Chan

1.1K 49 10
                                    

Te és Chan szoba társak vagytok . Mind a ketten amolyan csendes fajták vagytok . Sokan mondták , hogy nagyon nem szerettek beszélni , de ti úgy gondoltátok , hogy a zene beszél helyetettek . Nem egy osztályba jártok , Chan feletted van egy évvel . A te osztályodban , te vagy az a szürke egér úgy mond . Már kezded unni az egyedül létet , társaságra van szükséged . Az osztálytársaid kiközösítettek , így csak Channel vagy , de ő sincs mindig a szobában . Te pedig ki nem mozdulsz , van a koliban néhány osztálytársad aki még a kollégiumban is képes piszkálni .

A szoba ajtaját kulcsra zárva kapcsoltál egy dalt és azt hallgatva adtad ki magadból az e heti sírást . Még csak kedd van , de te már nem bírod itt . Arra figyeltél fel , hogy valaki be akar jönni . Mivel az ajtó be volt zárva, így nem tudott bejönni az illető , amit te egy nyugodt sóhajjal intéztél el . Ám kulcsok zörgését hallottad , innen már tudtad hogy Chan jött meg . Próbáltad eltüntetni a sírás nyomait , mire kinyílt az ajtó egy friss T/N-t láthatott Chan. 

- miért zártad be az ajtót ? - állt meg előtted .

- mert miért ne ? - vontad meg a válladat .

- mert nagy lendülettel jöttem volna és belefejeltem az ajtóba . - fogta meg a fejét .

- ez van . - mondtad és keresni kezdted a fülhallgatót .

- mi a baj ? - fordított maga elé .

- semmi , mi lenne ? - fordultál vissza .

- látom hogy van valami baj . - fordított ismét maga felé . Te csak megráztad semlegesen a fejedet és beharapott ajkakkal nézted a földet . - na ki vele . - emelte fel álladnál fogva a fejed , így bele tekinthetett a könnytől csillógó és áztatott szemeidbe .

- tényleg nincs semmi .- nyögted ki nehezen . Amint kimondtad pár másodperc után el is eredtek a könnyeid. Szörnyen érezted magad , hogy pont előtte tört el nálad a mécses .

- és akkor még nincs semmi bajod . Mi a baj ? - hozta magát egy magasságba veled .

- csak már elegem van a magányból , a kiközösítésből . Oké , bírom én a magányt , de úgy hogy senki nem szól hozzám egész héten , csak a tanár ha kérdez valamit , az már túl sok . - mondtad bőgve . - az osztálytársaim is piszkálnak , pedig egy rossz szót se mondtam róluk .

- jövök mindjárt . - mondta és kiment . Ez aztán a segítség . Hallottad hogy a szomszéd szobában kiabálás van. - na szóval ! - jött vissza . - elintéztem mindent , és ha ilyen baj van , csak fordulj hozzám . - mondta mosolyogva .

- köszönöm . - erőltetttél egy mosolyt magadra .

- nincs mit . - ölelt magához .

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora