X.

420 18 1
                                    

,,Sáro, můžeš na chvíli?" Zastavil mě otec, když jsem chodbou mířila k autobusu..

,,Jasně," usmála jsem se a zamířila k němu do pokoje.

Říkal mi nějaké informace, které šli jedním uchem dovnitř a druhým ven. Zaslechla jsem jenom tu poslední.

,,A vem si sebou hokejku a brusle, můžeš si s klukama zatrénovat."

,,Dobře, díky moc," usmála jsem se a rychle si zaběhla zpět do pokoje.

xxx

,,Na co ty brusle s hokejkou?" Zajimal se Hugo, když jsem zastavila vedle něj.

,,Táta říkal, že když bude možnost tak si můžu s váma zatrénovat," usmála jsem se.

,,To se bude polovina týmu cítit trapně, když je předjede holka."

,,Nemyslim si, všichni kluci co jsou tady, jsou hvězdy. Já jsem prostě Sára," pokrčila jsem rameny.

,,Ale jsi naše," zasmál se a zmizel v autobusu.

xxx

Trénink byl velice náročný. Proto jsem se ani nedivila, že se u mně nezavřeli dveře.

,,Můžu?" Zeptal se Nick. Byl poslední, protože všichni už tu byli.

,,Jasný, bolí tě něco?" Zajímala jsem se hned.

,,Ani ne," pokrčil rameny. ,,Chtěl jsem se jen zeptat zda by jsi si semnou nedala na balkóně čaj."

,,A máš sebou nějaký?"

,,Vlastně nemám," podrbal se nervózně na hlavě a já se tomu zasmála.

,,Máš štěstí, jsem vybavená," zamumlala jsem a šla k tašce ze které jsem vytahla několik druhů čajů. ,,Tak který?"

,,Třeba tenhle," ukázal na nějaký ovocný.

,,Tak dobře. Jdi na balkón a za chvíli jsem tam," usmála jsem se a zašla do menší kuchyňky.

Zajímalo mě, proč Nick, radši tráví večer semnou než s klukama, kteří dělali rámus o pokoj vedle.

Double troubleKde žijí příběhy. Začni objevovat