||19||

2.8K 106 26
                                    

POHLED STACY

Tak vysvětlujte." Zavrčí Payton na Cierru a Jacksona, kteří sedí naproti nám na židli. Jacksonovi jsme utřely krev z tváře. Má ale rozseklý ret, obočí a pod okem obrovský monokl. Musím říct, že mu to Payton vážně nandal.
„Kde začít." Povzdychne si Cierra a já vidím na Paytonovi jak mu dochází trpělivost. „Prostě to ze sebe vyklop!" Zařve a já ho rychle chytnu za ruku, aby se uklidnil. „No prostě....jsem celou dobu chodila s Jacksonem." Pokrčí rameny a Payton na ní pořád nechápavě a nasraně kouká. „Když jsi chodila s Jacksonem, tak proč sis něco začínala s Paytonem?" Vložím se do toho já a Cierra se na mě znuděně podívá, vlastně jako vždycky. „Nařídil mi to Jackson, říkal, že je Payton stále v prdeli z tý smrti Madi a tak mi nařídil, abych ho nějak rozptýlila." Pokrčí rameny a chytne Jacksona za ruku. „Jacksone a tobě nevadilo, že se mnou spala?" Zeptá se ho Payton „Ani ne, já jsem si každou noc zaplatil nějakou děvku." Usměje se a mě se nahrnou slzy do očí. „I když jsi se mnou chodil." Kuňknu a on protočí očima „Jasný, co sis myslela? Bůh ví jak dlouho bych čekal, než bych si s tebou zašukal." Vyprskne na mě a já to nevydržím, pustím Paytona a vyběhnu pryč z pokoje. „Jděte oba dva do prdele a už nám nikdy v životě nelezte na oči!" Uslyším, jak na ně ještě zařve Payton a následně uslyším dupání a volání mého jména „Stacy stůj prosím!" Zakřičí na mě Payton, ale já ho neposlouchám.  Vyběhnu ven z hotelu na ulici, rovnou do deště. Musím přiznat, že se mi pod deštěm celkem ulevilo. „Stacy, pojď dovnitř, nastydneš." Objeví se vedle mě Payton a dá mi automaticky kolem ramen jeho džínovku. „Mě je tady dobře." Usměju se na něj a on pouze přikývne „Klidně běž zpátky, já za chvilku přijdu." Navrhnu, ale on záporně zakývá hlavou. „Ne, budu tady s tebou." Usměje se na mě sladce a já ho musím obejmout. Udělal pro mě toho tolik. „Děkuju ti." Zamumlám mu do ramene a on se ode mě odtáhne. „Za co mi zase děkuješ?" Zasměje se sladce a já se pod tím úsměvem úplně roztékám. „Za všechno, nebýt tebe, nevím, co bych teď dělala." Po týhle větě to na mě zase dolehne a já se naplno rozbrečím. „Ale notak pšššt, Stacy." Začne mě uklidňovat a já ho znova obejmu. „Myslíš, že je trapný být v 16ti pořád panna?" „Děláš si srandu? To vůbec není trapný Stacy, to je vzácnost." Řekne mi do ucha tím jeho nádherným hlasem a já ho ještě víc obejmu, pokud to teda ještě víc jde. „Pojď už dovnitř, nebo zítra oba dva proležíme s teplotou v posteli." Usměje se na mě, chytne mě za ruku a odvede zpět do pokoje. Jackson se Cierrou tu už naštěstí nejsou, to jsem si výrazně oddychla. Další pohled na ně bych nesnesla. „Chceš jít do koupelny první, nebo mám jít já." Vyruší mě Payton a znova se na mě zářivě usměje. Panebože já ten jeho úsměv tak miluju. A ty jeho narůžovělý rty. Jeho rty. Panebože ten polibek! Doprdele, co mám dělat?
„Stacy? Jsi v pohodě?" Promluví a znova mě vyruší z mých myšlenek. Podívám se na něj a uvidím, že si sundal tričko. Takhle mi to teda moc neulehčuje. „J-já promiň, půjdu do koupelny první." Oznámím a hned zalezu do koupelny, kde se i zamknu. Potřebuju horkou sprchu.

Jsem ve sprše asi 10 minut, když usoudím, že by už bylo dobré vylézt. Udělám tak a chci se obléct do pyžama, ale uvědomím si, že jsem si ho zapomněla v kufru. No to si děláš srandu. Povzdechnu si, obmotám si kolem sebe ručník a odemknu. Tak jo, nádech, výdech. Vykročím směrem k posteli, na který se valí Payton a zase dělá něco na mobilu. Netrvá ale dlouho a Payton si všimne, že tady jsem. „Můžu už do-" Zasekne se a dívá se vykuleně na mě. „Zapomněla jsem si tady pyžamo." Vysvětlím mu a víc si k sobě přimáčknu ručník. I když je ten ručník dlouhý, tak díky mému vyvinutému poprsí mi končí v půlce stehen. „Jo, jasně." Zamumlá Payton a stále na mě čumí. „Jsi v pohodě?" Zeptám se ho, když si všimnu že ani nemrká. „J-já.." Zašeptá a než se naděju, tak udělá rychlé tři kroky ke mně a už zase cítím ty jeho nádherný rty. Já začnu okamžitě spolupracovat a Payton mě přimáčkne ke zdi a víc se ke mně natiskne. Když nám dojde dech, tak se musíme od sebe odpojit. Oba dva z hluboka dýcháme a koukáme si navzájem do očí. „Stacy já..já tě mám rád." Vyklopí ze sebe Payton a mně se okamžitě vykouzlí úsměv. „Taky tě mám ráda." Řeknu a okamžitě ho zase políbím. „Budeš jenom moje Stacy?" Zašeptá mi do ucha a já se zmůžu pouze na přikývnutí. Payton mě radostí znova políbí a potom se chce odtáhnout, ale já ho zastavím. „Paytone! ručník...drží jenom díky tobě." Zasměju se a Payton to pochopí. Otočí se ke mě zády, abych si mohla upravit ručník a rovnou si vezmu na sebe i pyžamo, které leží vedle mě. „Můžeš." Řeknu mu a on se na mě s úsměvem otočí a obejme. „Změnila jsi mi život Stacy." Zašeptá mi do ucha a mě ukápne slza.

Boy from the internet // Payton Moormeier//Kde žijí příběhy. Začni objevovat