Mikor bepróbálkoznak, fel akarnak szedni.
𝐶ℎ𝑎𝑛
A parkban ültél egy padon, várva barátnődet. Chan a barátaival sétált. A barátnőd küldött egy üzenetet, hogy sajnos nem tud menni, mivel eltörte a lábát. Dobtál neki egy " semmi baj, majd máskor " üzit. Sóhajtva álltál fel, miközben telefonodat táskádba csúsztattad. Mivel nem figyeltél neki mentél a fiúnak. Ő sem figyelt, így a földre kerültetek.
- skacok ! Egy angyal esett rám ! Mond csak, nem lenne kedved az őrangyalommá lenni ?
𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜
A moziban ültél barátaiddal, kezedben popcornnal. Jobb oldaladra ült le. A barátaid tudták, hogy rettegsz a horror filmektől, mégis voltak olyan kedvesek, hogy elrángattak egyre. A film elején remegett a kezed, a kukoricát is alig tudtad szádba pakolni. A film vége felé már tömted a sós nasit, és próbáltad terelni a figyelmedet.
Egy kezet éreztél combodon, s egy hangot hallottál fülednél.- mi lenne, ha engem tuszkolnál magadba, és nem a kukoricát ?- kérdezte Minho, mély, dörmögős hangon.
𝐶ℎ𝑎𝑛𝑔𝑏𝑖𝑛
Egy oszlopnál vártad barátnődet. Changbin pont előtted sétált el, egy pillanatra rád nézett és villám sebességgel mért végig, majd vissza fordította a fejét. Ám mikor realizálódott benne mit is látott megtorpant. Sötét szerelésben voltál, ami imponált neki. Hátrafelé sétálva ment vissza hozzád.
- lennél a sötétségem a fényben ?- nézett rád kaján vigyorral.
𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛
Fejhallgatóval sétáltál az utcán. Egy sarkon akartál befordulni, viszont neki mentél valakinek. Hátra felé kezdtél dőlni, derekadat megtámasztva kapott el az illető. Fejhallgatód nyakadba csúszott, szemeid nagyra nőttek.
- te jöttél nekem, de én mehetek beléd ?
𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔
A boltban álldogáltál a pénztárnál, sorodra várva. Mögötted állt, magában eldöntötte, hogy kedves vagy, érted a poént, egy nézéssel döntötte el, hogy te szimpatikus vagy neki.
- nem szeretek képzelődni, de eltudnám képzelni magunkat egymás mellett. - suttogta füledbe, mire sikítva ugrottál egyet.
𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥
Egy fa tövében ültél barátaiddal. Felix fütyörészve sétált a parkban, mikor kiszúrt téged a fa alatt. Ismertétek egymást a suliból. Vigyorogva ment oda hozzátok.
- a fa alatt vagy, de mit szólnál, ha alattam lennél ?- ült le melléd.
𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛
Egy előadáson énekeltél az egész iskola előtt. Seungmin el volt ragadtatva a hangodtól. Minden másodpercet kiélevezett, mikor énekeltél. A dal végén meghajoltál, s mentél a színpad mögé. Seungmin is ment oda utánad.
- gyönyörű hangod van, hallhatnám a szobámban minden este ?- állított meg, mire eléggé..furán néztél rá. - mármint, énekelnél nekem, mikor aludni készülök...?
𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛
A kis cukiság nem is mert volna oda menni a virággal, melyet kezében tartott, ha a barátai nem lökik neked. Zavarában azt se tudta mit mondjon, mit tegyen. Letérdelt a földre és feléd tartotta a virágot. Döbbenten néztél rá, háta mögé tévedt tekinteted. Barátai ott térdeltek kezüket összetévve, miszerint kérleltek téged, hogy mondj igent neki.