VI.

457 17 0
                                    

,,Tady je asi chyba," zamumlala jsem a znova zkontrolovala letenku.

,,Asi sedíš tady," usmál se jeden z golmanů a poklepal na místo ve prostřed.

,,Myslím si, že ne," usmála jsem se a vydala se za Hugem. Seděl vedle Myšáka a Míni. ,,Musíš si semnou hned vyměnit místo," řekla jsem mu a on se na mě nechápavě podíval.

,,Nemusím," usmál se. ,,Jdi to zvládneš," řekl a popostrčil mě zpět do předu.

Fakt hustý Hugo.

Nevíš co teď všechno budu muset přetrpět.

Došla jsem zpět k místu a protáhla se okolo Lukáše a posadila se. Štvalo mě, že nemůžu sedět u okýnka, ale nic s tím nenadělám.

xxx

,,Potichu ať jí neprobudíš," uslyšela jsem a rychle otevřela oči.

,,Ježiši promiň," zamumlala jsem.

,,V pohodě," usmál se Nick. ,,Jsem rád, že jsem ti byl alespoň nějak k dispozici."

,,Nechtěla jsem usnou," zamumlala jsem. ,,A už vůbec ne tobě v klíně."

,,Hele opravdu je to v pohodě Sáro," zamumlal a na chvíli se zamyslel. ,,Ale jestli máš strach, že se to stane znova, mile rád si s tebou místo vyměním."

,,To bys byl moc hodnej. Já se opřu o okno a budu spokojená," zasmála jsem se.

,,Dobře," pokrčil rameny a zvedl se abych mohla prolízt. Opřela jsem hlavu o okýnko a už skoro spala, když mě znova oslovil. ,,Na zkus polštář, myslím, že to bude pohodlnější," usmál se a hned mi ho podával


,,To je v pohodě. Je tvůj, na čem by si spal ty?"

,,Já asi spát nebudu už, naspal jsem dost," usmál se a položil mi ho na klín.

,,Děkuji moc Nicku," zašeptala jsem.

,,Hele v pohodě, až mě bude něco bolet, vrátíš mi to," zasmál se a já nakonec v pohodlí usla.

Double troubleKde žijí příběhy. Začni objevovat