23. Bölüm ~ Dans (part 1)

811 44 8
                                    

Hello!

[[[YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN]]] ☁️💖

Keyifli okumalar 🦋💋

°°°

-Hatırlatma-

(Nihan'dan)

Akın tam elbisemi eteklerinden tutup elbiseyi üzerimden atacakken kapı zilinin çalması ile ikimizde neye uğradığımızı şaşırdık. Sanki transtan çıkmış gibiydik. Kapı zili ısrarla çalmaya devam edince ayağa kalkıp üzerimi düzelttim. Saçım başım dağılmış haldeydi.

Kimdi bu güzel anlarımın katili acaba?

Ben önden, Akın arkadan kapıya ilerledik. Kim olduğuna bakmak aklıma gelmeden dan diye açtım kapıyı. Aklımı sileyim!

"Anneanne?"

"Hayırdır kız, gecenin bu saatinde evinde erkekle."

Beni baştan aşağıya süzüp son darbeyi vurdu. "Bir de saç baş dağınık, napıyordunuz siz!!"

Şimdi sıçtım işte...

°¬°¬°¬°

DEFNE'DEN

İçinde yaklaşık dört buçuk aylık bir bebek taşıdığım karnımın üzerinde bir hareketlenme hissedince kafamı kaldırıp baktım.

"Yoda, aşkım!" diyerek kafasını okşamaya başladım. Uyumaktan onunla ilgilenmeye pek vakit bulamıyorum.

Görüş alanıma koca eller girdi ve Yoda'yı tutup üzerimden aldı. Evet evet, bu kişi Ömer. Canım(!) kocam. Yoda'yı benim üzerimden alıp yanıma uzandı ve kendi üzerine koydu.

"Niye aldın onu benden?"

"karnının üzerinde olduğu için, ağır gelebilir."

Oflayarak hafifçe yan döndün ve onlara baktım. Mükemmel görünüyorlardı. Acaba ilerde bir gün bebeği ile de böyle ilgilenir miydi? Bunu yaşayıp göreceğiz.

"Hadi kalk bakalım. Kahvaltımızı yapalım bu akşam işimiz var."

Evet bu gün cumartesiydi ve akşam geçen gün bahsettiğim  davet vardı. Ne giyeceğim ben yaa...
Başını sallayıp yavaşça yataktan doğruldum. Ömer yatakta yoda ile oynarken kendimi banyoya attım ve güzel ve ılık bir duş aldım. Çıktığımda Ömer bıraktığım yerdeydi ama Yoda gitmişti.

Ben üzerimde sadece bir bornoz ile saf saf Ömer'e bakarken Ömer de beni süzüyordu. Ben de süzülmeyecek kadın değildim hani. Nereden geliyor bu ego acaba?

Ömer gülerek sordu "Neyi bekliyorsun?"

Kaşlarımı çatarak ben de ona aynı soruyu yönelttim. "Asıl sen neyi bekliyorsun?"

"giyinmeni Defne, sonra da kahvaltı hazırlayacağız."

"Benim giyinmem için önce sinin bu odadan çıkman lazım kocacım. Ayrıca yanında soyunsam hoşuna gider mi!? "

Yataktan yavaşça kalktı, üzerindeki dar tişört kaslarını resmen gözüme sokuyordu. Yavaşça yanına geldi ve tam dibimde durdu. Nefesi yüzüme çarpıyordu ve bu sebepsizce kalp ritmimi hızlandıroyordu. Nu yapmaya çalışıyor bu adam?

Dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. Deymesine milim kalmıştı sanki.

Fısıldar bir tonda konuşmaya başladı. Bu sırada eli karnıma gitmişti.

"Bak kendi ağzınla söylüyorsun, kocanı ben senin. Karı- koca 'lar birbirleri yanında soyunur karıcım. Bu arada evet, yanımda soyundan bayağı hoşuma gider."

PATRONUMUN BEBEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin