15.

244 25 5
                                    

GYEREKEK EZ AZ EGYIK KEDVENC RÉSZEM UWUWUUW nagyon imádtam ezt megírni! Well ezt meg a kövi kettőt ha jól tudom....

...

Egy rendkívül hideg téli napnak nézett elébe a kínai fiú, ugyanis az időjárás úgy gondolta, hogy most hó lesz, de tömeg mennyiségben.

Szóval pont ezért volt a mi kis Renjun-unk betakargatva két takaróval, fent az alfa szobájában, csendben várva az említettre.

Hogy mit keresett Jeno szobájában?

Igazából, egy jó pár hét elmúlt mióta legutóbb kettesben lehettek, és rendkívüli módon elkezdték hiányolni egymást. Ezért is beszélték meg, hogy az omega ittalszik a fiatalabbnál, amire eggyel több okot adott a tény, hogy Renjun szüleinek se akadt valami sok idejük a fiúkra az utóbbi időben, így a kishercegük a Karácsonyt is Jeno-nál fogja tölteni.

Ezen persze Sicheng kiakadt, nem is egyszer, de végülis belement a dologba, annyi nyaggatás és nyafogás után.

-Hm...

Renjun az ablak mellett levő fotelban ücsörgött, és nézte a kinti világot. Közben azt is figyelte, hogy a fiatalabb mikor ér már vissza.
-Csak annyit mondott hogy elugrik egy tíz percre, de már húsz perce kint van...- motyogta az omega a telefonján megnézve az időt, majd egy apró sóhaj hagyta el a száját.

Nem mintha ezzel problémája lett volna, hisz nagy valószínűséggel, az alfa szimplán elakadt a heves hóesés miatt, viszont fáradt volt, és szívesen hozzábújt volna a fiatalabbhoz.

Fáradékonyabb lett az utóbbi időkben, és többet is evett mint szokott. Ehhez csak hozzátett a meleg környezet, ami miatt hamarabb elszindukált, akár állva is, ha olyanja volt. Renjun tudta mit jelent ez.

Pre-heat. A heat-je előtti napokon megy keresztül.

És bár nem akarta a heat-jét az alfánál tölteni, hisz biztos hogy mondana olyan dolgokat, amiket egyébként nem merne kimondani, hazamenni se szeretett volna. Nem.

Ő csak az alfája közelében akart lenni.

-Injunie~

Meghallva az ismerős, szívetmelengető hangot, Renjun lassan fordította az arcát a hang forrása fele, és meglátta az alfát az ajtóban ácsorogni. Az ajkai rögtön egy boldog görbületté formálódtak.
-Nono! - nyújtotta ki a két karját, Jeno pedig nem volt rest odasietni hozzá, hogy egy nagy ölelésben legyen részes.-Sokáig voltál kint, ugye nem fáztál meg? - motyogta az idősebb, érzékelve az alfa hideg orcáit, és hogy felmelegítse azokat, a két mancsát odahelyezte. Ez hatalmas vigyort csalt Jeno arcára, és válaszul csak egy apró nemleges fejrázást adott az omegának, majd megcsókolta a homlokát.
-Nagyon hiányoltál míg kint voltam? - kérdezte a koreai mosolyogva, látva hogy a másik halványan elpirult.
-Csak egy picit... Összebújhatunk? - kérdezte kerek, bociszemekkel az idősebb, Jeno pedig erre se szavakkal válaszolt, hanem rögtön felkapta az omegát a foltelből, amivel kicsalt a kínaiból egy lepett sikkantást, és mindenestül az ágyrahelyezte őt, majd mellé mászott, hogy Renjun a mellkasára tehesse a fejét.

-Nono.
-Igen hercegem?
-Mit csináltál olyan sokáig odakint? - kérdezte halkan az omega, kissé mocorogva, hogy kényelmesebb pozíciót vehessen fel.
-Csak vettem pár fontos dolgot.. Eredetileg rágcsáért mentem le, de befutottam máshova is. Mért kérded?-az alfa egyik karjával az omegát karolta át, és óvatosan simogatni kezdte a kisebb karját.
-Csak kiváncsi voltam- mormogta az omega, majd lehunyta a szemeit.
-Álmos vagy picim? - Renjun felkuncogott a neven, amit kapott, és az arcát a fiatalabb mellkasába fúrta, elmormogva egy "igen"-hez hasonló hangot.- Akkor pihenj, majd utána csinálunk valamit. Tudod, hogy nekem az is elég, hogy mellettem vagy...
-Ew! Nyálas! - kuncogott Renjun- Mindegy, van valami amit muszáj tudnod- szedte kicsit össze magát az omega, majd felpillantott az alfára, aki kiváncsi szemekkel nézett le rá. Azokkal a gyönyörű, sötétbarna szemeivel..
-Hallgatlak- suttogta el Jeno, miután Renjun nem szólalt meg egy ideig. Ez vissza is hozta az idősebbet a jelenbe, és folytatta amit elkezdett mondani.
-Szerintem lassan megjön a heat-em, Nono- mondta az omega, minek hallatára, az alfa szemei elkerekedtek, teste megfeszült, és megkomolyult a tekintete.- Minden rendben van Nono, megcsinálom egyedül is, csak mondani akartam, hogy mivel nem szedek rá gyógyszert, ezért lehet hogy furán fogok viselkedni- ölelte át az alfát az idősebb, annak nyakhajlatába dörgölőzve, hátha megnyugtatja valamennyire az ideges fiút az illata. Sikerrel is járt, de Jeno továbbra is komolyan nézett az omegára.
-Akarod hogy kisegítselek? - kérdezte halkan Jeno- Mert itt tudok neked lenni, ha nagyon rossz, nem kell egyedül csinálnod.- hallva ezeket a szavakat, Renjun zavartan felnevetett, miközben szíve gyorsabb tempóval kezdett dobogni
-Nem akarok probléma lenni- mosolygott halványan
-Te nem egy probléma vagy Injun... Hanem egy áldás. Mondom másképp, akkor. Ha kellek, egy szó, és melletted leszek, hogy kielégítselek. - Jeno arcán semmi szégyen nem tükrőződött, és bár Renjun zavarba jött a szavaktól, ő is csak bólintani tudott.

Kerültek már olyan helyzetbe, amit hamar átfordíthattak volna szexuálissá, ám mindig megálltak a hosszas, szenvedélyes csókolózásnál. Renjun is vágyott az alfára, és az alfa szemei is egyértelmű okokból sötétültek el, mégis mindketten vártak a megfelelő pillanatra.
-Örülnék neki.. - motyogta halkan Renjun, majd zavartan megfogta a fiatalabb kezét- De kérlek ne vegyél túl komolyan, mivel mindig elvesztem a fejem ha heat-em van.
-Hm...- hümmögött Jeno- Akkor most megkérdezem. - vezette tekintetét az omega ajkaira

-Meddig mehetek el?

...

"-Meddig mehetek el?
-Ameddig csak akarsz" gondolta magában az omega, de nem merte kimondani. Épp ezért érezte rosszul magát. Nem válaszolt a neki feltett kérdésre.

És bár Jeno nem is gondolta hogy egyhamar választ fog kapni, inkább hagyta hogy az omega "aludjon".

Az alfa le sem tudta venni a tekintetét a mellkasán fekvőről. Az idősebb nyugodt, "alvó" énje olyan gyönyörű volt Jeno szemeiben, hogy képtelen volt elszakítani a figyelmét róla.

Renjun pedig magát emésztette, amiért alvást szimulálva szökött meg a kérdés elől, amire nem mert válaszolni.

Ebből a nyugodt hangulatból viszont a fiatalabb telefonja rezgése ébreszette fel mindkettejüket, (persze az omega így is alvást tettetett) amit hamar fel is vett az alfa.
-Igen? - szólt bele a telefonba halkan Jeno, cirógatva ezúttal Renjun haját aki ettől halványan elmosolyodott
-"Figyu, nem akarlak zavarni, mert ott van az omegád, de Haechan tegnap este óta nyaggat, hogy találkoznunk kéne, mert régen láttuk egymást." - szólt bele a telefonba egy nagy sóhajjal Mark, amin a fiatalabb alfa elmosolyodott
-Mármint?
-"Mármint csoportostulhatnánk. Én, te, meg Renjun barátai."- ezt hallva az alfa elhúzta a száját. Aggódott a mellkasán szuszogó fiúért, ezért így szólt;
-Nembiztos hogy ez most a legjobb ötlet lenne- mondta halkan az alfa- Renjun elég fáradékony mostanában, néha még állva is bealszik.
-"Ohh, pre-heat?"
-Valószínüleg.
Renjun mocorogni kezdett mivel végighallgatta a telefonbeszélgetést, és álmosan felpillantott az alfára, aki csak egy kedves mosolyt küldött feléje.
-De én menni akarok! - nyammogta halkan Renjun, ami először meglepte az alfát, ám lepettségén hamar felülkerekedett
-De Injun, mi van ha beindul a heat-ed a találka közepén? - kérdezte a fiatalabb aggódóan.
-Hangosítsd ki- biccentett Renjun a telefon fele, amit Jeno meg is tett, így egy kisebb mosolyt villantva- Mark hyung itt Injun- mondta az omega- Megyek, ott leszek, csak össze kell szednem magam!
-Renjun!
-Most mi van? Ha akkora probléma lesz, akkor majd legalább játszhatod a hőst, és megmenthetsz! - vigyorgott perverzen az idősebb, ezzel egy mély vörös színt festve az alfa arcára.
-"Ohohó, mintha csak egy öreg házaspárt hallgatnék" - nevetett fel Mark a vonal másik oldalán- "Akkor ti jöttök? Úgy gondoltuk jégkorizni megyünk el. Tudod... ott a párok és a szinglik is jól szórakozhatnak!" - Jeno szinte látta maga előtt a hyungját kacsintani, amin ő csak megforgatta a szemeit, és már épp nemet mondott volna, mikor Renjun kikapta a kezéből a telefont, és egy mondat után kinyomta.
-Küld el üzenetben a többit, köszi hyung!
-INJUN!! - morudlt fel frusztráltan az alfa.

Ám hallva az omega édes kacaját, egyszerűen nem tudott neki ellenállni, és átváltozva Mr.Paradicsommá, fordított a pozíción amiben voltak, és beletemette az arcát a kisebb mellkasába.

..................

uwuuwuwu

Gondolatok? Bármi??

intoxicating ~ norenWhere stories live. Discover now