||20||

2.9K 110 19
                                    

Sedím na posteli a přemýšlím. Payton už je asi 10 minut v koupelně. Pořád nemohu dostat z hlavy to, co mi řekl. Změnila jsem mu život. To si dělá srandu?! On změnil život mně! Nebýt jeho, bůh ví, kde bych teď byla. Nejspíš celá umlácená někde pod mostem. „No tak Stacy, seber se." Šeptnu si sama pro sebe a z hluboka se nadechnu. A právě jako naschvál Payton vyjde z koupelny jenom v slipech s...... prasátkama? No to snad ne. Chytnu neskutečný záchvat smíchu a Payton se ke mě přidá. „Přestaň...to jsou moje nejoblíbenější." Brání se, ale já propuknu v ještě větší smích. „P-prosím sundej to.." vykoktám ze sebe mezi smíchem a až potom si uvědomím co jsem řekla. Okamžitě se přestanu smát a podívám se na Paytona, který na mě kouká s křivým úšklebkem. A sakra. Chytne si kraj slipů a pomalu je začne stahovat. „Ne..přestaň." Řeknu s vykulenýma očima, ale on dál pokračuje. Najednou udělá rychlí pohyb a sundá si slipy. Já si rychle zakryju oči, ale uslyším Paytona jak dostal záchvat smíchu. Pomalu si sundám ruce z očí  a podívám se na něj. Má na sobě další slipy, tentokrát se srdíčkama. „Prosím tě, kde ty slipy kupuješ?" Podívím se a on si ke mě sedne na postel. „To je tajemství." Řekne a dá mi pusu na tvář. „Mimochodem, zítra odlétáme do LA." Řekne z ničeho nic a já se na něj vykuleně podívám. „Do LA? Proč!" Podivím se a on se ke mě přisune blíž. „Protože je tady někde Jackson se Cierrou a nechci je potkat. A navíc tam musím kvůli jedný písničce." Vysvětlí mi a já chápavě přikývnu. „JÁ POLETÍM DO LA!!" Vykřiknu a skočíme na Paytona, který spadne na záda na postel a já na něj. Oba dva máme úsměv na tváři. „Koukám že se ti ta zpráva líbila." Zasměje se a dá mi jeden pramen vlasů za ucho. „Jasně! Vždycky jsem chtěla do LA! DĚKUJU!" Vykřiknu znova a políbím ho. Chtěla jsem mu dát jenom pusu, ale on mě chytil zezadu za hlavu a víc si mě k sobě přitáhl, tudíž z toho vzniklo líbání. Celkem vášnivý líbání. Překulil mě pod sebe a opřel se rukama vedle mojí hlavy, naše rty však nerozpojil. Najednou ucítím jednu jeho ruku, jak putuje pomalinku přes moje prsa dolů k podbříšku a ještě níž. Rukou se zastaví u kraje mých pyžamových kalhot a čeká na svolení. Já do našeho líbání zapojím i jazyk a on to bere jako svolení. Zajede rukou pod kalhoty a přejede po mém intimním místo. Lehce vzdychnu do polibku a on se usměje. „To ještě nic nebylo." Šeptne a přesune se k mému klínu. Pomalu mi sundá kalhoty a podívá se na mě. Já jsem samozřejmě celá červená, ale kývnu na znamení, ať si dělá co chce. Pomalu mi roztáhne nohy a vsune do mě jeden prst. Zakloním hlavu nad tou a zhluboka se nadechnu. Po chvilce přidá i druhý a to se prohnu v zádech a zavzdychám. Payton se usměje a začne prstama nejdříve pomalu hýbat a potom začne zrychlovat. „O můj bože..." vzdychám pořád dokola a Payton ještě víc přidá na rychlosti. „Paytone už- už budu." Zavzdychám a Payton na nic nečeká a přidá k tomu všemu i svůj jazyk. Tohle byla teprve bomba. „Ahh Ahh můj bože...prosím....PAYTONE!" Vykřiknu a udělám se. Payton to celý slíže a lehne si vedle mě. „Tak?" Zeptá se a já se na něj celá udýchaná otočím. „Bylo to skvělý, děkuju." Políbím ho a on mi to oplatí. „Za nic..a teď pojď spát, zítra musíme brzy vstávat kvůli letadlu." Usměje se na mě a já kývnu. Nandám si kalhoty, lehnu si pod peřinu a Payton zhasne světlo. Lehnu si k němu zády a on mě obejme kolem pasu. „Dobrou princezno." Zamumlá mi do ramene a já se musím usmát. „Dobrou Paytone."

MOC SE OMLOUVÁM!!!

Boy from the internet // Payton Moormeier//Kde žijí příběhy. Začni objevovat