-Injun!?
Jeno kerek szemekkel vette észre a férjét szemezni Doyoung-gal, aki egy viszonylag unott tekintettel figyelte a kínait, mikor az utóbbi hirtelen összeomlott. Mindkettejük meglepetésére a béta reflexből mozdult, és elkapta Renjun-t.
-Engedd el! - mordult fel Jeno, ellökve a bétát a párjától, miután átvette tőle őt- Mit tettél vele?!
-Baszdki nem mindig én vagyok a hibás, meglátott aztán elájult! - kezdett el pánikolni az idősebb- Mármint tudom hogy jól nézek ki, de ez már sok--
-Doyoung!!
-MI VAN?!"Basszus..."
A kettő egyből abbahagyta a vitatkozást, mikor megérezték a Renjun-ból kiáradó borzasztóan erős barackillatot. Jeno alfája üvöltött benne, és akaratlanul is magához vonta idősebbet, hogy mély levegőt vegyen annak illatából.
-Heat.... - motyogta Doyoung, és rendesen félt mozdulni a helyéről. Nem látott még egy alfát se reagálni az omegája heat-jére, de ismerve Jeno-t tudta, hogy egy rossz mozdulat és le lesz fejezve.
-Ha nem vigyázok rut is lesz. Mennem kell, beszéld meg a többit apámmal- hörögte Jeno, valahogy sikeresen észheztérve- Normál esetben megakarnálak ölni- sziszegte a fiatalabb, ám ekkor meghallotta Renjun első nyüszögéseit is, így rövidre kellett fognia a dolgot- Ma szerencséd van. Menj innen! - kapta a karjaiba az omega törékeny, és gyengéd testét, majd besietett az irodájába, és a béta már csak a zár kattanását hallotta.Jeno hevesen kapkodta a levegőjét, megpróbálva a lehetetlent: hogy ne vessze el a fejét. De az omega illata csak erősödött, és a heat miatt keletkezett fájdalmai hamar visszahozták a jelenbe. Ami egyszerre volt jó, hisz Renjun felkelt, viszont rossz is, mert az alfa tudta hogy ha most nem csinál valamit, akkor később nagyon szenvedni kezd majd a férje.
-Nono- motyogta Renjun kissé még mindig kómásan, ahogy Jeno letette az asztalára őt. - M-mi történt...?
-Elájultál valamiért- suttogta a fiatalabb, megengedve a párjának, hogy a nyakhajlatába hajoljon- És heat-ben vagy, amit egyértelműen elhallgattál előlem.Nehéz volt szavakat formálni, de Jeno mégis magára erőltette a dolgot. Két hete nem igazán volt ehhez hasonló pillanatuk, mert az idősebb távolságtartó volt, így feltűnt az alfának hogy valami nem oké. De akárhányszor akarta megkérdezni mi baja van Renjun-nak, az valahogy elterelte a témát.
-Baszdki- morogta Jeno, összeszorítva a szemeit- Nem hiszem hogy jó helyen vagyunk arra hogy levezessük a heat-edet- mormogta, de szavainak ellent téve hajolt az idősebb ajkaira, és egyik kezével annak hajába túrt, igyekezve közel vonni a szerelmét.Nem mintha Renjun nyavajgott volna a hely miatt.
Abban a pillanatban nem érdekelte semelyiküket hogy hol is vannak. Az volt fontos, hogy szükségük van egymásra, és hogy most. Most ebben a pillanatban.
A csókolózásuk hamar zavaros lett, és az omega alig kapott levegőt, annyira izgatott lett. Már egy jó ideje gyógyszerekkel késleltette a heat-ét, és most megkapja azt amit akar.
-Alfa!?
-Enyém. Az én kicsi omegám!- temette az arcát Jeno az idősebb nyakhajlatába, és érezte hogy a fogai kijönnek, hogy megjelölhesse végre az idősebbet. Morogva elrántotta onnan a fejét, és az övével kezdett foglalatoskodni.Renjun szíve nagyot dobbant mikor meglátta a fiatalabbat vetkőzni, és csak ekkor jött rá igazán, hogy most meg lesz dugva. De nagyon durván.
Jeno nem nézett ki önmagának, de mégis valahogy semmi különbséget nem látott közte, és a benne levő alfában. Mind a kettőt egyszerre imádta, még ha az alfa néha erőszakos is tudott lenni. Renjun akarta ezt.
-Alfa!!- az első fájás hirtelen jött, és az omega felnyüszített, amire Jeno felfigyelt, és egyből sietett hogy enyhítse a kínai fájdalmát. Miközben elkezdte puszilgatni az idősebb arcát, kissé megemelte a kisebbet, hogy kibújtathassa őt is a nacijából. Meglátva hogy a szerelme már most mennyire átázott, nem tudta kontrollálni magát és felkuncogott.
-Legközelebb veszek neked tampont!-nevetgélt halkan az alfa
-Lee Jeno! - sziszegte Renjun teljesen elvörösödve
-Jól van na~
YOU ARE READING
intoxicating ~ noren
Fantasy"Jeno megmentett egy alfától..." "végre biztonságban van" [...] "ez a fő, hogy biztonságban van..." ............... noren~ omegaverse Melyben Renjun és Jeno szüleik álltal érdekházasságot kötnek, de kapcsolatuk végül sokkal több lesz mint egy érd...