III.

510 15 1
                                    

V jednodílovkách najdete novou povídku s Hugem..

xxx

,,Snídaně Mlejnková," zařval Hugo ze spoda. Jak jinak, vždy byl takové ranní ptáče. Vždy vstával o půl hodiny dříve než já aby mě něčím překvapil. Poměrně často to bylo polití vodou nebo jiná hovadina, ale dnes se opravdu překonal.

,,Hned jsem dole," zařvala jsem a rychle na sebe hodila tepláky a tričko.

Když jsme přiběhla, všichni už seděli u stolu.

,,Nevěděla jsem, že mám nového bratra," zasmála jsem se a objala Huga kolem ramen.

,,Nech těch tvých srandiček Sáro a pusťt se do jídla," napomenula mě matka a otec jen přikývl. Jak jinak. Vždy ve všem s mámou souhlasil.

,,Jaké máte na dnešek plány?" Zeptal se nás táta.

,,Má přijet Michal Teplý s Jaromirem Pytlíkem a Nickem Malíkem, tak si asi půjdeme zatrénovat, před odjezdem," odpověděl Hugo s úsměvem.

,,A já se k nim možná přidám," řekla jsem s nezájmem.

,,Tak to asi rozhodně ne," zamumlal táta a přísně se na mě podíval.

Povzdychla jsem si a radši se začala věnovat jídlu. Nechtěla jsem se s tátou pohádat před Hugem. Byl na to sice zvyklí, ale dnes jsem na hádání neměla náladu.

xxx

,,Uvidíme se večer?" Zeptal se Hugo, když odcházel.

,,Určitě, u tebe?" Zajímala jsem se.

,,Okolo 7 bych už mohl být doma," usmál se. ,,Hele a to s tvým tátou mě mrzí. Zkus se mu postavit, přeci jenom jsi už 4.roky dospělá," zasmál se.

,,O to se snažím pořád, ale rodiče si nevybereš," odpověděla jsem. On jen přikývl, objal mě a odešel.

Já za ním zabouchla dveře a otočila se na otce, který celý rozhovor evidentně poslouchal.

,,Dělám to pro tvoje dobro," řekl aniž bych stačila cokoliv říct. Možná to poznal z mého pohledu.

,,Co děláš pro moje dobro? Chtěla jsem si jít dobrovolně zatrénovat, proč jsi mi to nedovolil?" Zařvala jsem. ,,Vždyť to jsou kluci se kterýma jsem už párkrát hrála."

,,To sice ano, ale bude tam Nick," řekl táta.

,,A kdo je to ten Nick?" Vyjela jsem na něj, protože už mě to všechno začalo unavovat.

,,Golman," pokrčil táta rameny a odešel.

Mohla jsem si to myslet celou dobu. Teď mě opravdu zajímá, jak dobře toto všechno v Kanadě uhlídá.

Double troubleKde žijí příběhy. Začni objevovat