Újra suli

513 33 2
                                    

Amikor megtudják, hogy újra iskolába kell menned

Chan

- szóval, akkor megint kevés időtöltés együtt, több tanulás...én vagyok Bang Chan..beszélek az igazgatóval. - vette kezébe a telefont és hívta az iskoládat.

Minho

- de ha elmész ki vigyáz a cicáimra ? - könnyesedtek be szemei.

- nem örökre megyek el. - forgattad szemed.

- jó, dehát akkor is !

Changbin

- szóval, ha szabadidőm adódik, akkor újra ölelhetem a párnáimat...király. - ölelt magához.

Hyunjin

- most komolyan erre az egy hónapra nyitják ki ?? Hogy gondolták ezt ??

- Oppa ez még semmi. Hétfőn, kedden rendes tanítás lesz, szerdán újra online oktatás, csütörtökön megint rendes, aztán pénteken nem lesz tanítás.

- hát ezek bolondok ! Ennek mi értelme van ?? Pfu Jagi...átíratlak Hwang Hyunjin iskolájába. Sokkal jobb. - ölelt át.

Jisung

- erre a pár hétre ? Tanultál egyáltalán valamit, amíg itthon ücsörögtél ?

- egy szót sem. - ráztad fejed.

- hosszú napunk lesz. - végül hajnali háromig tanultatok, de te is bealudtál és ő is.

Felix

- én mindennap itt foglak várni ! - mutatott a földre a nappaliban.

- szeretlek. - bújtál karjai közé.

- engem ki nem ? Én is téged. - puszilta meg a homlokod.

Seungmin

- nagyobb álmom nem is volt...- forgatta a szemét. - gyere drágám, megnézünk egy csomó filmet, vagy mesét. A sulit meg elfelejtjük.

Jeongin

- átérzem a helyzetedet, T/N...de nem lesz olyan rossz ! Ott vannak a barátaid, akiket újra láthatsz !

- jaj Jeongin...te nem ismered úgy őket, ahogy én...- fogtad homlokodat.

- ebből a mondatból nem lehetnek valami jó fejek. Maradsz itt velem. - szorította magához testedet.

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora