Před 3 lety
Normální den jako každý jiný. Vstala jsem z postele, oblékla se a vyrazila do školy. Ale přeci jen, tenhle den byl jiný. Do školy k nám přišel nový spolužák. Jmenoval se Lucas Black. Pěkný jméno pro pěkného kluka. Myslela jsem si, že si mě nebude všímat a bude mě šikanovat, jako všichni ostatní. Ale to se nestalo.
„Ahoj, já jsem Lucas." Usmál se na mě a sedl si vedle mě. „Stacy." Odpověděla jsem mu s úsměvem a přijala jeho ruku, kterou měl ke mně nataženou. Byla jsem ohromená, že se se mnou někdo baví.
Po škole jsem rychle spěchala domů, abych se vyhla těch keců. „Počkej...eh Stacy!" zakřičel na mě Lucas a otočil si mě k sobě. „Nechceš dneska něco podniknout?" usmál se na mě mile a já jsem nemohla říct ne. Dali jsme si sraz u cukrárny ve tři. Přišla jsem tam, dali jsme si zmrzlinu, popovídali si a šla jsem domů. Takhle to bylo každý den, dokud se z nás nestali kamarádi. Jednou se to ale nějak zvrtlo.
„Stacy, nechceš dneska u mě přespat? Rodiče jedou pryč, tak si můžeme udělat filmový večer." Usmál se na mě a já jsem nemohla nic jinýho než souhlasit. Přišla jsem k němu domů v sedm a rovnou jsme si šli pustit film. Ale nějak v půlce filmu, na mě začal Lucas sahat. Jako na prsa, prdel a dokonce i mezi nohy. „Co to děláš?" Zeptala jsem se ho zaraženě, ale on mi neodpověděl. Položil mě na postel a lehl si nade mě. „Co si trochu užít." Řekl svůdným hlasem a já se celá rozklepala. „Lucasi, vždyť nám je 13, je to nelegální a úchylný." Zařvala jsem na něj trošku a dostala se zpod jeho. „Půjdu domů." sebrala jsem svojí tašku s věcmi a chystala se opustit jeho pokoj. Hodil po mě skleněnou flašku od nějaké limonády, která se rozbila o dveře vedle mě a "rozřízla" mi tvář. Vyděšeně jsem se na něj podívala a rychle utekla pryč. Doma jsem rychle zalezla do postele a začala nekontrolovaně brečet. Druhý den jsem nechtěla jít vůbec do školy. Bála jsem se. Ale musela jsem jít. Sedla jsem si do mojí lavice a nervózně se koukala kolem, když jsem ho najednou uviděla. Vešel do třídy a v pohodě si sedl vedle mě. „Ahoj." Pozdravil mě s úsměvem a dělal jakoby nic. Podíval se na mojí tvář a přejel po jizvě prstem. „Kdo ti to udělal?" Zeptal se nevině a mě došli nervy. „Děláš si srandu! Včera jsi mě chtěl u tebe doma znásilnit, potom jsi po mě hodil flašku, která mi rozřízla tvář a ty to moc dobře víš, a teď přijdeš do školy, děláš, jako kdyby se nic nestalo a ještě se mě zeptáš, kdo mi tu jizvu udělal?!!" Zakřičím z plných plic na celou třídu a všechny pohledy se strhly na nás. „Já? Znásilnit? Tebe? Jsi snad spadla na hlavu ne?" Začal se smát a s ním i ostatní. „Stacy, kdo by s tebou chtěl spát, s takovou ubožačkou." Nenechá si ujít svůj názor Katrine a mě se zaplní oči slzami. Zbytek dne jsem už nějak přežila a potom rychle utekla domů. A to bylo vlastně naposledy, co jsem Lucase viděla. Druhý den jsem zjistila, že se s rodinou zase odstěhovali.
Současnost„Já mu rozmlátím hubu, že ani sám sebe nepozná." Zavrčí vztekle Payton a já ho vezmu za ruku, aby se uklidnil „to už jsi udělal," usměju se na něj a on mě obejme. „Děkuju, že jsi mi to řekla." Políbí mě na čelo a já se usměju „v pořádku, někdy jsem ti to říct musela."
„Co kdyby jsme zítra večer tady u nás uspořádali párty, aby jsi přišla na jiné myšlenky?" Navrhne Payton a mně se to vlastně i celkem zamlouvá. Kývnu na souhlas a on se zaraduje. „Dobře, pozvu nějaký lidi, který znám, převážně to jsou holky, takže si alespoň najdeš nějaký kamarádky." Usměje se na mě, lehne si vedle mě a obejme mě kolem pasu. „Teď pojď ale spát, ať máš zítra energii."
„Nevím jestli usnu." Šeptnu a Payton se ke mně ještě víc přitulí. „Jsem tady s tebou, a vždycky budu."Lidi, omlouvám se, že je ta kapitola tak krátká, ale mám pro vás návrh.
Jelikož mi dáváte tolik pozitivní energii ke psaní této knížky, tak vám to chci nějak oplatit.
A napadlo mě, jak bude v příští kapitole ta párty, tak jestli by jste se tam nechtěli objevit. Buď pod vaším jménem, nebo si nějaký vymyslete, a jestli chcete, tak si můžete říct i přítele (pozor, Payton je zabraný a Jackson tam být nemůže).
Takže takhle no, vaše odpovědi mi napište prosím do komentářů.Jinak vám přeji dobrou noc( kdo to čte ráno, tak vám přeji dobré ráno!)
Anett
ČTEŠ
Boy from the internet // Payton Moormeier//
RomanceStacy je milá, hodná a laskavá dívka, které se ovšem v životě dějí zlé věci. V 8 letech jí zemřel táta a od té doby zažívá domácí násilí od matky. Ve škole díky tomu prožívá šikanu. Svojí útěchu hledá na sociálních sítích, kde jednoho dne potká klu...