Univerzális távirányító

512 36 1
                                    

Az osztályotokban van egy interaktív Tv, amit a tanárok nagyon szeretnek használni. Chan, Minho, Changbin, Hyunjin, Jisung, Felix, Seungmin, Jeongin viccesnek találta, hogy vesznek hozzá egy univerzális távirányítót.

Kedvenc tanárotok lépett be a terembe, aki kicsit sem konyított az ilyesfajta táblához. Az egyik osztálytársad segített neki belépni a youtube-ba, és elindítani egy filmet az állatokról.
Te és a fiúk a leghátsó padban ültetek. Jisung vette elő a távirányítót, és kapcsolta át egy másik filmre. Az osztály, és a tanár is döbbenten nézte a táblát. Hyunjin kivette Jisung kezéből a távirányítót, és levitte a hangot a tábláról. Seungmin vette át a kütyüt, és hangot adott a filmre. Egy ideig te is nézted, hogy mi a franc van a táblával, de Felix kuncogása segített rájönni, hogy az ők kezük van benne. Óra végén a fiúk végre kiengedték nevetésüket.

- ti voltatok, ugye ? - álltál meg Chan asztala előtt.

- csak feldobtuk az órát. - válaszolt nevetve Minho.

Elteltek a hónapok, beköszöntött a december. Az utolsó tanítási héten a terembe igyekeztél be. Csak a fiúk voltak bent. Homlok ráncolva nézted, ahogy egy nagy körbe állnak, és sugdolóznak.

- mit csináltok ? - túrtál magadnak helyet. Egy nyitott ajándék doboz volt az asztalon, benne a távirányító. - nem mondjátok komolyan ?

- de. - csomagolta be a dobozt Changbin.

- hogy ti mekkora köcsögök vagytok ! - nevetted el magad. - három hónapon keresztül azzal szivattátok, hogy összevissza kapcsolgattátok vele a táblát, most meg odaadjátok neki karácsonyra ? - kérdezted nevetve.

Végül odaadták az univerzális távirányítót a tanárnak, aki nagyon örült neki, csak nem értette, hogy Te és a fiúk miért nevettek annyira.

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Where stories live. Discover now