||9||

2.8K 106 24
                                    

Aniž bych někomu něco řekla se seberu a odejdu z baráku. Jestli chce být dneska Cierra s Paytonem sama tak ať je, já jí v tom bránit nebudu. Tentokrát chci jít ale dál, než jen k rybníku, který je kousek od baráku. Proto jdu na autobusovou zastávku a čekám, až přijede nějaký bus.
„Stacy!" Zakřičí na mě někdo a já se otočím. Běží ke mě Jackson, zase. Poslední dobou ho potkávám nějak často. Ale co, je to skvělý kamarád. „Ahoj." Pozdravím ho, když ke mě doběhne. „Kam jedeš?" Zeptá se mě a já pokrčím rameny. „A nechceš jít se mnou do kina? Dávají skvělý film." Řekne nervózně a já se lehce zamračím. „Proč to zní jako zvaní na rande." Zasměju se a on na mě pouze kouká. Hned mi to dojde a přestanu se smát. „T-ty.." nedokážu ze sebe vydat ani jedno slovo. Je to poprvé, co mě někdo někam zve, takže jsem trochu mimo. „Jenom jestli budeš chtít, docela jsi mi přirostla k srdci, tak jsem to chtěl zkusit." Pokrčí rameny a já se na něj stále vykuleně dívám. „Jacksone já.... já nevim co mám říct." Vykoktám ze sebe a uvidím, jak mu zmizí naděje z očí. „Ale je pravda, že tě mám taky ráda, takže ano, ráda s tebou půjdu." Dostanu ze sebe nakonec a on se šťastně usměje. Obejme mě a já ho obejmu nazpátek. Jacksona mám opravdu ráda, je milý a chápavý kluk. Stejně jako Payton, ale ten má toho babochlapa, takže smůla.

••••••

„Dobrý den, rád bych dva lístky na film "Padnout a vstát"." Oznámí Jackson pani za pokladnou v kině a ta se na něj usměje. Docela mi to vadí, protože to je mladá holka, nějak v našem věku, asi tu je na brigádě. Já stojím kousek dál od nich, takže asi nepostřehla, že tu je se mnou. „125 korun prosím." Zamrká na něj těma svýma dlouhýma řasama a já to už nevydržím. Dojdu k němu, chytnu ho kolem ruky a zářivě se na něj usměju. „Honem lásko, musíme ještě koupit popcorn." Řeknu sladce a on se na mě nechápavě podívá. „Děkuji vám." Vytrhnu té pokladní naše lístky a odejdu. „Nashledanou." Řekne zdvořile Jackson a dojde ke mně. „ "Lásko"? Vážně?" Nadzvedne obočí a já pokrčím rameny. „No co, nemá s tebou flirtovat, když tu jsi se mnou." Jackson se pouze zasměje a chytne mě za ruku. „Pojď ty žárlivko, jdeme koupit popcorn."

••••

Film skončil a my vycházíme z kina. Byl to pěkný film. Takový romantický, i když to bylo ke konci docela dramatický a smutný.
„Kam půjdeme teď?" Zeptám se ho a on se na mě podívá. „Můžeme si někam zajet na jídlo." Pokrčí rameny a mě se udělá špatně od žaludku. „Ne prosím, jen to ne, jsem plná z toho popcornu." Zasměju se a on se mnou. „Dobře, tak můžeme zajít třeba do zoo, jsou teprve tři." Nabídne a já začnu okamžitě přikyvovat. „Jo, já chci vidět surikaty!" Vykřiknu a on se zasměje. Chytí mě za ruku a rozejde se k zoo, která je čirou náhodou jak jsem zjistila kousek od kina.  „Surikaty!" Zakřičím a běžím dovnitř. Je dobrý, že má dneska zoo nějaký výročí, takže se vstup zdarma. „Počkej!" Křičí za mnou Jackson a snaží se mě doběhnout. „Panebože, koukej na ně!" Vyjeknu a podívám se přes ohradu na surikaty, které tam dovádí a jsou strašně roztomilý! Ano, jsem hrozný úchyl na surikaty. „Ti jsou tak roztomilí, ahoj!" Ano, já vím že se chovám jak malý dítě, to mi říkat nemusíte. „Vidíš to." Otočím se na Jacksona, který stojí vedle mě a upřeně mi zírá do očí. „Ano, vidím." Odpoví mile a stále mi kouká do očí. Z jeho pohledu mi proběhne mráz po celým těle. Jackson se začne pomalinku přibližovat, až je mezi našemi obličeji asi jenom 10 centimetrová mezera. „Máš tak nádherný oči." Zašeptá a mě se zrychlí dech. „Tak dělej." Zašeptám a on se uculí „Co?". „Už mě konečně polib."
A hned jak to dořeknu, tak přeruší mezeru mezi námi a jeho rty se objeví na těch mých. V břiše mi poletuje roj motýlů a já si ten pocit užívám. Je to vlastně poprvé, co tenhle pocit mám a chci ho mít už napořád.

Boy from the internet // Payton Moormeier//Kde žijí příběhy. Začni objevovat