21.

255 20 6
                                    

ÁÁH AZ UPDATE DE ELFELEJTETTEM JUJ SANÁLOM TESSÉKN ITT VAN:

...

Yukhei csendben követte az omegát, mivel nem akarta elijeszteni. Tudta hogy Chenle hogyan reagál rá, a Renjun-nal való múltbeli dolgai miatt, így nem akarta megkockáztatni, hogy elfusson előle.

Ő már nem az az ember volt, mint régen, bármennyire is mesébe illő az, hogy a rosszfiú megváltozik. Sok mindenen ment át, megcsalásoktól kezdődően addig, hogy már majdnem abban a helyzetben volt mint az omegák többsége. Annyira beleszeretett valakibe, aki kicsit se bánt vele jól, hogy az már őt mérgezte.

Karma. Visszakapta az élettől, amit Renjun-nal tett.

Hogy mért is követte a fiatalabb omegát, az még számára is rejtély volt. Szimplán érzett egy bizonyos akaratot, ami ha nem megy utána, szétszaggatja. Az alfája tudta mit kell tennie, és beadta neki a derekát.

Ám nem sokáig követhette csendben, ugyanis észrevette, hogy társaságuk akadt. Egy másik alfa kezdte megközelíteni Chenle-t, aki még csak észre se vette, hogy nem is kicsi veszélyben van.

A másik alfa gyorsított a léptein, de Yukhei így is gyorsabb volt, és még odaért, mielőtt az tette volna.
-Hagyd őt békén! - morogta mély, alfa hangján, a másik pedig valószínüleg nem akart egy nála sokkal magasabb alfával harcolni, így megfutamodott. Chenle-re vezetve a tekintetét azonban megpillantotta, hogy az omega szemei visszafordulnak a koponyájába, és elveszti az irányítást maga felett.

Ha nem kapta volna el, Chenle már a hóban feküdne eszméletlenül.

...

Így történt hát, hogy Yukhei hazavitte a gyenge omegát, azt feltételezve hogy a fiatalabb azért ájult el, mert nagyon megijedt mikor meghallotta az ő hangját mikor a másik alfára mordult. De nem ez lehetett az egyetlen tényezője a dolognak, ugyanis Chenle bőre forró volt. A kicsi omega belázasodott.

Yukhei adott neki gyógyszert, de mivel az omega félálomban lehetett, nem nagyon tért magához. Mindenesetre, az idősebb nem nagyon zargatta. Hagyta hogy pihenjen, míg lemegy a láza.

Minden másra majd ráérnek utána is.

Egyébként is, ő rendben volt azzal is, hogy egy-két napot otthon marad, mivel nem volt mit csinálnia. És valamilyen szempontból hasznos is volt számára a dolog, mivel többségében házkörüli dolgokkal foglalta el magát, így minden tiszta lett azidő alatt míg az omega az ágyában szunyókált.

...

Chenle két nap alatt felépült. Vagyis a második nap már jobban volt annyira, hogy rendesen felkelt, és felült az ágyon. Ez valószínüleg a meleg környezet és a gyógyszer érdeme, de Lucas szerette magát azzal hitegetni, hogy az évekig tartó bámulása keltette fel az omegát.

A kisebb kissé dideregni kezdett, amit meglátva az alfa odalépett az egyik szekrényhez, és levett még egy vékonyabb takarót, hogy azzal befedje az omegát. Chenle ekkor viszont megérezte az ismerős szagot, és ijedten megugrott, eltolva magától a takarót.
-Ha-hagyj békén! - köhécselte ki, amin Yukhei csak hitetlenül megrázta a fejét.
-Nyughass sátán, csak segíteni akarok! Összeomlottál a hideg utcán, miután segítettem megszabadulni egy másik alfától- tette keresztbe a karjait a mellkasa előtt az idősebb.

intoxicating ~ norenWhere stories live. Discover now