,,Nehodíme dnes zase nějaký film?" Zeptal se mě Pářa, když jsem mu protahovala nohy.
,,Hele nemám dnes náladu," zamumlala jsem.
,,Ale no tak, přeci mi nedáš košem Sári," řekl dotčeně.
,,Bohužel," řekla jsem a dál už se s ním nebavila.
xxx
Večer jsem ležala v posteli a rozhodla se zavolat mamce. Věděla jsem, že je to velký časový posun, ale potřebovala jsem jí.
,,Ahoj mami," řekla jsem, když to zvedla.
,,Ahoj Sári, jak se tam máš? Všechno v pohodě?" Zajimala se hned.
,,Jojo je to tady super, jsem spokojená, ale je tu něco s čím bych se ti chtěla svěřit," zamumlala jsem.
,,Povídej zlatíčko," vyzvala mě.
,,Asi jsem se zamilovala."
,,Tak to je skvělé, vždy jsem si myslela, že s Hugem to časem dáte dohromady," řekla s nadšením.
,,Hou hou mami, zpomal prosím," poprosila jsem jí a když konečně zmlkla pokračovala jsem. ,,Není to Hugo, zamilovala jsem se do jednoho golmana a je mi z toho na nic, protože nechci zklamat tátu."
,,A do kterého? Že bych se podívala na fotku," zasmála se.
,,Já vlastně sama navím," povzdychla jsem si. ,,Oni jsou oba velice atraktivni a milí, ale sama nevím, táhne mě to tak nějak k oběma," usmála jsem se.
,,A řekneš mi ta jména?"
,,Lukáš Pařík a Nick Malík," zamumlala jsem a tím se na druhé straně rozhostilo ticho.
,,Hmm," zamumlala po chvilce máma. ,,Ten Nick vypadá docela dobře, ale Lukáš taky."
,,Teď jsi mi moc nepomohla," zasmála jsem se.
,,Hele dej tomu čas, jsi s nima teprve chvíli. Až je lépe poznáš, tak jednoho z nich budeš mít určitě radši," naznala.
,,Asi máš pravdu," potvrdila jsem. ,,Už budu končit mami, tak dobrou noc."
,,Dobrou noc Sári a z táty si nic nedělej, on to časem pochopí," řekla a zavěsila.
Já jsem ještě chvíli koukala do stropu a nakonec jsem usla.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfiction,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...