Csapatok versenye
Csapatod neve : Diamond Shield
A te csapatod tagjai : Felix, Seungmin, Jeongin
Changbin csapata : Chan, Minho, Hyunjin, JisungKét tánc iskola versenyt rendez, az iskolád felajánlotta az ellenfél iskolának, hogy a tanulók, akik versenyeznek, nyugodtan szálljanak meg az iskolád kollégiumában. Te magad is kollégista voltál. Az iskolában így működik a tanítás, délig vannak a tánc órák és délutántól minden csapat a saját termében gyakorol. Minden diáknak meg van a csapata és a csapat neve. Egy csapat minimum öt fős lehet. A verseny számai : tánc történelem, a táncok fajtáit ki kell találni, improvizálni egy táncra, és egy koreográfia kitalálása egy megadott dalra. A csapatodból Felix és Seungmin voltak még kollégisták, Jeongin közvetlen a suli mellett lakott.
- sziasztok !- mentél Seungmin és Felix irányába.
- mehetünk ? Kíváncsi vagyok kik a versenyzők. - indult előre Seungmin.
- nem fogod látni őket, mivel akkor érkeznek mikor nekünk óránk van. - közölte vele Felix mire a fiú megtorpant.
- öt perc múlva becsengetnek, ti meg még itt vagytok ?? Nyomás az iskolába !- kiáltott rátok az egyik nevelő. Sietve rohantatok át az iskolába. Mikor kinyitottad az iskola bejáratának ajtaját véletlen neki mentél egy fiúnak.
- bocsánat !- kiáltottad és rohantál is tovább. A terembe beérve a tanár már toporzékolt, Jeonginak panaszkodva.- elnézést a késésért !
- többiek ? - fordult feléd. Felix és Seungmin pont abban a percben estek be a terembe.
- itt. - Felix melléd sétált.
- a fiú akinek neki mentél, az ellenfél csapat egyik tagja. - suttogta füledbe.
- uram atyám..
- kis törpe...- nevette el magát Seungmin.
- álljatok be a helyetekre !- utasította a tanár. Az órák közt vannak tíz perces szünetek. A tánc terem előtt fújtátok ki magatokat, mikor egy ötfős fiú csapat állt meg előttetek.
- mi a neved ?- kérdezte az a fiú akinek neki mentél.
- umm T/N..miért ?- néztél az alig tíz centivel magasabb fiúra.
- csak meg szerettem volna tudni annak a nevét, akit porig fogok alázni. - húzta ki magát büszkén.
- hmm, elmondanád a neved ? - mosolyogtál.
- miért tenném ?
- csak meg szerettem volna tudni annak a nevét, akit fel kell írnom a szarom le könyvembe. - mentél be a terembe.
- ez nem volt bunkó ?- utalt Jeongin a fiú beszólására.
- nem. - vontál vállat. - csupán túl nagy hitű.
Órák után az ebédlőben ültettek.
- nézzétek. - biccentett halványan Seungmin. Mind a hárman oda kaptátok fejeteket. A srác meg a bandája voltak a figyelem felkeltők. Nagy robbajjal tértek be, mindenki őket nézte. Vihogva vették ki az ebédet, szemtelenül vették el az egyik egyedül ülő lánytól a vizes kancsót. Nálatok nem ez volt a divat, itt mindenki kedves mindenkivel, még azzal is, akit szívesebben küldene az ember a pokol legmélyebb bugyraiba.
- tanítsunk nekik egy kis jó modort ?- kérdezte Felix gonoszan vigyorogva.
- még szép !- értett egyet Jeongin.
- srácok nem hiszem-
- shh T/N...- tette Seungmin kezét a szádra. Mikor mellettetek haladtak el a fiúk Felix kitette a lábát, amiben az egyik megbukott, így borult rá az előtte lévőre, aki borult előre és így tovább. Felix nevetését visszatartva fordult felétek.
- gonosz vagy. - ráztad fejedet vigyorogva.
- de csak néha, és akikkel az vagyok megérdemlik. - kapott be egy falatot.
- melyikőtök volt ??- csapott asztalotokra a ketchupos arcú.
- miről beszélsz ?- vágott ártatlan arckifejezést Jeongin.
- valamelyikőtök kibuktatott !
- ne kiabálj, nem a mi hibánk, hogy az egyik lábad x a másikat meg ki sem lehet olvasni. - vágta rá Seungmin. Nevetésedet nem bírtad vissza fogni, a vizet, ami éppenséggel a szádban volt, Felix arcába köpted.
- valami vicces ??- fordult feléd.
- mosd meg a hajad Aranyhaj, ketchupos lett. - törölted meg az arcodat.
- melyikőtök volt ?- kérdezte egy fekete hajú.
- mondtuk, nem tehetünk arról, hogy csetlik-botlik.
- legközelebb kérjétek el a kancsót, elég pofátlanság szó nélkül elvenni. - néztél rájuk.
- oh..csak nem a kancsó kell ?- kérdezte a legalacsonyabb. Letette a tálcát és levette a kancsó fedelét. - tessék. - borította rád a vizet. Az ebédlőben csend lett. Eddig is az volt, de aki nevetett, az is csendben maradt inkább. Csak a fiú és társai nevettek.
- nesze nőjj nagyra. - toltad a nevető fiú szájába sárga répádat. Az ebédlő harsogott a nevetéstől. Felix nem habozott.
- de aztán a spenót se maradjon ki. - borította fejére.
- ha itt ki kezdesz eggyel, a többivel is ki kezdesz. - állt meg melletted Jeongin.
- ezt még megbánjátok !- köpte ki a répát.
- ha te mondod, Kerti Törpe. - vont vállat Seungmin.