23. Bölüm ~ Dans (part 2)

720 36 18
                                    


❤️[ YORUM YAPMAYI VE  OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN] ❤️

Keyifli okumalar. ☁️✨


/ 23. Bölüm ~ Dans (part 2) /

NİHAN'DAN

Bulaşıkları makineye dizip Salona, anneannemin yanına gittim. Altmış yaşında kadın Netflix izlemeye dalmış, beni bile farketmedi. Bir kaç dadika sonra başını ağır ağır bana çevirdi.

"Nikah ne zaman?"

"Yok nikah falan anneanne, akşam sana anlattım değil mi? Daha bunlar için çok erken."

Gözlerini kıstı. "Adamın koynuna girmek için erken değil ama değil mi? ''

Bu kadın nereden vuracağını çok iyi biliyor.

" Anneanne niye anlamak istemiyorsun? Öyle bir şey olmadı yahu. Yanlış anladın. Akın yarın uzun süreli bir iş seyahatine çıkacağı için birlikte güzel vakit geçirelim, yemek yiyelim dedik. O kadar."

"Çocuğum siz ben az daha gelmesem birbirinizi yiyecekmişsiniz, yemeğe ne gerek var. "

Yüzümü buruşturdum ve ağlar tonda konuştum." Off anneanne off, pes diyorum artık... Pes! "

Akşam bizi öyle görünce yanlış anladı ve ortalığı birbirine kattı. Hatta kapıdan girerken Akın'a çantasıyla vurmayı bile ihmal etmedi. Yok efendim hiç terbiye kalmamış. Madem ortada ciddi bir şey yokmuş o halimiz neymiş. Resmi nikah için erken olsaymış bile imam nikahı şartmış. Akşamın bir kaçında eve imam çağırıyordu yahu!

Anneannem Ayvalıkta yaşıyor, dedemi de dört yıl önce kaybetmişti. Çok ağladı arkasından, çok üzüldü. Hayat işte... alıştı zamanla. Unutmadı belki ama dindirmeyi başardı acısını. Hala her gün onun için dua eder, sık sık mezarına gider. Benim canım anneannem. Evini ilaçlatmış, orada da çok sıkılınca beni görme bahanesi ile gelmiş İstanbul'a. Benim evim dururken de otel de kalacak hali yoktu zaten. Şerife sultan.

Bana doğru yaklaştı ve elini dizimin üzerine koydu. Biraz gülümseyerek konuştu.

" Bak kızım seni canımdan çok severim biliyorsun. O baban olacak adamla onun aklına uyan annen seni deden yaşında, hiç tanımadığın bir adama verecekken hayatının en mantıklı şeyini yapıp kaçtın. O gün benim gözümde yerin herkesten farklı oldu. Biliyorsun, herkes sana sırtını çevirirken ben seni bağrıma bastım. Kimseye ezdirmedim, ezdirmem de! "

Derince bir nefes çekti içine. Tek varlığımıdı anneannem. Devam etti.

" Sana zarar veren sen olsan bile buna izin vermem Nihan. O çocukla uzun bir zamandır - en azından evlenecek kadar- birlikte değiliz diyorsun ama ona kendini teslim edecektin. Benim bir büyüğün olarak sana tavsiyem, kesin bir şey olmadıkça böyle bir şey yapma. İlerde pişman olmandan korkuyorum ben. Sen güçlü, zeki bir kadınsın güzel kızım. Adımlarını emin olmadan atma. Bak benim yaşım altmış, bir ayağım çukurda artık. Her zaman yanına olamam. "

Gözlerim dolmuştu. Haklıydı anneannem aslında. İlerde pişman olmak asla istemezdim. Benim her koşulda arkamda duran bu güçlü kadını üzemezdim. Hele o son söylediği, içimde bir şeylerin kopmasına neden olmuştu.

Kollarımı kaldırıp boynuna sarıldım." şerife sultan seni çok seviyorum. İyi ki varsın. İyi ki beni asla bırakmadın. Sen olmasaydın belki şu ben de olmazdım. Karşı gelme gücünü sen verdin bana, teşekkür ederim. Merak etme ne seni ne de kendimi üzecek bir şey yapmayacağım. Ben.. mutluyum, Akın ile çok mutluyum gerçekten. Akın beni seviyor, beni üzecek bir şey yapmaz sen merak etme. İlerleyen zamanlarda göreceğiz bakalım, evlilik bize uyar mı?... Sen canını sıkma tamam mı? "

PATRONUMUN BEBEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin