A szomszédba új lakó érkezett. Szüleid kezedbe nyomták a gőzölgő, finom almás pitét, amit át kellett vinned az új szomszédnak. Kedved padló alján, de nem akartál csalódást okozni szüleidnek, így mű mosolyt festve arcodra indultál meg új szomszédodhoz. Nem vitted túlzásba a kiöltözést. Felkontyolt haj, köntös, amit összekötöttél derekad körül és egy short, meg egy papucs. Egy öreg, unalmas bácsira számítottál, ám mikor kinyitotta az ajtót köpni nyelni nem tudtál. A vén apóból egy nálad pár évvel idősebb srác nyitott ajtót. Ha ezt tuttad volna nem köntösbe jössz át.
- helló. - mosolyogtál kínosan. - a szomszédban lakom és izé...- bámultad a padlót. - a szüleim küldik. - nyomtad kezébe a pitét.
- köszönöm. - mosolyogott kedvesen. - tetszik a csillagos köntösöd. - kacsintott miután alaposan végig mért. Színváltós púdered azonnal bekapcsolt és piros árnyalatot varázsolt arcodra.
- én megyek is...még sok dolgom van..szia !- sarkon fordultál és mentél haza. Szobádban levetted a köntöst, amit elhajítotttál valamerre és az ágyra dőltél és szidtad magad amiért köntös, felkontyolt haj és papucs kombinációval jelentél meg a szomszéd srác előtt. Kutyád az ablakban ült, hirtelen kezdett el ugatni. Furcsálva álltál meg mellette. Ám amit az ablak túloldalán láttál megrémísztett. A szomszéd srác kertjében állva nézett fel az a szobád ablakára. Ijedten húztad le az ablak redőnyét. Kutyádat öledbe fektetve simogattad puha bundáját. Csengő szó ütötte meg füledet. Szüleid hangját hallottad meg lentről. Pár percen belül az szoba ajtaján kopogás hallatszott. Választ nem várva nyitott be az illető. Szemeid kétszeresére nőttek mikor megláttad a szomszéd srácot. Lassan csukta be maga mögött az ajtót, feléd fordulva elmosolyodott.
- rémültnek tűnsz. - villantott egy fogsoros vigyort. - pedig nincs mitől félned. - szemfogai szemet szúrtak neked. Nagyon is élesek. - biztos finom lehetsz. - közelített egyre jobban. - mit szólnál ha adnál egy kicsit a véredből ?- hozta magát egy szintre veled.
Mit tennél ?