Oké, szóval nincs karácsony, de ezt a részt muszáj lesz leírnom. Konkrétan megálmodtam, és december még messzi van...
Mindenki készülődött a dormban az ünnepekre. Chan, Felix a konyhában sütöttek. Jeongin, Hyunjin fát vásároltak, illetve fényfüzért. Changbin, Seungmin ajándékot vásároltak, Minho és Jisung az ételt tesztelték, amibe néha te is becsatlakoztál. Persze Chan és Felix nem hagyta szó nélkül, de titeket nem érdekelt nagyon.
- megjöttünk ! - kiáltotta el magát Jeongin, amint beértek az ajtón. A sütidet letetted az asztalra aztán elé rohantál.
- sziasztok...hol a fa ? - néztél a hátuk mögé, de sehol sem láttad a fát.
- Jeongin látott a reklámban egy olyan fényfüzért, amivel az egész kertet fel lehet díszíteni, meg is vette. Csak utána rájött, hogy az nekünk nem jó, mivel a mi kertünk nagyobb is, meg nincs kint olyan konnektor, aminek az Amper izéje jó lenne ahhoz a füzérhez. Így vett egy csomó fenyőfát is. Nem sokára hozzák. - válaszolt Hyunjin.
-....mekkora ez a fényfüzér...?
- öt méter körülbelül. - válaszolt Jeongin. Erőset csaptál a homlokodra.
- hány fát vettél ?
- tízet.
- uram atyám...nem lehetett volna bentre felrakni ? - mutattál körbe.
- ez még nekem se jutott az eszembe. - szólalt meg Hyunjin.
- istenem....és hova szerettétek volna rakni a fákat ?
- hát a nappaliba.
- hol a fa ? - jött ki a konyhából Jisung.
- mindjárt hozzák
Mire mindenki haza ért a fákat is meghozták. A többiek értetlenül álltak a helyzet előtt.
- és....ezt hogy gondoltad ? - fordult a legidősebb a legfiatalabb felé.
- majd meglátjátok. Menjetek a dolgotokra. - tolt ki titeket a nappaliból.
- ne segítsünk ? - nézett hátra Hyunjin.
- megoldom.
Míg Jeongin a fákkal szenvedett, ti a konyhában faltátok fel a süteményeket.
- csak szerintem nem fog neki sikerülni ? - harapott a sütibe Changbin.
- nem. - rázta a fejét Seungmin.
- skacok, túl hosszú ez az izé. - jött be nyafogva Jeongin.
- nézzük. - indult el Chan a nappali felé.
- ember, csak rá raktad ! - nevette el magát Changbin. Csak a fák tetején volt füzér. Minho és Seungmin rendesen megcsinálták, de még így is hosszú volt.
- vágjuk le a végét ! - indult el Jeongin a füzér felé.
- nem szabad ! - állította meg Seungmin.
- ollóval nem méssz semmire. - rázta fejét Jisung.
-...megpróbálom.
- Jeongin ! Ne ! - fogta le Minho is, de a maknae hajthatatlan volt. Nagy nehezen vágta le a füzér felesleges részét. A füzér szikrázni kezdett, és a konnektorból is jöttek a szikrák.
- ezt jól megcsináltad. - veregette meg Minho a vállát.
- ezt nem így terveztem. - hajtotta le a fejét.
- ez nem a te karácsonyod. - rázta fejét Hyunjin.