||16||

2.6K 89 20
                                    

Probudí mě jemné paprsky slunce, které proudí do pokoje. Lehce otevřu oči a chci se protáhnout, ale nemůžu. Vedle mého pasu jsou obmotané Paytonovi ruce. Hned si vzpomenu na včerejšek a leknutím se svalím z postele. Payton okamžitě vystřelí do sedu a nahne se přes postel, aby na mě viděl. „Co tak proboha děláš." Zasměje se a já protočím očima, zvednu se ze země a podívám se na Paytona, který se pořád tak sladce usmívá. „Paytone, můžu si s tebou o něčem promluvit?" Na slovo "něčem" dám velký důraz, aby Paytonovy došlo, o čem chci mluvit. „Jasný, povídej." Natáhne se na posteli a dá si ruce za hlavu. Tím mi to vážně neulehčil, protože vidím zase ty jeho břišáky. „No, chci si promluvit o-" přeruší mě klepání na dveře. Povzdechnu si a jdu otevřít. Za dveřmi stojí Jackson s úsměvem na tváři. „Ahoj lásko." Políbí mě já mu to oplatím, i když si připadám trochu divně, když jsem ještě včera líbala dravě Paytona. „A-ahoj Jacksone, co tu děláš?" Usměju se, abych zamaskovala naštvanost, protože mě přerušil v důležitém rozhovoru. „No, dneska jdeme přeci spolu na snídani, zapomněla jsi?" Vysvětlí mi a mně hned vpadne do mozku vzpomínka na včerejšek, kde mě zval na snídani. „Panebože, já úplně zapomněla, počkáš prosím 10 minut? Nějak se upravím." Vychrlím ze sebe a Jackson se zasměje. „Jasný, v pohodě." Chytnu ho za ruku a vtáhnu ho do pokoje. Payton tam pořád leží na posteli a dělá něco na mobilu. „Nazdar kámo." Pozdravý ho Jackson a já mezitím zmizím v koupelně i s věcma.
POHLED PAYTONA

Nazdar kámo." Pozdraví mě Jackson a já se na něj podívám a nahodím falešný úsměv. Od toho incidentu s Madi se náš vztah nějak změnil. Pořád jsem mu to dával za vinu. A taky že to jeho vina je. „Čau." Odpovím mu a odložím telefon. „Včera to bylo pěkně najetý, co?" Zasměje se a já s ním „Jo, včera to bylo skvělý." Vstanu s postele a natáhnu na sebe nějaký triko, který se valí na zemi. „Hele, ty se Stacy spíš v jedný posteli?" Zeptá se udiveně a já se musím zasmát. „Ano, Jacksone, spí se mnou v jedné posteli, vadí to snad." Nadzvednu obočí a Jackson zatne ruce v pěst. Je hrozně žárliví. „Neboj se kamo, se Stacy bych nikdy nespal, ani není tak hezká a hlavně to není můj typ." Řeknu tu největší lež na planetě jenom proto, aby mi to ten dement uvěřil. A taky že to zabralo, Jackson si výrazně oddychne a usměje se. Najednou z koupelny vyjde Stacy, která je smutná a naštvaná zároveň, vidím jí to na očích. „Co se stalo? Došla teplá voda?" Zavtipkuju, ale ona se na mě pouze naštvaně podívá, vezme si do ruky mobil a kartu od pokoje a bez dalšího slova chytne Jacksona za ruku a odejde z pokoje. Co to sakra mělo znamenat?

POHLED STACY

„Tak co si dáš?" Zeptá se mě Jackson asi po 10 minutách, co pořád čumím do menu. Pravdou je, že si to vůbec nečtu, celou dobu jsem přemýšlela nad Paytonem. Myslel to vážně? No to je jedno. Jak on na mě, tak já na něj.
„Dám si horkou čokoládu a karamelový muffin." Usměju se a nadiktuju to Jacksonovi, který na mě s úsměvem kývne a zavolá k nám servírku. „Dobrý den, copak to bude?" Zeptá se nás a vytáhne si zápisník „Daly bychom si dvakrát horkou čokoládu s jedním karamelovým muffinem a s brown cookie, prosím." Nadiktuje to servírce, ta si to zapíše a hned potom odejde. „Jacksone?" Oslovím ho a on mě chytne za ruce, které mám položené na stole a tím mi dá znamení, že můžu pokračovat. „Víš o tom, že dneska to je přesně týden co jsem spolu?" Zasměju se a Jackson kývne „ano vím, proto jsem tě pozval na snídani...a dnešek si užijeme, jenom my dva a nikdo jiný." Nahne se přes stůl a políbí mě vášnivě. Hned jak se odtáhne k nám přijde servírka i s naším jídlem a my se do toho hned pustíme, a že to bylo sakra výborný.

POHLED PAYTONA

Po chvilce, co Stacy s Jacskonem odešli jsem se odebral do koupelny, kde jsem si udělal hygienu a vzpomněl si na včerejší noc, kdy jsem se líbali. Nebudu lhát, nad tou vzpomínkou se mi zvednul. A jelikož jsem v pokoji sám, tak toho využiju a.....hele neodsuzujte mě jo? Mám taky svoje potřeby.

Po 10 minutách vylezu z koupelny a dojdu se obléknout do černých roztrhaných džínů, černého tílka a na to černou roztrhanou džínovku. Ano, černou mám celkem v oblibě. Kolem krku si dám ještě náhrdelník a potom se jenom obuju a vyjdu z pokoje pryč. Kousek odtud je nahrávací studio, takže bych mohl začít připravovat další písničku. Cestou do studia jdu kolem kavárny, odkud jde nádherná vůně, a to mě donutí se na ní podívat. To co uvidím mě ale celkem překvapí. Přes sklo uvidím Stacy, jak sedí naproti Jacksonovi, který jí zrovna dost vášnivě líbá. Co si budem, docela dost mě to zamrzelo, protože jsem si myslel, že mě má alespoň trochu ráda. No to je jedno. Jak ona na mě, tak já na ní.

Lidi, kdo si se mnou nastaví budíka na 6 hodinu ráno? Vyjde totiž Paytonova písnička NEVERMIND. Kdo se těší stejně jako já? Tu písničku jsem si zamilovala hned jak jsem sí uslyšela.

Boy from the internet // Payton Moormeier//Kde žijí příběhy. Začni objevovat