,,Nicku?" Zavolala jsem na chlapce, zrovna když vycházel z pokoje.
,,Co je?" Zeptal se a protočil oči. Nechtěl se semnou bavit, ale mně to bylo jedno.
,,Mohl by jsi prosím na chvilku?" Řekla jsem a asi byla v mém hlase opravdová zoufalost.
Neodpovídal.
Pouze na mě koukal.
Nakonec, ale přilývl a prošel okolo mně do pokoje.
,,Tak to chceš," zamumlal a posadil se na jedno z křesílek.
,,Mám jednu otázku na kterou bych chtěla znát odpověď," zašeptala a zvedla k němu hlavu.
,,To ti nemůže pomoct strejda google? To k tomu potřebuješ mě?"
,,Myslim si, že strejda google ti do hlavy nevidí, takže ano potřebuji tebe," pousmála jsem se a nakonec na něj vychrlila i otázku. ,,Proč tě tak vzalo, že tady byl Pářa přes noc?"
Nick se na mě podíval a pozoroval mě.
,,Myslím, že to je jedno," řekl a už se zvedal.
,,Není," řekla jsem a zastoupila mu cestu. ,,Není to jedno. Znám tě sice chvíli, ale na balkóně jsem tě stihla dostatečně poznat. Byl jsi ke mně upřímný, tak buď prosím i teď."
,,Fajn," zamumlal a hned se posadil zpět. Hlavu si dal do dlaní a chvíli z něj nic nevycházelo. ,,Už když jsem tě viděl na letišti jsi mě nějakým způsobem zaujala Sári. Myslel jsem, že chodíš s Hugem a když jsem zjistil, že ne, ulevilo si mi," řekl a pak se ns chvíli odmlčel. ,,Ale pak tu Pářa strávil noc a mě naštvalo, že já nebyl ten první, kdo tě ochraňoval," vysvětlil a konečně se na mě podíval.
Já hledala správná slova.
Nevěděla jsem co na to říct.
Byl to golman.
Vlastně oba byli.
,,Neochraňoval mě Nicku. Spala jsem u Huga. Nemohla bych spát v posteli vedle kluka, kterého znám tak krátce," usmála jsem se.
,,Dobrá," řekl s úsměvem.
,,Takže příměří?"
,,Příměří," zamumlal a vtáhl si mě do pevného objetí. ,,A teď pojď, než kluci vyžerou vše dobré k snídani.
,,Běžím," usmála jsem se a následovala ho ven z pokoje.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfiction,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...