Amikor a ...

1.5K 45 29
                                    

Gyereketek csinál valami cukit .

Chan:

A tévében ment egy reklám. Pontosabban egy Kinder bueno-s reklám. Kislányotok nagy szemei kikerekedtek és csillogó szemekkel nézte a tévét.

- nekem mijéjt nyem ad ? - nézett rátok lányotok csillogó szemeivel. A szíved majd megolvadt a látványra. 

- gyere L/N (lányod neve) veszünk neked. - mondta Chan. Lányotok ugrálva sétált az ajtóhoz. Mosolyogva indultál el feléjük.

Minho:

Minho éppen egy zenét hallgatott, amikor fiatok mellé mászott és érdeklődve figyelte az apját. 

- apu mit cinájsz ? - kérdezte .

- zenét hallgatok. - mondta Minho.

- tucc tucc ! - ugrált a kanapén F/N.

Changbin:

A plázában vásároltok, amikor elmentetek egy bolt mellett .

- anya, apa ! Nézzétek ! - mutatott a bolt felé fiatok . Oda kaptátok a fejeteket. - bemehetünk ? - karolta át az apja lábát.

- de az a bolt nem neked való. Teli van fekete cuccokkal.- csóváltad a fejed.

- apaaaa ! - nézett Changbinra.

- most nézd meg ! - mondta neked párod. Rá néztél a gyerekedre és megláttad a hatalmas boci szemeit.  Bólintottál egyet, a kisfiatok egyből rohant a boltba. Changbin egy puszit nyomott az arcodra és a fia után indult. 

Hyunjin:

A nappaliban ültetek, a lányotok az apja vállára hajtotta a fejét és úgy telefonozott.

- mi legyen a vacsora ? - kérdezted hirtelen.

- kimchi ! - mondták egyszerre.

- tegnap volt.  - húztad el a szádat. 

- ramen ! - mondták megint egyszerre.

- az is nem rég volt. - érveltél.

- akkor főzz azt amit akarsz ! - mondták szintén egyszerre. 

- apja lánya.- forgattad szemed, lányod pedig büszkén kihúzta magát. Hyunjin elmosolyodott és a lánya arcára nyomott egy puszit.

Jisung :

Fiatokat műteni kell. A mandulája nagyon feldagadt neki. Ma fogják kivenni, az orvos beadta neki az érzéstelenítőt is. Mivel még nem hatot F/N kikönyörögte hogy szinezzen még egy kicsit. Jisung és te ott voltatok mellette. Fiatokon kezdett már hatni az érzéstelenítő.

- sötéjt kjéket klérhsm ! - emelte fel a mutató ujját. Összenéztetek és elnevetéttek magatokat.

Felix:

Felix szeret téged piszkálni. Néha a lányodat is ellened tudja fordítani. Tudod hogy ha beszól valami miatt, az csak a játék része így nem veszed magadra. Éppen a kanapén ültetek, amikor Felix neked esett és csikizni kezdett mindenhol. Lányod nevét sikítva és nevetve szenvedtél Felix alatt. Lányotok lejött a lépcsőn. 

- hívtál ? - kérdezte L/N és az ajtófélfának támaszkodott. 

- shegíthcs ! - lihegted a nevetéstől.

- kapok érte valamit ? - nézett rád.

- nehm thudomh ! - nevettél. 

- akkor old meg. - intett és ment fel.

- látod, a lányod is az apja mellé áll. - nézett rád ravaszul. 

Seungmin:

Még múlt hónapban vetettek egy kiskutyát.
K/N-nek,-nak neveztétek el. Lányod és fiad imádják.  Most is a kertben játszanak. Lányotok ölében van a kiskutyus, a fiatok pedig mindent megtesz hogy a kisállat hozzá menjen oda. Bukfenceket is csinált hogy oda csalogassa K/N -t.

- nem adja fel. - mentél oda férjed mellé.

- nem. - mosolygott Seungmin. F/ N sértődötten állt háttal. L/N felállt kezében a kisállattal és testvére felé indult. 

- bátyus ! Tessék ! - kocogtatta meg a testvére vállát. F/N megfordult és meglátta a kishúgát.

- köszönöm hugi ! - mondta és leültek játszani. A szívetek majd megolvadt. 

Jeongin :

Az állatkertben sétáltatok amikor a lányotok a majmokhoz szaladt. Izgatottan nézte a majmokat és utánozta őket. 

- anyu ! Apu ! Nézzétek ! Majom vagyok ! - ugrándodozott boldogan.

- ne menj olyan közel ! - kiáltottad.

- hagyjad ! - kapta el a karodat férjed. - hadd játsszon. - mosolygott rád.

- nekem miért nem lehet olyan farkam ? - kérdezte a kislányod . Az apja elkezdett köhögni, te pedig kidüllett szemekkel bámultál kislányodra. 

Woojin:

Apa és lánya. Ma egy ilyen napot tartottak. A nap végére nagyon elfáradtak. A kanapén hallgatta a férjed a kislányotok meséjét az unikornisokról. Te az ajtóból nézted őket. Kislányod már apja nyakába temetve fejét motyogott. 

- mindjárt elalszik. - mosolyogtál.

- igen. - mosolygott vissza. L/N nyammogott egy sort és el is aludt. - hozd a kamerát ! - suttogta Woojin. 

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang