Changbin pt 2

437 22 3
                                    

A tanításnak vége, a kollégiumba tartasz oldaladon Seungmin és Felixel.

- jó, de ha balra lép, össze fog ütközni Jeonginnal. - magyarázta Felix.

- akkor Jeongin lép hátra. - mondta a megoldást Seungmin. A tánc lépéseit vitatták éppen.

- de akkor Jeongin belém jön.

- marad minden úgy, ahogy ! - zártad le az apró vitát köztük. - miután lepakoltatok gyertek az edzőterembe. - indultál fel a lányok részlegéhez. Szoba kulcsodat előkaptad a táskából, belehelyezted a zárba, aztán elfordítottad. Kinyitottad a szoba ajtaját s miután beléptél becsuktad azt. Táskádat asztalodra helyezted, szekrényed lakatának kulcsát is előkaptad. Kivettél egy táncolásra megfelelő ruházatot, törölköződet is kikaptad a szekrényből meg a tusfürdőt is.

- hé T/N ! - nyitott be az egyik lány. - képzeld, a versenyző fiúk közül öten felkerültek a lányokhoz. - ült le az egyik ágyra. Szekrényedet bezártad, és felé fordultál.

- ezt nem gondolhatták komolyan !- dobtad a kulcsodat az asztalra.

- ha jól tudom ketten kerültek az 1/1-be, ketten az 1/6-ba ééééss...

- mi és ? Mondjad már !!

- egy ide. Ebbe a szobába. - sokkolva néztél barátnőd szemébe.

- ebben biztos vagy ? Ide ? Ide biztos nem ! - ráztad fejedet.

- már pedig de. Hagylak is emészteni az új szobatárs hírét. - ment ki. Keresztet dobva indultál a zuhanyzók felé. Nem egyedül vagy abban a szobában, de a szobatársad erre a hétre beteget jelentett. Így egyedül leszel a fiúval.

Cuccaidat lepakoltad a szokásos helyre, a zuhanyfüggönyt elhúztad és lehámoztad magadról a ruhákat. A víz, ami elsőnek hideg volt, áramütésként ért. Fokozatosan melegedett, lassan már égette bőrödet. Tusfürdődből nyomtál egy adagot markodba, aztán testedre kented. Délutánonként szerettél zuhanyozni leginkább, hiszen ilyenkor senki nem jön be csak úgy hobbiból zuhanyozni. Persze este is le szoktál tusolni, de ott már várni kell, ráadásul a víz is olyan, ha túl sokáig használják, egy idő után a meleg víz hideg lesz és vagy egy óra, mire újra meleg lesz. Elzártad a vizet, megtörölted vizes lényed, azután felvetted a kiválasztott ruhákat. Kilépve a fürdőszoba féleségből egyenesen mentél a szobádba. Mikor beértél egy fiú állt az ablaknál. Mikor megfordult a pokol mélyére kívántad magad.

- Kerti Törpe ? - néztél rá megszeppenve.

- örülnék, ha nem hívnál így...te sem vagy valami hű de magas. - forgatta szemeit.

- bocsi. - törölköződdel gondosan takargattad szennyes ruháidat, nehogy olyat lásson, ami nem való a szemének. Lakat kulcsodat elvetted az asztalodról és elraktad a szennyeseidet, illetve a törölközőt.

- csak te vagy ebben a szobában ?- ült le az egyik ágyra.

- nem, a szobatársam beteg lett. Ha kedves az életed, azt az ágyat nem választod. Kemény, mint a szikla. Pluszban le is van szakadva. - zártad be a szekrényt.

- melyik ágy szabad ?

- az a kettő foglalt, az le van szakadva, szóval csak az. - mutattál az a fölötti ágyra.

- rendben. - ágyneműhuzatát elővette s megpróbálta paplanjára húzni. Nagyot nevettél mikor az ágyneműhuzat elnyelte a fiút. - inkább segíts !! - forgott körbe körbe.

- ne mozogj ! - fogtad meg a huzat alját. Nehezen leemelted a fiúról, haja összekuszálódott, zihálva nézett rád.

- köszönöm. - fújta ki a levegőt.

- nincs mit, nekem most mennem kell. - mentél ki a szobából. A lépcsőn lerohantál az edző terembe. Nem volt túl nagy, de elég volt a gyakorlásnak.

- mi tartott ilyen sokáig ? - fordult feléd Seungmin, mikor oda értél.

- kaptam új szobatársat, akit megevett az ágyneműhuzata. - adtad a választ. - Jeongin mikor jön ?

- lassan itt kellene lennie. - megvan engedve a látogatás, így tudtok a kollégiumban is gyakorolni, de ha nem szabad az edzőterem, akkor mentek Jeonginhoz. Elmondása szerint, jobban szeret a koliban gyakorolni, mert ott jobb a társaság.

- megvárjuk fent ? - az edzőterem egyszinten van a pincével.

- várjuk. - vontál vállat.

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang