× egy hónappal később ×
-Nono, láttad a barack színű ingemet? Az előbb még itt volt, de most nem talá-- uh..? - pillantott fel az omega a párjára egy lepett tekintettel.
Jeno egy elég feszült tekintettel szuszogott mögötte, és mikor Renjun ránézett, felfújta az arcát duzzogósan, majd magához húzta a kisebbet. Az omega elmosolyodva bújt a fiatalabb karjaiba, egyik kezével az alfa hajába túrva.
-Csak a kávézóba megyek, összeülünk beszélgetni a fiúkkal- kuncogott halkan a kínai- Túl sokat aggódsz értem~
-Hmpf.. - tette az állát a kisebb vállára Jeno
-Ugyan már, ne duzzogj! - forgatta meg a szemeit az omega- Ott lesz Donghyuck, Jaemin és Chenle. Azthiszem elég nagy biztonságban leszek! Mellesleg nem is megyek el sokáig, csak egy-két órára!
-De Injun, már nem csak rád kell vigyáznom, hanem a kicsire is- Jeno nagy kezeit a párja pocakjára vezette, apró köröket rajzolva rá- Így talán még jobban féltelek mint eddig..
-Hé- fordult meg a fiatalabb karjaiban Renjun- Menj el beszélgetni egyet Mark hyunggal, míg én a többiekkel leszek. Jó? Túl sokat vagy velem egyébként is.
-MMMM Olyan nincs hogy túl sok INJUN!- nyafogott az alfa, Renjun pedig halkan felnevetett- De igazad van, jó lenne leülni beszélni Mark hyunggal..
-Na látod! Na, segítesz megkeresni a barack színű ingemet?...
-Woooah nézzenek oda!- nevetett fel Donghyuck, felállva a helyéről, mikor Renjun megérkezett köreikbe- Hogy őszinte legyek, nem gondoltam hogy Jeno elenged egyedül...
-Nem is akart- sóhajtott fel hitetlenül az omega, majd egy kis öleléssel köszöntötte az alfát- De rávettem hogy keresse meg Mark hyungot. Egyébként is, négyen leszünk itt, egy omega kávézóban. Nem hiszem hogy bajom eshet- forgatta meg a szemeit a kínai, majd elengedte Donghyuck-ot, és megölelte Jaemin-t is. - Lele még nincs itt?
-Nem, Chenle késik egy kicsit- mondta az alfa, visszaülve a helyére, és megvárta míg Renjun is leteszi a popsiját és rendel magának valamit.
-Na és mizu van felétek?- ivott bele Jaemin a jeges americanojába.
-Ezt akartam kérdezni! - morogta Donghyuck de nem sokáig tartotta a morcos arcát- Milyen a házas élet?- kérdezte az alfa elvigyorodva
-Nem sokkal különbözik attól amink ezelőtt volt. Az nyílván változott, hogy a szorongásom csillapodott. Jobban vagyok, mint látjátok! - mosolyodott el Renjun, visszautalva arra hogy hogyan érezte magát a házassága előtt- Talán egy kicsit több felelősséggel jár, de nem mintha ez zavarna.. Oh igen még egy dolog van ami változott! Azzal próbált meg otthon fogni Nono...- mosolyodott el az omega
-Na! - vigyorgott a béta
-Terhes vagyok.
-Mi? - állt fel Jaemin a székéből kikerekedett szemekkel, de Donghyuck se fogta vissza magát.És erre a képre érkezett meg Chenle a helyszínre. A két elméletileg értelmes fiatal valami furcsa rituálé szerű táncot járnak, és egy senki számára sem érthető nyelven ujjonganak. Nem értve egy szót sem a két idősebb ideges blabbogásából, először visszafordult Lucas-hoz, és egy apró puszival búcsúztatta el. Ez volt az alfa feltétele; eljöhet a barátaihoz, de Lucas viszi és hozza.
Ezt a jelenetet csak Renjun vette észre, aki a kettő reakcióitól zavarbajőve bárhova nézett csak nem a barátaira. Mit nem mondjak, eléggé meglepte a jelenet; legutóbb mikor látta őket még teljesen távolságtartók voltak, most pedig a szemei előtt puszizkodtak.Valahol még mindig nem csípte a dolgot hogy Chenle és az exe közt mi van, de látta hogy az utóbbi hogyan próbálkozik, és kezdte megszokni az "új Xuxi" - t.
-Mi ez a nagy.... Nem is tudom mi ez?Minden rendben van hyungok? Gege?- Chenle felnevetett és leült, miután köszöntötte a többieket.
-Renjun terhes!- közölte Donghyuck hatalmas mosollyal az arcán
-HOGY MI? RENJUN GE!Renjun már nem is tudta elfedni a vérvörös arcát másképpen, csak a kezeivel. A barátai szégyent hoznak a fejére a reakcióikkal! Viccen kívül, az a három úgy elkezdett hangoskodni, hogy egy horda falusi a búcsúból jőve is megirigyelte volna őket.
-Nagybácsi leszek! - ujjongott Jaemin, Chenle pedig felnevetett, mikor észrevette Renjun arckifejezését.
-Kérlek csak üljetek le! - vinnyogta az omega zavarában, és megfogadta magának, hogyha a barátai nem fejezik be ezt a nagy hurrogást most rögtön, akkor belefojtja magát a teájába.
-De hogyan? - vigyorgott Chenle, véglegesen helyetfoglalva - Hogy történt? Csak úgy? Heat-ed volt?
-Elmondtam volna, ha nem őrültetek volna meg!- mordult fel Renjun megforgatva a szemeit, és mutatta a másik kettőnek is, hogy üljenek le. Mikor azok ketten megtették amit az idősebb kért, Renjun belefogott a mesélésbe.
YOU ARE READING
intoxicating ~ noren
Fantasy"Jeno megmentett egy alfától..." "végre biztonságban van" [...] "ez a fő, hogy biztonságban van..." ............... noren~ omegaverse Melyben Renjun és Jeno szüleik álltal érdekházasságot kötnek, de kapcsolatuk végül sokkal több lesz mint egy érd...