Merhaba!
Ben geldim 😅
Nesılsınız? 👉🏻😊
❤️[[[ YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN]] ❤️
Bölüm sonunda görüşürüz 🙂
Keyifli okumalar ☁️✨
°°°
Ömer'in eli -her zaman ki gibi- belimde iken tatlıcının kapısını açtım ve içeriye girdik. Mezarlıktan çıkınca sakinleşmek biraz vakit aldı ama sonunda sakinleştirdi beni Ömer. Sonra da bana 'hadi gel tatlı yiyelim' diyince hemen kabul ettim ve arabaya atlayıp tatlı yemeye geldik.
Bir masaya geçip oturduk. Burası gerçekten çok güzel bir yer. İçerisi sonbahar mevsimine dekore edilmiş, girer girmez burnuma muhteşem tatlı kokuları gelirken arka planda çalan sakin müzik ile burada çokça vakit geçirebilirim. Ayrıca rahatına düşkün olanlar için puflar bile var.
İlk kez geldim buraya. Ömer getirdiğine göre buraya sık geliyor olmalı. Neden fikir yürütüyorum kızım direkt sor işte... Mantıklı.
"Ömer, buraya çok sık gelir misin?"
"Evet, özellikle küçükken çok sık gelirdim. Yani... gelirdik. Annem ile birlikte. O da çok severdi tatlı'yı, her fırsatta buraya gelip tatlı yerdik. Özellikle de Monte Bianco yemeyi çok severdi annem. Ben de ara sıra buraya gelip Monte Bianco yerim. İstanbul'da en iyi burası yapıyor. "
Bu söylediklerinden sonra acı bir tebessüm belirdi yüzümde. Ömer her ne kadar dışarıdan çok sert, duygusuz biri gibi görünse bile hepimizin olduğu gibi onun da yaraları var.
Bu yaptığı çok muhteşem bir şey. Bir yandan da üzücü... Önceden annesi ile birlikte tatlı yediği mekan da şimdi yalnız başına geliyor. Sana söz Ömer İplikçi, bundan sonra buraya sen istemediğin sürece yalnız gelmeyeceksin. Ben ve bebeğim de seninle olacağız.
Ömer'e cevap verdim.
" Ne güzel... Monte Bianco mu? Daha önce hiç yemedim."
"Denemek ister misin?" diye gülümseyerek sordu.
Bi an hiç sormayacaksın sandım kocacığım!
"Çok isterim."Başını salladı ve eli ile garson'a işaret etti. Garson gelince Ömer ikimize de Monte Bianco sipariş etti. Tatlılarımız gelince yemeye başladık.
İlk kaşığımı alır almaz resmen büyülendim. Bu tatlı çok güzel. Ben size şimdiden söylüyorum, bana bir tane tatlı yetmez. İkincisini de isteyeceğim.
"Beğendin mi?" Ömer'in sorusu ile birlikten
Monte Bianco'm dan kafamı kaldırıp cevap verdim."Bu da soru mu? Bayıldım Ömer. Çok güzel, bir tane daha istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRONUMUN BEBEĞİ
Chick-Lit> Kitapta 'Kiralık Aşk' dizisine benzeyen yerler var. Kabul ediyorum. Zaten ben DefÖm/ ElBar hayranıyım ve kafamda tasarladığım senaryoyu Defne ve Ömer karakterleri üzerinden anlatacağım. Sadece Bi şans verin :) Ben yazar değilim . Tabiki hatalarım...