Ha kiderülne a legféltettebb titkod

1.2K 42 9
                                    

Chan :

Egyedül vagy otthon . Chan dolgozik , te pedig a fürdőkádban lubickolsz . Imádod a vizet . Nem mondtad el senkinek sem , hogy olyan vagy mint a H²O-ban szereplő lányok . Bizony sellő vagy . Te sem tudod felfogni mai napig . Chan-nek elmondani nem mered . Vannak napok amikor csak arra vágyik , hogy veled bele ülhessen egy forró vízzel teli kádba és kiadja magából a gőzt . Ilyenkor mindig kitalálsz valamit , hogy miért nem lehet . Már kezdesz kifogyni az ötletekből . Most is éppen azon
agyalsz , hogy mit kéne mondanod . Semmi nem jut az eszedbe . Tekinteted az uszonyodra vezeted . Kislány korod óta tetszik a színe . Alul tűz piros és felül pedig arany . Középen a két szín találkozik , és még csillog is . Teljesen elbambultál , arra figyeltél fel , hogy valaki bejött a fürdőszobába .

- Jagi...- motyogta alig hallhatóan Chan .

- Oppa...- az uszonyodra néztél majd a barátodra .

- ez csúcs szuper ! Sellő a barátnőm ! - mondta csodálattal a hangjában . - akkor ezért kellett nekünk ez a bazi nagy kád ! Nem baj legalább beférek még én is .

Ezek után bemászott mögéd , és karjaiba zárt . Majd azzal kezdett el téged faggatni , hogy ha lesz gyereketek akkor ő is sellő lesz-e .

Changbin :

- Jagi , szeretsz te még ? - kérdezte váratlanul barátod .

- persze , hogy igen . - fordultál felé döbbenten .

- akkor miért nem foglalkozol velem ? Állandóan elmész , sose vagy itt legalább egy teljes napot . Mindig közbe jön valami . Van egy másik fiú az életedben ?

- jézusom Changbin , nincs ! Miért lenne , ha téged szeretlek ?

- az elmúlt egy évben nem ezt mutattad , hogy szeretsz . - vetette oda , hangja csöpögött a gúnytól .

- elhiheted , hogy csak téged szeretlek . Semmilyen másik fiú nincs az életemben . Még ha lenne is , azt el is mondanám .

- akkor miért mész el állandóan ? - nem tudtál válaszolni , mert megcsörrent a telefonod .

- sajnálom Changbin , mennem kell . - mondtad és mentél készülődni .

- látod ?! Erről beszélek ! Minden áldott nap ez van . Itt vagy öt percet , aztán elmész . Utána meg megint itt vagy öt percet , de megint elmész . - ment utánad .

- majd megtudod , ha lesz gyereked és nem mered elmondani a barátnődnek . - mondtad és ott hagytad.

Sokkolta az amit mondtál . Lenne egy gyereked ? Igen , van egy gyereked . Egy kis 10 éves kislány . Még az előző kapcsolatodból . Changbin-nek nem merted elmondani , féltél attól , hogy elhagy . Changbin leült és gondolkozott hogy hogyan is értetted a mondatot , holott tudta nagyon is jól . Bátorságot vett magán és elment hozzád .

- Changbin ? - kérdezed miután ajtót nyitottál .

- anyu , ki az ? - szaladt melléd a kislányod .

- miért nem mondtad ? - kérdezte és szemügyre vette a lányodat .

- féltem , ha elmondom elhagysz . Miatta jöttem el állandóan . Sajnálom . - mondtad és átkaroltad lányodat , aki a derekadat ölelte .

- nagyon buta anyukád van . - guggolt le a kislányhoz . Folytatta volna , de kislányod megakadályozta .

- tudom , tegnap is oda égette a vacsit . - húzta el a száját lányod . Changbin felnevetett .

- szeretnék az apja lenni . - nézett a szemedbe .

Minho :

Egy buliba készültetek . Azt a ruhát vetted fel , amit Minho annyira imád rajtad , és mert kötelező is azt fel venned Minho parancsára. Hogy is néz ki ez a ruha ? Egy nagy vastag pulcsi kapucnival ellátva és egy mackó nadrág + sport cipő . Nem szereted annyira a szoknyát , de ez még neked is sok . Persze neki nagyon is tetszik .

Stray Kids horoszkóp (Befejezett)Where stories live. Discover now