Večer když jsem se chystala jít spát, mě ze všeho vyrušilo ťukání na dveře. Nechtěla jsem jít otevřít, ale mohl to být táta.
,,Nicku?"
,,Dlužíš mi vysvětlení Sári," zamumlal a vlezl ke mně do pokoje.
,,Já vím, ale nepočká to do zítra? Jsem unavená," vysvětlila jsem.
,,Nebudu tu zaclánět dlouho, neboj," řekl a sklopil hlavu. ,,Jen by mě to zajímalo."
,,Dobrá, ale nasadím ti masážní kalhoty a ty si tady sedneš. Kdyby náhodou přišel táta."
Nick přikývl a když jsem všechno připravila a nastavila, povídali jsme si.
,,Jak mi to vysvětlíš? To všechno co se ráno stalo?" Zeptal se hned a já si povzdychla.
Nechtěla jsem to na něj hned vyklopit, ale na druhou stranu jsem ho měla moc ráda. Měl by to vědět, to všechno.
,,Víš dostávám už od malička od táty rady ohledně všeho i kluků. Nevím proč, ale vždy kladl důraz na to, že nic nesmím mít s golmanem. Dala jsem mu slib, ale dost se to zkomplikovalo tím, že jsem tady. Kdyby tě tu ráno našel byl vy z toho průser a né jenom pro mě, ale i pro tebe," vysvětlila jsem.
,,Čím se to zkomplikovalo?" Zajímal se.
,,Potkala jsem tebe a Pářu," zamumlala jsem.
,,Tak to je hustý," zasmál se.
,,Není to k smíchu."
,,Můžu mít ještě jednu otázku?" Zeptal se, když sundal kalhoty a pomalu došel ke mně.
,,Zkus to," vyzvala jsem ho.
,,Je možný, že by jsi se tátovi postavila a mohlo by mezi náma něco být?"
,,Hele já nevím," povzdychla jsem si a podívala se na něj. On se ke mně naklonil a políbil mě. Když se odtáhl, usmál se.
,,A teď?"
,,Je mi 22.let, tobě 18," zamumlala jsem. ,,Máš na lepší a hlavně na mladší."
,,Ale já chci tebe Sári," řekl a pomalu opustil můj pokoj.
Já seděla na posteli a byla naprosto zmatená. Nevěděla jsem, že se to vše tak zkomplikuje.
Ale byla jsem konečně šťastná.
Po dlouhé době.
Doopravdy.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfiction,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...