XVII.

363 17 0
                                    

,,Hodně štěstí," usmála jsem se na kluky, když kolem mně procházeli na led.

Dnes hráli proti Slovensku. Byl to přípravný zápas, který chtěli vyhrát.

,,Jsi v pohodě?" Zeptal se Hugo, ktery se u mně zastavil.

,,V naprosté," usmála jsem se a pro štěstí ho objala. Byl to náš rituál.

,,To je dobře Sári," usmál se a šel dál, kde se na mě, ale ještě otočil. ,,A drž nám palce, tedy hlavně Nickovi."

,,Blbečku," zamumlala jsem a pomalu se vydala za ním.

Posadila jsem se na tribunu a sledovala zápas. Hypnotizovala jsem ledovou plochu a Nicka, který stál v bráně.

Věděla jsem, že to není lehké, protože jsem sama chytala.

Nakonec jsme je porazili 6:0 a já byla opravdu šťastná a hrdá. Kluci to zvládli skvěle a Nick chytal jako bůh

Šla jsem jim hned poblahopřát, ale před šatnou mě zastavil táta.

,,Tam bych nechodil," zasmál se.

,,Zapomněla jsem," zamumlala a zvedla k němu zrak. ,,Jaké jsou dnes plány?" Zajímala jsem se.

,,Dnes máme týmovou Vánoční večeři. Pak menšj večírek, kdy si rozdáme dárky a pak volnou zábavu," vysvětlil.

,,Dobře," naznala jsem aby pochopil, že chápu. ,,Radši počkám u autobusu," navrhla jsem nakonec a rychle běžela ven.

xxx

,,Chytal jsi skvěle Nicku," řekla jsem mu, když jsem mu před večeří, protahovala rameno.

,,Budu doufat, že to bude stačit," zasmál se.

,,Určitě ano, věřím, že letos tu placku dovezete," řekla jsem povzbudivě.

,,Snad," zamumlal a pak se na mě podíval. ,,Hele asi to stačí, za chvíli je ta večere a měla by jsi se přichystat," usmál se.

,,Máš pravdu," přikývla jsem a ukončila to.

,,Mám ti držet misto vedle sebe?" Zeptal se.

,,Hele spíše ne, ráda bych seděla vedle Huga," vysvětlila jsem.

,,A pak, že spolu nic nemáte," uchcecht se a odešel.

Double troubleKde žijí příběhy. Začni objevovat