||14||

2.6K 102 19
                                    

DEN LIGHT TOUR

„Paytone vypadni už z tý koupelny." Bouchnu na dveře a z koupelny se ozve pouze nějaký zamumlání. Nechápu, jak tam může být tak dlouho. Je horší jak holka. Já chápu, že na ty jeho huňatý krásný vlásky je potřeba hodně péče, ale sakra, je tam už skoro 45 minut!
„Můžeš jít." Vyjde z koupelny Payton pouze v ručníku kolem pasu a s mokrýma vlasama. „Prosím, řekni mi, že jsi tam celou dobu se nesprchoval. To by mi potom nezbyla žádná teplá voda." Zakňučím a on se zasměje „Neboj, celou dobu jsem se vážně nesprchoval." Uklidní mě a já radši rychle vlezu do koupelny, než si Payton vzpomene, že si něco zapomněl udělat.

•••••

„Stacy, ahoj!" Zakřičí na mě Jackson, který už byl v budově, kde se pořádá dnešní akce. Okamžitě se k němu rozeběhnu a políbím ho. On mě chytne kolem pasu a přitáhne si mě blíž. Stojíme tam a líbáme se asi 5 minut. „Já vás nechci jako rušit, ale Jacksone, máme tu práci, fanoušci už se shromažďují." Vyruší nás Payton a my se kvůli němu musíme od sebe odtáhnout. 
„Jasný, jdeme." Usměje se na Paytona, mě chytne kolem pasu a společně se vydáme k takovýmu velkýmu plakátu, ke kterému si Payton s Jacksonem stoupnou. „A, co teď?" Zeptám se, když tu už asi 5 minut v tichu stojíme. Odpověď se mi ale dostane hned. Přiběhne k nám snad stovky holek a všechny se chtějí s nima vyfotit. Já se proto raději vzdálím a opřu se o parapet u okna, který je kousek od nich a pozoruju je. Teda, spíše Paytona, což je divný, když Jackson je můj kluk. Ale Payton má ve tváři takový ten výraz štěstí. Jackson jenom se usměje do foťáku, ale nejde poznat, jestli ho to baví, nebo ne. Vzato Payton, ten září jak sluníčko. Nechci si to přiznat, ale možná začínám mít Paytona ráda víc než jen jako kamaráda. Ale bylo by to moc riskantní, protože já mám Jacksona a on má Cierru. Nechci být ten typ holky, co by podvedla svého kluka a někomu jinému zničila vztah. Přeci jen, Jackson je můj první kluk a já bych mu hned udělala tohle.
„Ahoj." Ozve se najednou vedle mě a já se vrátím zpátky do reality. Podívám se na osobu, co na mě mluví a uvidím asi tak 15ti letou dívku, která se na mě mile usmívá. „Ahoj" Opětuju jí pozdrav a ona se ještě víc usměje. „Ty chodíš s Jacksonem?" Zeptá se a já přikývnu. Myslela jsem, že začne jančit, ale místo toho zesmutněla. „Co se stalo, řekla jsem něco špatně?" Zeptám se jí na oplátku já a ona rychle zakývá hlavou že ne „Ne, v pořádku...akorát jsem doufala, že chodíš s Paytonem, když jste teď skoro všude spolu." Pokrčí rameny a já se podívám na Paytona, který zrovna v objetí utěšuje nějakou fanynku, která asi brečí štěstím. „Ne, jsem s Payton jen dobrá kamarádka, navíc má Cierru." Podívám se zpět na ni a ona protočí očima. „Ježiši Cierra, horší holku si snad vybrat nemohl." Zabručí a já se musím zasmát. Vypadá to, že i nějaký fanynky ji moc nemusí, a to ani neví, jak se chová v reálném životě. „Souhlasím s tebou..jak se vlastně jmenuješ?" Zeptám se a usměju se na ni „Beatrix." Odpoví a já se nadechuju, abych jí odpověděla, ale ona mě přeruší „Nemusíš nic říkat Stacy, vím, jak se jmenuješ." Zasměje se a já se zamračím. „Bavíš se s Paytonem Moormeierem, jsi tak více méně slavná." Vysvětlí mi a mě to hned dojde. „No..a dala by jsi mi instagram? Bylo by fajn s někým sdílet stejný názor na Cierru." Navrhnu a ona okamžitě vytáhne svůj telefon a dá mi ho. „Děkuju." Mávne nad tím rukou a podívá se na hodiny. „Už budu muset jít, ale ráda jsem tě poznala." Řekne a hned se rozejde pryč „I já tebe!" Zakřičím ještě na ní a potom se vydám za Jacksonem, u kterého zrovna není žádná holka, takže toho využiju, alespoň na chvilku.

Boy from the internet // Payton Moormeier//Kde žijí příběhy. Začni objevovat