Ő kergetne az őrületbe

824 27 7
                                    

Amilyen napszakban olvasod ezt a részt :

Hajnal - Chan
Reggel - Seungmin
Délelőtt - Minho
Délben - Jeongin
Délután - Felix
Este - Jisung
Éjszaka- Changbin
Éjfél - Hyunjin

Mivel őrjítene meg ?

Aki kijött :

Chan : próbáltál főzni az egész bandának, de rosszul sült el, így ezzel piszkálódik Veled, ami már az agyadra ment.

Seungmin : nagy beleélésel mesélték neki valamit, amikor a remek szót rosszul ejtetted ki és így lett belőle " rerlmek" azóta az eset óta ezt mondogatja amikor valamire azt mondod hogy remek.

Minho : véletlenül neki mentél az utcán egy kukának és azóta "kukásnő"nek hív.

Jeongin : egy mesét néztél amiben egy egyszarvú volt a főszereplő. IN ezt pont látta így azzal a "becenével" zaklat Téged hogy Pinky Princess.

Felix : megígérted neki, hogy ha lesz időd elmentek sétálni. Ám nem nagyon akar a segítségedre lenni az idő, így Felix ezt meg is jegyezte cinikusan a "Timegirl" kifejezésével.

Jisung : a nutella helyett üveges pudingot vettél és amikor mondtad neki az esetett a pudingot pudlingnak mondtad, így lett a neved Ms. Pudling.

Changbin : egyszer véletlenül baby-nek szólítottad, azt is csak azért sikerült mert Minho kérdezte mit nézel a telefonodon, de te pont Changbinnek akartál szólni és így kicsúszott a szádon a baby szó. Azóta hív Téged T/N baby-nek.

Hyunjint : elkísérted futni, de Te biciklivel mentél. Amikor nem figyeltél bele mentél egy kisebb kátyuba és fejre álltál. Elsőnek aggódva nézett Téged, majd hazáig nevetve futott.

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Where stories live. Discover now