végre kinyitva a szemeit, amik a viszonylag sok alvás ellenére is rettentő álmosnak néztek ki.
-Még te mondtad tegnap hogy fontos neked az egyetem- ráncolta a szemöldökeit a fiatalabb, Jaemin pedig biccentett egyet.
-Igen tudom, de valamiért ma nem megy.. Olyan... Leterheltnek érzem magam, pedig csak most keltem fel..
-Lehet azért, mert csak most keltél fel, te nagy dráma királynő- forgatta meg a szemeit Jisung, majd elengedte volna a párját, ha az nem nyüszít fel, meglepve mindkettejüket. - Oké, ez meg mi volt?!A béta megrázta a fejét, mutatva hogy nemtudja, halványan elvörösödve, mivel mégis csak belőle jött ki a hang.
-Oké, ez furán fog hangzani, de nem én csináltam- mondta halkan a béta. Jisung biccentett egyet, és megpróbált volna ismét kiszállni az ágyból, de Jaemin-ből megint kibukott valami szégyentelen nyüszítés, és ezúttal a fiú össze is rándult. Emellett valami édesebb illat is elkezdett szállingózni a levegőben, de nem nagyon figyelt erre az alfa.
-Mi a szar- morogta Jisung, visszaülve a béta mellé, és a karjaiba húzta őt- Rendben vagy? Mi van veled???
-Nemtudom!! Én is annyit tudok mint te, nekem ez kibaszottul új! - sziszegte idegesen az idősebbik, a másiknak meg bevillantak a szavak, amiket előzőnap este motyogott félomban.
-.... Hyung, lehet hogy nem béta vagy, hanem valami más..........................
Dun dun dUUUUUUN! :DDD
ne féljetek nem lesz baja jaemin-nek hehe~
vagy mégis?
hm.... ;)
YOU ARE READING
intoxicating ~ noren
Fantasy"Jeno megmentett egy alfától..." "végre biztonságban van" [...] "ez a fő, hogy biztonságban van..." ............... noren~ omegaverse Melyben Renjun és Jeno szüleik álltal érdekházasságot kötnek, de kapcsolatuk végül sokkal több lesz mint egy érd...