,,Kam jsi včera zmizela?" Zajímal se Hugo, když si ke mně přisedl u snídaně.
,,Šla jsem na pokoj, bylo tam hrozně moc lidí a nedělalo mi to dobře," zamumlala jsem.
,,A Nick tam byl s tebou?"
,,Co prosím?" Zakuckala jsem se, protože to Hugo vyslovil, zrovna když jsem pila.
,,No Nick zmizel chvíli po tobě a Myšák ho prý viděl stát u tvých dveří," vysvětlil.
,,Byl u mně, potřeboval protáhnout rameno," pokrčila jsem rameny.
,,Nic víc?" Otázal se a já protočila oči.
,,Panebože Hugíno, proč se mě vůbec ptáš na takové věci? Však mě znáš ze všech lidí na světě nejvíc. Moc dobře víš, že golmany mám zakázané. Opravdu jsem mu jen protáhla rameno, jsem tu přeci od toho."
,,Promiň Sári, nechtěl jsem se tě nějak dotknout," zamumlal se sklopeným pohledem, ale pak se na ni podíval. ,,Kdyby cokoliv jsem tu pro tebe 24/7."
,,Já vím Hugo," zamumlala jsem a radši se začala věnovat jídlu. Když jsem dojedla, vyrazila jsem zpět do svého pokoje. Byla jsem překvapená, když jsem před pokojem někoho zahlédla. ,,Co ty tady?"
,,Nějak mě bolí krk, myslíš, že by jsi s tím mohla něco udělat? Za hodinu máme trénink na ledě a ja bych byl rád fit."
,,Umm jasný, pojď dál," zamumlala jsem a otevřela dveře.
Lukáš si odložil svršek a lehl si na lehátko. Přejížděla jsem mu po krku a snažila ho nějak rozmasírovat. Po 15.minutách se povedlo.
,,Lepší?" Zeptala jsem se, zatímco dával hlavu ze strany na stranu.
,,O dost," usmál se. ,,Díky moc Sári," naznal a oblékl se. Vyprovodila jsem ho ze dveří a pak se posadila na postel.
Dva golmani do 24.hodin.
Oba nějakým způsobem atraktivní.
Byla jsem si jistá, že jsem namočená do pěkné šlamastiky.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfiction,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...