Když jsme dojeli na hotel, měla jsem hodně dobrou náladu. Byla jsem ráda, že jsem to urovnala s Lukášem.
,,Tady jsi," zastavil mě otec, když jsen procházela kolem jeho pokoje. ,,Pojď dovnitř."
,,Zrovna jsem tě hledala, chtěla bych to s tebou trochu urovnat," zamumlala jsem.
,,Takže jsi pochopila?" Zeptal se.
,,Jo pochopila jsem, že se golmanů bát nemusím. Mám Nicka ráda tati, opravdu ráda a budeš se s tím muset smířit."
,,Nechápu to, proč zrovna on?" Zeptal se.
,,Proč? Protože srdci neporučíš," zamumlala jsem.
,,Dobře, dobře, chápu to. Nechám to už být. Neměl bych se ti míchat do života," usmál se a objal mě.
,,Chyběl jsi mi tati," zašeptala jsem.
,,Ty mně taky Sári," zamumlal.
xxx
,,Tak oslavíme to?" Zeptal se Nick, když vlezl ke mně do pokoje.
,,A jak by jsi chtěl slavit?" Zajímala jsem se.
,,Třeba takto," usmál se a dlouze mě políbil.
,,Tak to si nechám líbit," usmála jsem se a pomalu ho dotáhla do postele.
Nebojte, nic se nedělo. Místo toho všeho jsme si pustili film.
,,Budeš na mě koukat ještě dlouho?"
,,Nemůžu za to, že jsi tak krásná. Chci si tě zapamatovat, kdyby se náhodou něco stalo," zašeptal a pohladil mě po tváři.
,,Nestane se nic Nicku," napomenula jsem ho a doufala, že pochopí to, že ho mám opravdu ráda.
,,Vidíš něco?" Ozvalo se z balkonu.
,,Myslím, že si to romanticky užívají," odpověděl a to už u balkonu byli natisknutí všichni.
,,Co tady děláte?" Zeptala jsem se, když jsem otevřela dveře.
,,Jen koukáme zda se tu neděje, něco nezákoného," zazubil se Myšák.
,,Ty jsi fakt idiot," zamumlal Nick.
,,Jé vy koukáte na Avengery? Můžu se přidat?" Zařval Míňa. Nečekal na souhlas, rovnou si vlezl na podalhu. A po něm to zopakovali všichni.
Já si lehla k Nickovi a přitulila se k němu.
,,Ti volové všechno hezký zkazí," zašeptal.
,,Nech je, brzy snad budeme sami," usmála jsem se a lehce ho líbla na nos.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfiction,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...