XXX.

303 18 0
                                    

Po rozvoru s Lukášem jsem neměla na nic náladu.

Rozhodil mě a to hrozně moc.

Proto jsem se nešla podívat ani na kluky do posilky.

Stejně se pak všichni objevili u mně na pokoji, protože si něco natáhli, nebo je něco bolelo.

,,Jsi nějaká divná Sári. Doufám, že jsem tě na snídani nějak neurazil. Myslel jsem to ze srandy," zamumlal Myšák.

,,Všechno je v pohodě," zamumlala jsem a pokusila se o úsměv. Nepovedlo se.

,,Nemusíš mi lhát, ale dobře," pokrčil rameny a slezl z lehátka..

,,Opravdu to není tebou Honzo," naznala jsem.

,,Dobře a díky moc za to stehno, je to najednou takové volnější," zasmál se.

,,Neni zač, je to moje práce," řekla jsem a šla otevřít dveře, kde byla další várka.

xxx

,,Dneska máme výřivku, přidáš se?" Zeptal se Hugo, když jsme zůstali sami.

,,Moc ráda, kdo všechno jde?"

,,Já, Míňa, Myšak, Pytel, Nick a Pářa," začal vyjmenovávat.

,,Tak asi ne," řekla jsem a on se na mě podíval.

,,Hele Sári co se stalo? Myšák měl pravdu. Jsi od té snídaně nějaká divná."

,,Měla jsem rozhovor s Pářou a nějak mě to vzalo," zamumlala jsem.

,,Pářa je idiot, nevšímej si ho, nemůžeš ho brát vážně," usmál se a objal mě.

,,Díky," naznala jsem. ,,Jsi fakt kámoš."

,,Nejlpeší kámoš," dodal Hugo a já musela jen přikývnout.

xxx

,,Pojď ke mně," usmál se Nick a poklepal na místo vedle sebe.

,,Vydrž chvíli," usmála jsem se a doklidila poslední věci.

,,Uklidíš to potom. Teď se chci mazlit," zamumlal.

,,Bože, dobře," usmála jsem se a vlezla k němu. Objal mě a já si položila hlavu na jeho hruď.

,,Jsi ta nejkrasnějšú holka, kterou jsem kdy poznal. Miluju každou vteřinu, kdy můžu být s tebou. Miluju tě," šeptal mi do ucha.

,,I já tebe," usmála jsem se a naklonila se pro polibek, který jsem hned dostala.

Teď jsem věděla, že Pářu nemůžu brát vážně.

Nick mě měl vážně rád.

Nebo jsem v to alespoň věřila.

Double troubleKde žijí příběhy. Začni objevovat